Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen

Pagina's : [1] 2

witje
23-04-2004, 20:12

Luister kijk ik ga dit jaar op vakantie he en ik werk ook ik ga 5 weken op vakantie en ik mag maar 4 weken vakantie nemen dus ik wordt ontslagen. Maar ik kan ook met me zus gaan die gaat een week later dus in totaal 4 weken wat zouden jullie dus doen 5 weken blijven of maar 4 weken? Ik vind 4 weken zo weinig. Zouden jullie ontslag nemen of een week later gaan? :(

Schatjee
23-04-2004, 20:17
Origineel gepost door witje Luister kijk ik ga dit jaar op vakantie he en ik werk ook ik ga 5 weken op vakantie en ik mag maar 4 weken vakantie nemen dus ik wordt ontslagen. Maar ik kan ook met me zus gaan die gaat een week later dus in totaal 4 weken wat zouden jullie dus doen 5 weken blijven of maar 4 weken? Ik vind 4 weken zo weinig. Zouden jullie ontslag nemen of een week later gaan? :( Weekje later gaan....be3da jij gaat op vakantie :kwaad: ..! ik Blijf dit jaar hier :(

witje
23-04-2004, 20:21
aaaah zo erg voor je ik bleef vorige jaar hier echt erg was dat man heb medelijkden met je hahaha maar ben je vorige jaar geweest? EN ik denk dat ik toch gewoon ontslag ga nemen en daarna ga ik hun bellen en dan zg ik hebben jullie me nog nodig en als ze ja zeggen dan heb ik geluk en als ze nee zeggen heb ik pech dan zoek ik wel een nieuw baantje

Lady_moi
23-04-2004, 20:25
Voor de 4 weken Ge moogt al blij zijn da ge vacance krijgt Tegenwoordig zijn er teveel werkzoekenden :)

Lebda_boy
23-04-2004, 20:26

Wat voor werk doe je schoonmaak :D ga 6 weken heb je leuk werk ga dan helemaal niet op vakantie een blijf lekker werken. :zwaai:

witje
23-04-2004, 20:27
jaaa dat is zo maar ik moes vorige jaar die helle vakantie voor hun werken en nu wil ik er 5 weekjes even tussen uit is dat dan te veel gevraagt? Het komt allemaal door die baas van me eikel hij is nieuw en streng. Maar wat zou jij dan doen lady_moi?

witje
23-04-2004, 20:28
nou ja hahahaha ik werk in een winkel dat jij nou schoonmaak doet kan ik niks aan doen hahahaha

Schatjee
23-04-2004, 20:28
Origineel gepost door witje aaaah zo erg voor je ik bleef vorige jaar hier echt erg was dat man heb medelijkden met je hahaha maar ben je vorige jaar geweest? EN ik denk dat ik toch gewoon ontslag ga nemen en daarna ga ik hun bellen en dan zg ik hebben jullie me nog nodig en als ze ja zeggen dan heb ik geluk en als ze nee zeggen heb ik pech dan zoek ik wel een nieuw baantje ben iedere jaar op vakantie gegaan maar dit jaar slaan we over.. :( Is het echt zo erg in nl :( Hmm zou ik ook doen voor al omdat je vorig jaar niet bent geweest..moet je meer genieten in maroc Maar niet te veel he want isch niet eerlijk.. En je moet dan inderdaad geluk hebben!

Lady_moi
23-04-2004, 20:29
Zoals Lebda boy zei Als ge goeie werk hebt ===}4 weke Schoonmaak :D ===}5 weke Da zou ik doen :) Origineel gepost door witje jaaa dat is zo maar ik moes vorige jaar die helle vakantie voor hun werken en nu wil ik er 5 weekjes even tussen uit is dat dan te veel gevraagt? Het komt allemaal door die baas van me eikel hij is nieuw en streng. Maar wat zou jij dan doen lady_moi?

witje
23-04-2004, 20:30
ja zeker ik hoop dat het allemaal goed komt

Lady_moi
23-04-2004, 20:30
In u geval ne winkel Das nog ne proper werk Helaas voor u 4 weken :D

zoya
23-04-2004, 20:37
het is moeilijk om werk te vinden, behoud je baan. Dat is belangrijk :p

Lebda_boy
23-04-2004, 20:40
Origineel gepost door witje nou ja hahahaha ik werk in een winkel dat jij nou schoonmaak doet kan ik niks aan doen hahahaha haha winkel wou je zeggen dat je niet moet schoonmaken iedereen is die in een winkel werkt moet ook schoonmaken ,, heb je geen vast contract dan bij die winkel of werk je bij de AH als je vast contract hebt moet je gewoon ziek melden als je in marokko bent probleem opgelost een hij kan je ook niet ontslaan .. :D dan kun je ook gerust de tijd nemen om een schikbare huwlijksgenoot te vinden een te importeren :D

misSanae
23-04-2004, 20:43
Als ik in dezelfde situatie zat zou ik gewoon een weekje later gaan. Want het is nu echt moeilijk om een andere baan te vinden.

lilmaroc
23-04-2004, 20:59

alleen voor 1 weekje je baan opzeggen..?? noo ik zou gewoon 4 weken nemen..

Pagina's : [1] 2