Bekijk originele versie : sharon: arafat niet langer sparen
Sharon: Arafat niet langer sparen
Israël is niet langer gebonden aan de belofte de Palestijnse president Arafat niets aan te doen. Dat zei premier Sharon voor de Israëlische televisie.
Bush
Sharon deed die belofte zo'n drie jaar geleden aan de Amerikaanse president Bush. Die vroeg Israël Arafat met rust te laten. Sharon: "Ik ontsla mij zelf van deze verplichting met betrekking tot Arafat." Sharon zei niets over een mogelijk op handen zijnde aanslag.
Spanningen
Bush is inmiddels op de hoogte van de nieuwe opstelling van Israël. Volgens zijn woordvoerder is de VS nog steeds 'tegen het vermoorden van Arafat'. Een van de adviseurs van Arafat, Nabil Abu Rudeina, zei dat de uitspraken van Sharon de spanningen in het Midden-Oosten zullen laten oplopen.
nour_el_imen_
23-04-2004, 21:25
moge Allah deze idioot vervloeken en naar de hel toe leiden......... Amien..............
ik haat hem echt.............. ik lees dit stukje tekst en zie zijn rotkop voor voor me.............
vergeet bush niet als het gebuurdt dan met zijn toesteming.
Dit zouden ze sowieso doen en ja Bush die geeft m toestemming om hem te vermoorden hij zegt van niet maar wij weten beter...
echt scheinheilig....
mensen die scheinheilig zijn hebben 2 koppen.....en met 2 koppen kom je het paradijs niet in....
en dat van de Arabische landen enz heeft allemaal te maken met deze 2 kleine tekens van de dag des oordeels...
- Als de leiders der mensen de ergste onder hen is..
- Als de mensen iemand met respect behandelen omdat zij bang zijn dat hij anders iets slechts zal doen.
Het uur zal komen als de leiders onderdrukkers zijn...
kijk naar deze enkele tekenen...zegt genoeg en kijk maar welke leiders het zijn....
De arabische leiders, westerse leiders doen niks...durven niks...
Israel en amerika zijn de onderdrukkers...het is een feit...
Origineel gepost door a3ir
vergeet bush niet als het gebuurdt dan met zijn toesteming.
k had van jou wel verwacht dat je gebeurd wel goed zou kunne spellen :giechel:
Origineel gepost door Omar17
en dat van de Arabische landen enz heeft allemaal te maken met deze 2 kleine tekens van de dag des oordeels...
- Als de leiders der mensen de ergste onder hen is..
- Als de mensen iemand met respect behandelen omdat zij bang zijn dat hij anders iets slechts zal doen.
En wanneer ga jij opstaan?
Stomme kk jood, jullie kunnen wel alle leiders van palestina doden, maar ooit zullen jullie de vergeldering krijgen, en daar wachten alle moslims met heel, heel veel smart op......................... En bovendien moet juist die kafar Sharon gedood worden, hij vermoordt mensen zomaar zonder enige grondige reden. Dat moet ook met hem gebeuren. Hij die bolle jood, hij is de belemmering van vrede in het midden oosten
nour_el_imen_
24-04-2004, 22:07
het is toch vreemd dat je zomaar kan beslissen dat je iemand gaat vermoorden zonder enige reden......... en dan nog dat niemand er wat aan doet.............
ik geloof er ook geen moer van dat Bush hem die toestemming niet geeft............. dat hebben ze vast al lang met elkaar besproken..............
Als Arafat het loodje legt door een moordaanslag dan breekt echt de hel los. Sharon is niet goed wijs.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.