Bekijk originele versie : Hoe kan je weten dat een jongen echt van je houd!!!!!!voor meisjes en jongensss
Hoi allemaal ik heb een vraagje....
hoe kan je eigenlijk weten dat een jongen echt van je houddddd aan wat kan je het zien/merken wie kan me helpen
wie kan me een tip of een raad geven :S.
HalveWaarheid
24-04-2004, 14:58
Dan moet je met hem sexen! Als hij je erna dumpt dan houdt ie niet van je...en als ie erna naar je ouders komt dat is het een sukkel die van je houdt! :)
tonymontana
24-04-2004, 15:02
meid die boy van jou houd niet van je klaar als hij van je hield dan hoefde je deze topic niet te openen zo iets voel je gewoon maar jullie marokkaanse meiden willen vaak iets anders voelen :rolleyes:
lalasara15
24-04-2004, 15:07
Origineel gepost door HalveWaarheid
Dan moet je met hem sexen! Als hij je erna dumpt dan houdt ie niet van je...en als ie erna naar je ouders komt dat is het een sukkel die van je houdt! :)
dat sloeg dus nergens op :confused:
moet ze eerst gebruikt worden voordat ze erachter komt?
:giechel:
het is dan ook nog een bevestiging :D
HalveWaarheid
24-04-2004, 15:09
Origineel gepost door lalasara15
dat sloeg dus nergens op :confused:
moet ze eerst gebruikt worden voordat ze erachter komt?
Hoezo gebruikt worden? :confused: Alsof zij niet geniet van de sex! :)
Lady_moi
24-04-2004, 15:09
Ik weet dak da veel keer heb gezegd..
Als hij geen haramrelatie wilt met u
Doeg.
lalasara15
24-04-2004, 15:37
Hoezo gebruikt worden? :confused: Alsof zij niet geniet van de sex! :)
Op dat moment misschien wel, maar later zal ze er spijt van krijgen en zich gebruikt voelen..
87zahra87
24-04-2004, 15:41
Pfff of hij van jou houd???
Weet je wat je doet!
Laat een week of 2 niets van je horen en kijk of hij jou opbelt of om je vraagt!!!
Doet hij niets anders dan jou opbellen en naar je vragen dan weet je dat hij van je houd! Hoor je niets van hem dan tjah je weet dan hoe laat het is (bij wijze van spreken)! Leg wel je mobiel uit en kijk hoeveel smsberichtjes, gemiste oproepen en voicemailberichten je hebt gehad!
Je merkt het wel!
Na dit alles voeg ik er nog aan toe dat ik niet geloof in liefde! Tot die jongen mijn hand heeft gevraagd en beide ouders akkoord zijn dan geloof ik in die liefde alles ervoor is bullshit!!! Niets anders dan pijn enz..
Beslama!
Humorloos
24-04-2004, 15:42
Jongens houden niet van je.
Jullie houden van ons.
Humorloos
24-04-2004, 18:58
Origineel gepost door maria_3
dus een jongen die elke dag of 1 x in de twee a drie dagen belt zou wel eens van je kunnen houden????
Nee, Dat hoeft niet.
Hij kan ook gewoon 'wat' van je willen.
salimaforever
24-04-2004, 20:45
Origineel gepost door Humorloos
Nee, Dat hoeft niet.
Hij kan ook gewoon 'wat' van je willen.
daar wil ik meer uitleg over, als je er op kunt antwoorden.
wat bedoel je, als je zegt dat hij ook wat van je wilt???
leg dat is uit..
Humorloos
24-04-2004, 20:55
Origineel gepost door salimaforever
daar wil ik meer uitleg over, als je er op kunt antwoorden.
wat bedoel je, als je zegt dat hij ook wat van je wilt???
leg dat is uit..
Ik raad je als man aan om geen relaties aan te gaan hoe leuk, eerlijk of lief die jongen ook lijkt.
Ze zijn onbetrouwbaar het is nu: naaien voor je genaait wordt.
Dus als een jongen zo z'n best voor je doet en 'interesse' heeft wil hij of met je naar bed of je gewoon gebruiken voor de leukheid.
Als hij echt gek op je is, dan belt hij netjes je vader op en verteld hem dat hij z'n dochter wil leren kennen.
sneakynawal
24-04-2004, 20:57
Pfff....als ze eens wisten wat 'houden van' betekende :rolleyes:
jij bent echt te erg voor woorden.
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.