Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gratizzz online hulp voor jou pc, internet en alles eromheen

Pagina's : [1] 2

mister_bizniks
18-05-2009, 15:42

Hoi m.nl leden, een tijdje terug hebben wij een gratis dienst geopen voor alle mensen die pc storingen hadden, met een software niet uitkwamen en nog veel meer dingen. het was zo een groot succes geworden dat het op een gegeven moment te veel aanmeldingen waren, echt te veel gewoon, wat natuurlijk heel goed is, alleen werd het te veel voor ons. het ging toen als volgt: - help@my-webnet.com voegtte je toe op jou msn - als je een vraag/probleem had, begon je gewoon te chatten met help@my-webnet.com. wij hadden 243 mensen in ons msn lijst, wij hebben veel mensen geholpen, soms ging het door tot 1 uur in de nacht. Zij waren heel erg tevreden, sommigen bedankten ons echt dagen lang :). helaas hadden wij moeten stoppen omdat het gewoon te veel werd. Maaaaaar wij hebben weer besloten om die dienst weer aan te bieden en dit keer blijft die dienst bestaan voor altijd. je hoeft help@my-webnet.com niet meer toe te voegen aan jou msn. het volgende moet je doen als je gebruik wilt maken van deze gratis dienst. 1) ga naar www.my-webnet.com 2) rechts in het tweede kolom zie je "Gratis Online Support" staan, je ziet een knop met een poppetje staan, is het poppetje groen, dan betekend het dat er iemand online is die jou kan helpen. het kan voorkomen dat het poppetje niet groen is, probeer het gewoon na 10 minuten nog een keer, misschien dat er dan iemand zich net heeft aangemeld om hulp te geven. 3) klik op het poppetje, daarna zie je een venster op komen, in het venster zie je een stukje tekst staan met het volgende daarop "Een gesprek beginnen". 4) klik op "Een gesprek beginnnen". 5) Typ je naam zoals de ander deze zal zien 6) in de laatste stap wordt er gevraagd of je de letters wilt overtypen die je op de afbeelding ziet staan, (je hoeft geen shit of capslock te gebruiken om hoofdletter te krijgen, dit gebeurt automatisch) doe dit en klik dan op nu kan je een gesprek beginnen zoals je dat gewend bent op msn:D mocht er iemand niet online zijn dan kun je altijd via een leuke forum (http://forums.my-webnet.com/) jou probleem plaatsen, iemand zal dan zo snel mogelijk de oplossing plaaten, je bent op de forum net zo vrij als hier op m.nl :)

nicegirls
18-05-2009, 18:45
ik heb het net geprobeerd maar zoals je al zei staat er een grijs mannetje, dus ik moet het gewoon later proberen.

nicegirls
18-05-2009, 19:16
ja ik heb meer als 10 min. gew8 maar walou

mister_bizniks
18-05-2009, 20:22
ik heb het net geprobeerd maar zoals je al zei staat er een grijs mannetje, dus ik moet het gewoon later proberen. het is niet zo dat ze de hele dag er zijn, bekijk de site gewoon af en toe om te kijken of ze online zijn.

mister_bizniks
18-05-2009, 23:54

goed initiatief aziz up dank je wel bilal :)

nadia82
19-05-2009, 02:30
Fijn dat zo'n dienst er is. Mocht ik het nodig hebben, dan weet ik waar ik moet zijn.

RkeMpoe_Boy
19-05-2009, 20:41
Mooi idee.

mister_bizniks
19-05-2009, 22:43
Fijn dat zo'n dienst er is. Mocht ik het nodig hebben, dan weet ik waar ik moet zijn. mocht er iemand niet online zijn dan kun je altijd via een leuke forum (http://forums.my-webnet.com/) jou probleem plaatsen, iemand zal dan zo snel mogelijk de oplossing plaaten, je bent op de forum net zo vrij als hier op m.nl :)

mister_bizniks
20-05-2009, 19:39
Fijn dat zo'n dienst er is. Mocht ik het nodig hebben, dan weet ik waar ik moet zijn. goed om te horen :)

mister_bizniks
22-05-2009, 15:01
Mooi idee. ja he vind ik nou ook :)

marokkaanttje_
26-05-2009, 12:58
Die site is egt toppp gwwn! Hy heeft me geholpen ! Als er wat is moet je zeker daar heen gaan !

mister_bizniks
31-05-2009, 18:00
Die site is egt toppp gwwn! Hy heeft me geholpen ! Als er wat is moet je zeker daar heen gaan ! Hehe dank je wel voor de reactie.:D

mister_bizniks
15-06-2009, 00:26
noti thnx

Misss_Tetouan
18-06-2009, 22:06
Leuke topic.

Mocrovelli1989
18-06-2009, 22:24

ik wil best wel mensen helpen met software problemen, ergens waar je kan aanmelden??... ben er dan wel elke avond een uur of twee

Pagina's : [1] 2