Bekijk originele versie : allah rahem deze marokaanse jonge...
miriammetje
23-04-2004, 20:47
salaam alikoem...
gister is een brunsum een marokaanse jongen doodgeschoten na een ruzie met een nederlandse vriend van hem...moge allah hem genadig zijn...
ze woonde enige tijd samen en hadden een ruzie waar die nederlandse jonegn niet tegen kon en een pistool is gaan halen en hem maar liefst 3 keer in de buik schoor subhallah de marokaanse jongen overleefde dat maar dat dat lied de nederlandse joneg niet toe en zei hier neger en schoot hem door het hoofd....
moge allah hem genadige zijn er hen vergeven voor zijn zondes inshalah...
dit is niet op tv geweest of op de radio er is totaal geen aandacht aan besteed....en het is echt gebeurt....
ik vind het heel erg dat de media zich hier niks van aantrekt stel het was de marokaanse jongen die geschote had dan was er een hele heisa geweest...
moge allah ons beschermen tegen de kouffar inshallah
walikoem salaam maria
Lady_moi
23-04-2004, 20:54
Ik word daar zo kwaad om
Ik voel al me woede opkomen :kwaad:
Waarom doen mensen nu zoiets?
Alé isda nu normaal?? Komaan jong das ne mensenleven
Soubhanallah gewoon Allah mag iemands leven nemen
En die @#!ççà schiet em om een belachelijke ruzie dood
Inna lilahi wa inna ilaihi rajioen
Moge Allah de deuren openen van het paradijs voor hem
miriammetje
23-04-2004, 20:56
inshallah meid inshallah
samira_lala
23-04-2004, 21:00
jeebt egt gelijk als het om een nederlander zou gaan kwam het een week lang in het nieuws maar ja daar hebbem eij niks over te zeggen
lehmhoe en moge allah al zijn daden vergeven insallah
wardaroosje
23-04-2004, 21:07
Inna lilahi wa inna ilaihi rajioen
Moge Allah de deuren openen van het paradijs voor hem
miriammetje
24-04-2004, 13:20
salaam laikoem
dat vond ik dus ook kon het niet geloven ik wist niet dat er een stille tocht gehouden zou worden weet jij hoe laat meid??
walkoem salama mir
Lady_moi
24-04-2004, 15:29
Zo happy.
Doeg.
Origineel gepost door babyboy
allah ie rahmoe :)
Ontzettend erg. En vooral dat zijn eigen vriend dat heeft gedaan. zo durf je toch nergens meer in te geloven? Maar de dader zal eenmaal verantwoording aan God af moeten leggen voor alles wat hij heeft gedaan.
izyen-tamza, het ligt er niet aan of je ongelovig bent of niet. Helaas zijn er overal slechte mensen te vinden. In ieder geloof en in iedere cultuur. Wij zien het verschil vaak niet. Deze jongen had ook niet gezien of gedacht dat zijn vriend zo gemeen was. Maar God ziet wel het verschil. En eens krijgen deze slechte mensen hun straf. Gelukkig niet van mensen, want wij zouden verkeerden laten gaan en goeden straffen, omdat we nooit alles weten en zien. Maar God ziet en weet wel alles. En Hij zal oordelen.
Mooi gezegd perez.
X Jasmina
SweetxAngel
24-04-2004, 18:55
nou jullie zeggen wel..marokaanse jongen en de media besteed er geen aandacht aan etc etc..maar stel een nederlandse jongen was doodgeschoten..zou jij er dan aandacht aan besteden..een topic over openen etc etc...dan doe je het niet zo snel he :)
01LaHbIbAh09
24-04-2004, 19:06
Inna lila3iwa inna ilahie raji3oen
Humorloos
24-04-2004, 19:16
Moge god zijn ziel laten rusten.
minous21
24-04-2004, 19:36
Allah ye rahmoe
larache_2_013
24-04-2004, 20:27
Ik kende die jongen... Ik zag m altijd in de vakantie, zoiets verdiende hij niet...
Allah ie rahmou
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.