Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijkt er nog iemand tv?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
24-04-2004, 10:01

Ik vraag me ernstig af of mensen nog wel zoveel tv kijken als voorheen. Ik heb als kind heel wat series gevolgd. Alf, The Knightrider, The A-team, Macgyver, Magnum, Family nog iets... You name it. Terugkijkend naar die series geef ik toe dat er, gemeten met de hedendaagse standaard, een bijzonder rudimentaire cinematische waas over heen hangt.... Maar toch... Het lijkt wel of er nooit meer betere series zijn gemaakt. Macgyver was brillant. Hij was mijn held... Ik heb een beta-pakket gekozen omdat ik hem zo goed vond. Tegenwoordig is het enige dat de moeite waard is misschien South Park... En dat alleen maar omdat Kenny elke aflevering dood gaat. Okay... Er was in de late jaren 90 een aantal series die ik de moeite waard vond: Felicity, Party of five... Maar nu, op dit moment? Is televisie nog wel de moeite waard? Wat bekijk je zoal, tot welke categorie behoort het en waarom is het de moeite waard? Wat zijn je opvattingen over televisie? Heb je ook het idee dat tv steeds minder aantrekkelijk wordt? Voel je vrij om hier je theorie achter te laten. Koz. P.S.: Voor de Macgyver fans: Er komt volgend jaar vermoedelijk een speelfilm als eerbetoon. Richard Dean Anderson heeft het aanbod de hoofdrol te vertolken afgewezen... Hoewel andere partijen verklaren nog in onderhandeling te zijn. Ik vind alles best, als Des Barres maar opdraaft als Murdock. http://www.pauseandplay.com/desbarres.gif.

Beloved
24-04-2004, 10:56
Gilmore Girls (wat voor volgend seizoen weer komt), Charmed, Buffy the Vampire Slayer. En verder kijk ik voornamelijk IQRA een islamitische zender :D

mojojojo
24-04-2004, 13:10
Mijn favoriet was KNIGHT RIDER. http://images.fok.nl/upload/knightrider.gif zet je boxen aan en klik hier (http://www.markjezeph.pwp.blueyonder.co.uk/knightri.mid)

klonbyz
24-04-2004, 13:47
IK hou van series met veel geweld...ik keek altijd naar Lassie,Flipper en Skippie.

15_enzo
24-04-2004, 14:42

The Gilmore Girls, Charmed, Buffy the Vampire Slayer, Angel, Will and Grace en n0g een paar maar a-team en macgyver waren vroeger 00k relaxt.

sneakynawal
24-04-2004, 19:19
Wat een leuke topic zeg :D (had niet verwacht dat je dat in je had ;) ) Ok...ik mag nu lekker mijn gang gaan, heb je zelf gezegd :o Vroeger keek ik ook overal naar. The Knightrider, Fresh Prince of Bel Air, A-teams, Baywatch, BeverlyHills90210, Melroce Place, Full House, Family Ties, Alf, Save by the Bell etc. Tegenwoordig kijk ik niet meer zo veel tv. Waar ik wel naar kijk is GTST, Everwood, Gillmore Girls (seizoen - stop nu), Charmed (nu niet meer omdat ik dan werk), As the World Turns. Dat was het.

sneakynawal
24-04-2004, 19:20
Origineel gepost door Koz Ik ook... Ik vind dat er meer rambo films moeten worden gemaakt. Films waarin mensen voor the sick of fun worden afgeschoten, prachtig. Koz. Dan is Kill Bill zeker iets voor jou :D

minous21
24-04-2004, 19:49
Goede oude tijd! Tegenwoordig kijk in naar: Gilmore Girls....Will& Grace, seinfield..... en trouwens Peking express is ook leuk.... verder veel actualiteitenprogramma's....(2vandaag, nova, kopspijkers, cafe de wereld maar ook tegenlicht, zembla enz)

minous21
24-04-2004, 23:21
Origineel gepost door Koz Goede oude tijd verklaar je... Volgens mij is er tegenwoodig ook niet meer zoiets waar iedereen gewoon compleet tevreden over is... Zoals in de jaren 80 van de vorige eeuw veel voorkwam. Die Amerikaanse comedies vind ik maar niks. Friends en shit. Waardeloos. Ik denk dat ik Macgyver vreselijk mis en daarom eigenlijk deze draad heb geopend :'( Koz. Macgyver was de BOMB.....echt waar...ik droomde altijd dat ik zo was.... :D ...zo creatief & slim.... zucht.......

sahira
24-04-2004, 23:28
Ik kijk nog steeds naar ATWT, ik heb een hele tijd in het ziekenhuis gelegen toen de serie net hier begon. Sindsdien kijk ik regelmatig, niet elke dag zoals eerst. Ik kijk sinds vorige week naar Bartje, een serie van vroeger over een jongen uit Drenthe.. :verliefd: Als kind heb ik dat elke week gezien, daarna naar bed. 'Floris' was ook zo'n jeugdserie, we speelden het na in de wijk.. :D Bassie en Adriaan heb ik vaak gezien samen met mijn kinderen, we zongen de liedjes mee en ik heb ze nogsteeds op video. Het tweetal hebben we ook 'live' gezien tijdens een optreden. Echt leuk. Verder kijk ik eigenlijk overal naar, ik zap of manlief zapt, we hebben geen gids, op internet kijk ik wat er op is. De music zenders mogen van mij weg, de natuur zender en discovery niet. Die zijn juist favoriet hier in huis. De series die jullie hier noemen, daar keek ik niet naar. Knight Rider en The A-team keek ik met de kids, ik moest er wel om lachen vooral om Face.. :D Amerikaanse serie's etc. op ATWT na, kijk ik niet. De ned. zenders mogen blijven, daar kijk ik wel naar. De belgische zenders hebben goede docu's, daar mag ik graag naar kijken. De engelsen kunnen ook goede docu's of talkshows maken. De franse zender is voor mijn man. Maar als morgen de stekker eruit gaat, en ik zou zonder t.v. moeten...no problem, ging de stekker er maar uit

sneakynawal
24-04-2004, 23:34
Ik ben ook een ATWT-fan :D Vind je Craig ook niet hartstikke leuk? :D

sahira
24-04-2004, 23:52
Origineel gepost door sneakynawal Ik ben ook een ATWT-fan :D Vind je Craig ook niet hartstikke leuk? :D Méén je niet? Gatver...die man is zo glad als een aal, val je op arrogante mannen? Eh...ik was meer een fan van Margo, altijd al geweest. Ze is ziek. :(

sneakynawal
24-04-2004, 23:59
Origineel gepost door sahira Méén je niet? Gatver...die man is zo glad als een aal, val je op arrogante mannen? Eh...ik was meer een fan van Margo, altijd al geweest. Ze is ziek. :( Ja hij is kei leuk :D ...en ik hoop dat hij gauw iets krijgt met Carly!

sahira
25-04-2004, 00:12
Origineel gepost door sneakynawal Ja hij is kei leuk :D ...en ik hoop dat hij gauw iets krijgt met Carly! Hij is me te gladjes, ik zou hem in real life nooit aanspreken, al verdwaal ik door het bos... :D

a3ir
25-04-2004, 00:15

Origineel gepost door sahira Hij is me te gladjes, ik zou hem in real life nooit aanspreken, al verdwaal ik door het bos... :D :lol: De grote boze wolf die Greag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6