Bekijk originele versie : Wie Wil Er Mee Afvallen? Hier Moet Je Wezen!
Salaam iedereen,
De topic wil ik net als de watertopic een topper maken(als t mag van de moderators!!) om samen gezond af te vallen inchaAllah.
Hoe val je gezond af?
Nou heel simpel:
- Met een dosis doorzettingsvermogen. Als je deze niet hebt dan begin je er maar niet aan. Maar hoe creer je die?
- Een groot verlangen om te veranderen. Als je te dik bent en hiermee niet tevreden bent dan creeer je jezelf het verlangen om deze verandering te ondergaan. Je moet nagaan wat je allemaal kunt doen met je ideaal gewicht. Zou je jezelf niet veel zelfzekerder voelen? Zou je jezelf niet veel mooier voelen? Vraag je eens af hoe het zou zijn om je zo licht als een veertje te voelen. En hoe die mooie zomerdagen die er aankomen heel vanzelfsprekend doorgebracht zullen worden?
- Als je een verlangen hebt gecreert dan zul je ook automatisch aanvoelen dat er een sterke wil is om af te vallen. Als je deze stadium hebt bereikt dan zit je goed! Deze WIL is van vitaal belang!!
- Als die WIL aanwezig is dan begin je te plannen hoe men een dieet volgt met gezonde consequenties.
- Eet gezond en lichte voedsel, zoals bruin brood ipv van wit, zo weinig mogelijk vettige dingens zoials chips frieten enz...geen snoep(max een maal per week!!), thee en koffie zonder suiker, geen cola of al die gesuikerde produkten, EET veel fruit en groenten. DIT met twee liter water per dag. En na 18.00u niet meer eten. Alleen een appeltje of zo...
- Sporten is HEEEEL belangrijk!! begin met 20 minuten buiten te gaan lopen. Lopen in de buitenlucht is de beste sport, echt waar. Als je een maand lang MAAR 20 minuten loopt per dag dan zul je echt gezond zijn. Dus mensen die dichtbij een park wonen of zo, get your ass overthere!!!
Zo dat was het, heel simpel, maar voor velen o zoo moeilijk...
Zoals sommigen onder jullie al weten ben ik zelf werkzaam in de gezondheidssector en verkoop ook produkten om gezond af te vallen. Als je al die bovenstaande aktiviteiten combineert met het produkt dat ik verkoop dan ga je gewoon heel optimaal functioneren. Immers van dat produkt word je ook erg energiek...
surf eens naar: www.worldinwealth.com
Voor de rest hoop ik dat velen hieraan gaan meedoen. Laten we het voor twee maanden proberen mensen en zien wat eruit komt. Twee maanden is niets vergeleken bij een heel mensenleven(dik blijven en zeuren :D ) dus je zult alleen maar vet verliezen.
Misschien gaan we daarna een dagje uit organiseren...waar is nog een verrassing ;)
salaam iedereen en veel succes,
Arwen.
mocrolayd
24-04-2004, 12:24
jah hallo ik heb jou een mailtje getsuurd voor die pillen maar je stuurt maar niks terug hoe komt dat?? ik heb me ares al gestuurd als je hem niet hebt gekrege zeg dat dan effe dan stuur ik wel opnieuw
Lady_moi
24-04-2004, 14:08
Ik wil nie meer afvallen
Er is teveel WIL voor
Buh
Doeg.
Mohktari_girl16
24-04-2004, 14:18
ja ik ook mna ik heb een pmtje gestuurd je stuurt nik sterug
mocrolayd
24-04-2004, 22:29
okee ik doe mee met deze topic en met die pillen moet het helemaal lukken!!
wielliej de zomer komt eraan wielliej de mooie zomerkleren liggen al in me kast en nu nog dat strak lichaam voor die mooie kleren ofnie;)
Pillen??? :jammer:
Dat is het ergste wat je zelf aan kan doen.. :rolleyes:
Lady_moi
25-04-2004, 12:24
Ik begrijp da wel da ge wilt verkopen enzo
Ma pillen tjee
Doeg.
Neem voorbeeld van STACKER.. daar zeggen ze ook bla bla biologische, alle natuurlijke producten etc... dingen die je nodig hebt plus je krijgt er energie van en weet ik veel allemaal
Maar wat zijn de gevolgen? Bijwerkingen?
Je kan geen ene oog dicht doen wanneer je net wilt slapen, waarom? Je hele lichaam trilt ervan, je kan niet meer helder nadenken, het is teveel voor je lichaam, je voelt je hart sneller kloppen.. Je voelt een soort druk die tegen je hoofd tintelt.. en dat noemt men 'dat heeft het lichaam nodig?'
No thank joe "Nooit meer zulke pillen"
Maar meid, no hard feelings want ik ben absoluut tegen zulke pillen.. En semhili als ik zo je topic hebt verziekt..
Ma3a salama
Origineel gepost door Arwen2004
Salaam iedereen,
De topic wil ik net als de watertopic een topper maken(als t mag van de moderators!!) om samen gezond af te vallen inchaAllah.
Hoe val je gezond af?
Nou heel simpel:
- Met een dosis doorzettingsvermogen. Als je deze niet hebt dan begin je er maar niet aan. Maar hoe creer je die?
- Een groot verlangen om te veranderen. Als je te dik bent en hiermee niet tevreden bent dan creeer je jezelf het verlangen om deze verandering te ondergaan. Je moet nagaan wat je allemaal kunt doen met je ideaal gewicht. Zou je jezelf niet veel zelfzekerder voelen? Zou je jezelf niet veel mooier voelen? Vraag je eens af hoe het zou zijn om je zo licht als een veertje te voelen. En hoe die mooie zomerdagen die er aankomen heel vanzelfsprekend doorgebracht zullen worden?
- Als je een verlangen hebt gecreert dan zul je ook automatisch aanvoelen dat er een sterke wil is om af te vallen. Als je deze stadium hebt bereikt dan zit je goed! Deze WIL is van vitaal belang!!
- Als die WIL aanwezig is dan begin je te plannen hoe men een dieet volgt met gezonde consequenties.
- Eet gezond en lichte voedsel, zoals bruin brood ipv van wit, zo weinig mogelijk vettige dingens zoials chips frieten enz...geen snoep(max een maal per week!!), thee en koffie zonder suiker, geen cola of al die gesuikerde produkten, EET veel fruit en groenten. DIT met twee liter water per dag. En na 18.00u niet meer eten. Alleen een appeltje of zo...
- Sporten is HEEEEL belangrijk!! begin met 20 minuten buiten te gaan lopen. Lopen in de buitenlucht is de beste sport, echt waar. Als je een maand lang MAAR 20 minuten loopt per dag dan zul je echt gezond zijn. Dus mensen die dichtbij een park wonen of zo, get your ass overthere!!!
Zo dat was het, heel simpel, maar voor velen o zoo moeilijk...
Zoals sommigen onder jullie al weten ben ik zelf werkzaam in de gezondheidssector en verkoop ook produkten om gezond af te vallen. Als je al die bovenstaande aktiviteiten combineert met het produkt dat ik verkoop dan ga je gewoon heel optimaal functioneren. Immers van dat produkt word je ook erg energiek...
surf eens naar: www.worldinwealth.com
Voor de rest hoop ik dat velen hieraan gaan meedoen. Laten we het voor twee maanden proberen mensen en zien wat eruit komt. Twee maanden is niets vergeleken bij een heel mensenleven(dik blijven en zeuren :D ) dus je zult alleen maar vet verliezen.
Misschien gaan we daarna een dagje uit organiseren...waar is nog een verrassing ;)
salaam iedereen en veel succes,
Arwen
Hmmmm Arwen..... als ik sport, gezond ga eten en 2liter per dag ga drinken.....denk ik dat die pillen echter onnodig zijn hoor!
najlae_tanger
26-04-2004, 17:53
jah..denk ik ook
Glimlachje
18-05-2004, 00:39
Iwa, wie heeft die pillen nog gebruikt?
Moezhint
25-05-2004, 18:56
Ik heb die pillen gebruikt...al drie weken bezig...en moet zeggen ik ben al 4 en een half kilo afgevallen. Ik heb nog 6 kilo's te gaan dus zullen we zien. Even blijven volhouden en vooral dat water drinken. ;)
Wie nog meer?
Moezhint
25-05-2004, 18:58
Origineel gepost door Glimlachje
Iwa, wie heeft die pillen nog gebruikt?
heb jij ze ook gebruikt?
Glimlachje
26-05-2004, 01:18
Origineel gepost door Moezhint
heb jij ze ook gebruikt?
Nee, ik zelf heb ze niet gebruikt... :p
Goed van je hoor!!! Ga zo door jij redt het wel!!! :goedzo: :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.