Bekijk originele versie : Wat Zou Je Doen Als Je BesteVriendin...
Wat zou je doen als je beste vriendin opeens...
- Rookt?
- Bijna De Verkeerd Kant Op gaat?
- Zou Je Wat zeggen?
HET ZIT ZO:
ik ben al bijna 4 jaar met mijn beste vriendin bevriend we gaan goed met elkaar om enzo...maar dit jaar is ze wel erg veranderd.. toen ik haar zag roken ik Schrok me ROT!! ze gaat met haar nichtje om die ZOGENAAMDE hoofdoek dracht terwijl ze Rookt Blowt En ONTMAAGD IS :eek: waar ze heel erg troost op is (hoe dat komt?) zal niet weten maar ze is erg blij enzo en ze heeft nog eenz met die jonge afgeproken deze donderdag :kwaad: en zij is egt zo een AANDACHT zoeker ze schreeuwt en doet net als of ze iedereen aan kan, maar... wat ik wil zeggen dat me beste vriendin agter haar aan gaat ze doet wat zij ook doet een ik wil niet dat ze de verkeerde kant op gaat want ze is egt lief aardig en ik hou veel van haar als me zusje! ze weet egt veel over de islam en zo ik kijk altijd tegen haar op maar nu opeens dat, ik weet niet meer wat ik moet doen :( :( . wil haar niet kwijt maar ik wil haar niet zien dat ze de verkeerd kant op gaat. MAar haar nicht stimuleert haar om dingen te doen terwijl dat eigelijk niet zo hoort
wat moet ik doen!!!!!!!???????????
Ps: Alsjeblieft Geen Neppuh Reactie's
:zwaai: Aishaja
Zou een heel goed gesprek met haar houden. Jullie zijn niet voor niks zo lang goede vriendinnen!
JAUH je hebt gelijk :( IK hoop dat ze maar luistert naar ik weet niet eens waar ik moet begingen owhhh :( als het maar goed komt met haar
87zahra87
23-04-2004, 21:24
Dit zou ik zeker niet toelaten!
Ik zou met haar eens afspreken en zeg haar op voorhand dat je haar wilt spreken !!!
Je weet niet hoeveel hasanats je krijgt als je haar weer op het rechte pad brengt!
En zeg haar gewoon wat je van de situatie vind, wees eerlijk tegen haar!
en insha'allah komt het goed!
beslama ik hoop dat ik je heb kunnen helpen
Als je het moeilijk vindt, kun je haar ook een brief schrijven ;)
Insahallah komt het goed
Ya je hebt gelijk... ik moet het haar gewoon vertellen. wet je ook wat het is als ze met mij is is ze heel anders dan rookt ze niet en ze doet dan ook niet van die gekke dinge maar toen ahar nicht in de weg kwam wel altijd als\z haar nicht komt is ze anders met mij is ze dan gewoon weer haar zelf ZO RAAR :@
lovespot
23-04-2004, 21:52
Je moet haar inderdaad een brief schrijven, dat heeft altijd een grote impact. Heb ook een keer een brief gehad van iemand en ik heb die brief nog steeds. Het was het liefste wat ik ooit heb gehad en heb gelijk zijn raad opgevolgd.
succes met alles
ja dat is denk het best :verdriet: oowhhhh ik hoop dat ze luistert meschien raak ik haar nog kwijt ofzo :huil2: ik hoop dat ze het niet verkeerd gaat begrijpen want ik wil haar noooittt ever kwijt raken!!!!!!!!!!!!!!!
selima_1984
23-04-2004, 22:12
nou veel succes met je gesprek of brief. En inchallah zal het jou lukken. Ik heb alle vertrouwen in je! Wees eerlijk dan komt alles goed. En zeg haar duidelijk wat je van de gehele situatie vind.
he lieverd ik wilde even reageren op je verhaal...
het is zeker erg om iemand waar je ziels veel van houdt het slechte pad opzien gaan... jouw taak is hierbij heel duidelijk... een vriendin is niet alleen wanneer het goed gaat maar juist wanneer een van beide drijgt te ontsporen... je houdt toch van haar? zowel je geloof als je hart geven aan dat je haar moet helpen het goede te zien. haar nicht wil haar meenemen om zelf wat minder schuldgevoelens te hebben... dan komt ze niet alleen slecht over!!! dus jouw taak is... praat rustig met haar lukt het je niet schrijf een brief.. wilt ze niet luisteren geef haar een klap (niet letterlijk, maar zodat ze schrikt van haarzelf) en rust niet totdat ze terug is gekomen... wallah ze zal niet boos worden achteraf zal ze je eeuwig dankbaar zijn... ookal lijkt het in het begin niet zo....
lieverd heel veel succes en hoop snel te horen dat alles voorbij is... en is goedgekomen
:zwaai:
Lady_moi
24-04-2004, 13:06
Ik zou haar echt naar het rechte pad halen
Desnoods sleur ik haar er naar toe
En een "fijn" gesprekje houden met die nichtje van haar
Dat ze misschien wel haar nicht is maar dat ze haar nie het slechte pad op moe slepen
Als mn beste vriendin het zelf wilt om de goede pad op te gaan
OKEY!
Doet die nicht alles om haar weer de slechte kant op te laten komen??
Dan geef ik haar eerst wahed klap
Zodat ze beseft waarmee ze bezig is en waarom ze zoiets doet
En waarom ze anderen erbij sleurt
Ze zou haar moeten schamen
Als mn beste vriendin NIET wilt verbeteren
Dan laat ik haar..ooit zal ze wel beseffen waarmee ze bezig is
En dan zal ik wel voor haar klaar staan
Als Allah swt een mens kan vergeven waarom zouden de mensen mekaar nie kunnen vergeven?
Doeg.
Origineel gepost door eYesha
Wat zou je doen als je beste vriendin opeens...
- Rookt?
- Bijna De Verkeerd Kant Op gaat?
- Zou Je Wat zeggen?
HET ZIT ZO:
ik ben al bijna 4 jaar met mijn beste vriendin bevriend we gaan goed met elkaar om enzo...maar dit jaar is ze wel erg veranderd.. toen ik haar zag roken ik Schrok me ROT!! ze gaat met haar nichtje om die ZOGENAAMDE hoofdoek dracht terwijl ze Rookt Blowt En ONTMAAGD IS :eek: waar ze heel erg troost op is (hoe dat komt?) zal niet weten maar ze is erg blij enzo en ze heeft nog eenz met die jonge afgeproken deze donderdag :kwaad: en zij is egt zo een AANDACHT zoeker ze schreeuwt en doet net als of ze iedereen aan kan, maar... wat ik wil zeggen dat me beste vriendin agter haar aan gaat ze doet wat zij ook doet een ik wil niet dat ze de verkeerde kant op gaat want ze is egt lief aardig en ik hou veel van haar als me zusje! ze weet egt veel over de islam en zo ik kijk altijd tegen haar op maar nu opeens dat, ik weet niet meer wat ik moet doen :( :( . wil haar niet kwijt maar ik wil haar niet zien dat ze de verkeerd kant op gaat. MAar haar nicht stimuleert haar om dingen te doen terwijl dat eigelijk niet zo hoort
wat moet ik doen!!!!!!!???????????
Ps: Alsjeblieft Geen Neppuh Reactie's
:zwaai: Aishaja
Komt die nicht van jou beste vriendin niet toevallig uit Rotterdam??
HalveWaarheid
24-04-2004, 15:46
Paas haar nummer! Kweet wel raad met haar en die vriendin! :)
Origineel gepost door sammy_boeffie
Kzou hr niet helpen..wat andere meisjes doen boeit me nie..ook niet mijn beste vriendin! Het enige waar ik me druk om maak is ons gezin;)
:zwaai:
Vraag me af wat jij onder vriendschap verstaat
Origineel gepost door sammy_boeffie
Vriendschap bestaat niet:zwaai:
Zeker wel! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.