Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : OPBRENGSTEN MAROCPROFS rond de 200.00 EURO en hoeveel was de SCHADE door de DIEREN?

Pagina's : [1] 2

ATLANTICA
23-04-2004, 19:25

Ben ff benieuwd wat er overblijft van het geld dat door ons is uitgegeven aan onze Marokkanen, om hen te helpen na de aardbevingen, nadat die ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ********* jah, hoe kan je hun noemen de schade hebben veroorzaakt in de Arena ? :zwaai:

mocro_souhaila
23-04-2004, 19:28
egt he...en als je het tegen degene zegt die het veld op gingen reageren ze zo: Ach het is traditie, wat wil je eraan veranderen.. Echt dom...ze hebben niet eens spijt ofzo maar ik heb me eral bij neergelegd..moet je ook doen joh...je moet je niet druk maken om iets wat tog niet te veranderen is..namelijk die domme marokkanen slim maken...aka ...Mission Impossible ;):hihi: Kuss Souhaila

ATLANTICA
23-04-2004, 19:30
Whaha , ik maak me echt nie druk om hun, ik vond t wel leuk hoe ze werden uitgescholden, uitgelachen door ons de M -side toen ........En in principe t was maar een hele kleine percentage van de Marokkanen die er uiteindelijk waren, namelijk 18. 000 luitjes dus t valt wel mee, maar toch :jammer: Ik was alleen benieuwd :rolleyes:

mocro_souhaila
23-04-2004, 19:32
Origineel gepost door ATLANTICA Whaha , ik maak me echt nie druk om hun, ik vond t wel leuk hoe ze werden uitgescholden, uitgelachen door ons de M -side toen ........En in principe t was maar een hele kleine percentage van de Marokkanen die er uiteindelijk waren, namelijk 18. 000 luitjes dus t valt wel mee, maar toch :jammer: Ik was alleen benieuwd :rolleyes: ja man...ze werden echt uitgelachen..en zij denken dat ze stoer waren:hihi:

hayete
23-04-2004, 19:49

Ze Moeten 10.000 Betalen :rolleyes:

cheb_papa
24-04-2004, 03:30
nou eerlijk gezegt vond ik het niet erg dat de mocro´s´allemaal op het velden gingen, want ze waren tenslote blij maar dat ze dingen kapot maken dat vind ik erg!!!!!!!!!

beppie_truus
24-04-2004, 10:32
Origineel gepost door ATLANTICA Whaha , ik maak me echt nie druk om hun, ik vond t wel leuk hoe ze werden uitgescholden, uitgelachen door ons de M -side toen ........En in principe t was maar een hele kleine percentage van de Marokkanen die er uiteindelijk waren, namelijk 18. 000 luitjes dus t valt wel mee, maar toch :jammer: Ik was alleen benieuwd :rolleyes: :stout: heb jij ook mee geroepen ik wel namelijk :hihi:

chomoloco
24-04-2004, 14:04
eeeey ATLANTICA ik zie dat je uit kenitra/mehdia komt ga je dit jaar ? K woon daaar namelijk oook :D

SAMMYGIRL
24-04-2004, 14:28
Origineel gepost door cheb_papa nou eerlijk gezegt vond ik het niet erg dat de mocro´s´allemaal op het velden gingen, want ze waren tenslote blij maar dat ze dingen kapot maken dat vind ik erg!!!!!!!!! Preciesss, ik ging ze juist toejuichen, en nie meeschreeuwen: "l7ajawan", dat ware sukkels!:) Ik vond het dus wel m3iejak dat ze die borde neerschopten, kijk dat hoefde nou ook weer nie, begrijp ie...dat verpeste ut weer. Er ware wel 3 jongens ofzo, tegen wie ik roepte van zet die borde aub terug en die dus gelukkig een paar van borde terugzette en toen door ginge renne, en wij natuurlijk voor ze klappe!!:goedzo:

duplicatie
24-04-2004, 15:02
Origineel gepost door ATLANTICA Whaha , ik maak me echt nie druk om hun, ik vond t wel leuk hoe ze werden uitgescholden, uitgelachen door ons de M -side toen ........En in principe t was maar een hele kleine percentage van de Marokkanen die er uiteindelijk waren, namelijk 18. 000 luitjes dus t valt wel mee, maar toch :jammer: Ik was alleen benieuwd :rolleyes: Haha zat jjj ook in de m-side. ja lhajawan zeiden ze he

the_utrechter
24-04-2004, 15:18
Origineel gepost door SAMMYGIRL Preciesss, ik ging ze juist toejuichen, en nie meeschreeuwen: "l7ajawan", dat ware sukkels!:) Ik vond het dus wel m3iejak dat ze die borde neerschopten, kijk dat hoefde nou ook weer nie, begrijp ie...dat verpeste ut weer. Er ware wel 3 jongens ofzo, tegen wie ik roepte van zet die borde aub terug en die dus gelukkig een paar van borde terugzette en toen door ginge renne, en wij natuurlijk voor ze klappe!!:goedzo: heb je ook voor mij geklapt sammy?? :D

SAMMYGIRL
24-04-2004, 16:26
Origineel gepost door the_utrechter heb je ook voor mij geklapt sammy?? :D Whahaha, als je op het veld rende:bril: : JA!!! :D En HOE zelfs!!!! :D

xxhananexx
24-04-2004, 16:30
Origineel gepost door cheb_papa nou eerlijk gezegt vond ik het niet erg dat de mocro´s´allemaal op het velden gingen, want ze waren tenslote blij maar dat ze dingen kapot maken dat vind ik erg!!!!!!!!! Daar sluit ik me helemaal bij aan !!!!!

SAMMYGIRL
24-04-2004, 16:32
Origineel gepost door SAMMYGIRL Whahaha, als je op het veld rende:bril: : JA!!! :D En HOE zelfs!!!! :D Trouwens, waar zat jij nou?????Welk vak enzo??

the_utrechter
24-04-2004, 16:39

Origineel gepost door SAMMYGIRL Whahaha, als je op het veld rende:bril: : JA!!! :D En HOE zelfs!!!! :D was gelijk nadat die hollander en die gast met die rare kapsel het veld op waren gekomen gelijk het veld op gegaan als een van de eersten :D

Pagina's : [1] 2