Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Draag Je Hoofddoek?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Bouchra_marokko
23-04-2004, 19:22

DRAAG JE HOOFDDOEK?

missy_magrebia
23-04-2004, 19:36
salaam aleikom, jah ik draag een hoofddoek en ben er trots op! en jij?

Bouchra_marokko
23-04-2004, 19:47
nee ik zelf niet

OujDa_LaDy
23-04-2004, 21:30
Nee Ik Ook Niet..

m0cr0cinderella
23-04-2004, 22:32

Ik Draag Een Hoofddoek Puur Omdat Ik Naar Het Leven Hiernamaals Streef!

87zahra87
24-04-2004, 15:30
Ik draag de hijaab ook Alhamdoulillah het is ons plicht! Mijn Hoofddoek Mijn hoofddoek dragen is mijn recht En het is iets waar ik voor vecht Ook al blijf je voor eeuwig aan me plakken Mijn hoofddoek kan je niet van me afpakken Het heeft geen nut om te blijven debatteren Want ik zal me toch niet tot jullie bekeren Mijn hoofddoek draag ik uit eigen wil En het is me totaal geen tijdsverspil Het draggen van mijn hoofddoek is geen onderdrukking Het is een redding en daarover heb ik leiding Ik zal het altijd met trots blijven dragen En zal me niet tot jullie wet verlagen Vrijheid van religie wordt niet meer gerespecteerd Dus jullie nieuwe wet wordt door mijn niet geaccepteerd Want mijn schoonheid zal ik niet aan jullie ontbloten Zo wordt ik niet wellustig aangekeken en nagefloten Mijn hoofddoek daar blijf ik nu voor strijden Ook al moet ik dagelijks blijven lijden Niemand neemt mijn hoofddoek af Alleen Allah mag hierop AF!!!!!!!!!

Samiraatjuh
24-04-2004, 19:43
nee ik draag ook geen hoofddoekxxxxxxx samira

Miss_Rwina
24-04-2004, 20:33
Ik zelf draag geen hoofdoek Later Insha'Allah wel, en met later bedoel ik als ik er klaar voor ben......Amien Maar wat ik "Schandalig" vind is dat Sommige meiden 'een Hoofddoek' als een modesnufje voornemen één dag aan.....volgende dag niet.......de dag daarop wel....en ga zo verder... Of je draagt er 1 of je draagt er GEEN :rolleyes: Dit wou ik ff kwijt Greetzzz MiSSY

m0cr0cinderella
24-04-2004, 22:24
Zolang jij niet voor hen daden word gestraft,Is alles goed. Wat Hen doen is iets tussen allah(s.wt)en hen zelf! :zwaai: Ps. mooie gedicht!! Mahsa allah :goedzo:

anoniem20
24-04-2004, 23:03
Ik zelf draag geen hoofdoek Later Insha'Allah wel, en met later bedoel ik als ik er klaar voor ben......Amien Assalaamoe3aleikoem zuster, Ik wil je hierbij niet aanvallen of zo, maar wanneer denk jij dat je er klaar voor bent? En wie garandeert jou dat je morgen nog leeft zuster. Stel je overlijdt nu en dan? Wat zul je tegen Allah (SWT) zeggen? Dat je er nog niet klaar voor bent? Soebhana Allah zuster begin zo snel mogelijk en stel het niet uit! Moge Allah ons onze zondes vergeven en ons leiden insha allah, amien. Wa3aleikoem oesalaam

misstangaouia
24-04-2004, 23:21
draag ook een hoofddoek alhamdoelilah en ben er trots op!!

lelaatje
25-04-2004, 15:21
IK draag geen hoofddoek........en ik vind ook dat ik er nog niet klaar voor ben....als ik het doe dan wil ik het helemaal goed doen.... En ik wil hierbij niemand aanvallen ofso.....maar je mag zelf weten hoe jij je geloof uitoefent...en hoe jij dat wilt laten uitstralen....dat kan door ene hoofddoek....en ik weet heus wel dat dat van ons verplicht wordt...maar dan moet je ook naar andere zondes kijken..een hoofddoek niet dragen wordt meer als een zonde gezien als het liegen bedriegen en roddelen.....ik bedoel HALLO.....ik ken genoeg meiden met ene hoofddoek die dat wel doen...en ik wil niemand over een kan scheren .maar doe dat dan ook niet...want die zonde weegt even zwaar...en daar moet je aan denken....niemand is heilig..en ik had laatst een wijze moslim op nmo horen preken...en wat een mooie woorden bracht die man uit aan de jeugd,,,,,,hij vertelde de gasten in deze kwestie....dat van ons gewoon verwacht wordt ons op ons best te proberen te gaan gedragen stap voor stap....en daarmee ben ik bezig..,,.. en inschalaah......(als ik nog leef)....zal ik een hoofddoek dragen.... beslamma zusters.....(ps...heb diep respect voor diegene die hun schoonheid verbergen...doormiddel van een sluier..in dit geval)...

Miss_Rwina
25-04-2004, 16:37
Origineel gepost door lelaatje IK draag geen hoofddoek........en ik vind ook dat ik er nog niet klaar voor ben....als ik het doe dan wil ik het helemaal goed doen.... En ik wil hierbij niemand aanvallen ofso.....maar je mag zelf weten hoe jij je geloof uitoefent...en hoe jij dat wilt laten uitstralen....dat kan door ene hoofddoek....en ik weet heus wel dat dat van ons verplicht wordt...maar dan moet je ook naar andere zondes kijken..een hoofddoek niet dragen wordt meer als een zonde gezien als het liegen bedriegen en roddelen.....ik bedoel HALLO.....ik ken genoeg meiden met ene hoofddoek die dat wel doen...en ik wil niemand over een kan scheren .maar doe dat dan ook niet...want die zonde weegt even zwaar...en daar moet je aan denken....niemand is heilig..en ik had laatst een wijze moslim op nmo horen preken...en wat een mooie woorden bracht die man uit aan de jeugd,,,,,,hij vertelde de gasten in deze kwestie....dat van ons gewoon verwacht wordt ons op ons best te proberen te gaan gedragen stap voor stap....en daarmee ben ik bezig..,,.. en inschalaah......(als ik nog leef)....zal ik een hoofddoek dragen.... beslamma zusters.....(ps...heb diep respect voor diegene die hun schoonheid verbergen...doormiddel van een sluier..in dit geval)... :hoedaf: Hellemaal mee eens !!! Greetzz MiSSY

tangaouia17
25-04-2004, 20:44
ik draag wel hoofddoek!! alhamdolilah!!

maroc_thugangel
25-04-2004, 20:54

Ik draag ook hoofddoek (Hamdoelilah)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7