Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe komen jullie ... (voor de ladys)

Pagina's : [1] 2

L7hobi_zina
23-04-2004, 19:14

in contact met leuke jongens? Had het met een vriendin hierover en we kwamen er niet zo goed uit..., want stel je komt hem niet tegen op je werk/school.., maar op straat..., geven jullie dan meteen num? :confused: nee toch?

Lampjuh
23-04-2004, 19:19
Op straat horen de vrouw en de man hun ogen neer te slaan, praten mag ook niet zonder mahram erbij ;) dus elkaars nummers vragen lijkt me een beetje te ver gaan eigenlijk.

ik_oke_is
23-04-2004, 19:20
Origineel gepost door L7hobi_zina in contact met leuke jongens? Had het met een vriendin hierover en we kwamen er niet zo goed uit..., want stel je komt hem niet tegen op je werk/school.., maar op straat..., geven jullie dan meteen num? :confused: nee toch? nee tuurlijk niet ; hij vraagt jou nummer : jij zegt nee hij wil op één of andere manier contact ; jij kijkt hem :rolleyes: aan hij geeft jou zijn nummer; jij denkt hmm te duur hij kijkt je :( aan , jij zegt geef je mail maar hij geeft je :D zijn mail jij maakt nieuwe msn ben je hem beu; msn niet meer gebruiken :maf:

Soul_Searching
23-04-2004, 19:56
Origineel gepost door ik_oke_is nee tuurlijk niet ; hij vraagt jou nummer : jij zegt nee hij wil op één of andere manier contact ; jij kijkt hem :rolleyes: aan hij geeft jou zijn nummer; jij denkt hmm te duur hij kijkt je :( aan , jij zegt geef je mail maar hij geeft je :D zijn mail jij maakt nieuwe msn ben je hem beu; msn niet meer gebruiken :maf: Nou nou wat ben je slim je hebt de ladys helemaal door mijn complimenten :hoera:

witje
23-04-2004, 20:16

hahahaha ik geef mijn nummer nooit door

Lady_moi
23-04-2004, 20:19
Ik negeer ze Ik geef ze gewoon een ijskoude douche Mij moete ze nie aanspreke op straat Als ik een jongen wil leren kennen dan ben ik serieus En dan moe die maar bij mn vader komen Dan leren we wel mekaar kennen tijdens de verloving Als het em nie aanstaat PSSSHHT PSSSHHT

SoleCuoreAmore
23-04-2004, 20:22
Ja, ik weet het ook niet. Ik ben mijn :Iluvu: tegengekomen bij mijn vriendin thuis! Hij gaat om met haar broer en ik met haar. Toevallig waren we daar allebei en we kwamen daar steeds vaker, daar leerden we elkaar kennen door met elkaar te praten.

ik_oke_is
24-04-2004, 13:38
Origineel gepost door Soul_Searching Nou nou wat ben je slim je hebt de ladys helemaal door mijn complimenten :hoera: ik ben al zovaak gedumpt geweest , op alle mogelijke manieren :hihi: :maf:

Lady_moi
24-04-2004, 13:46
Wa ebde gij tege mijn berichtjes? Jaloers ofwa haha Doeg. Origineel gepost door Nawaar ge zult zelfs geen tijd hebben voor een verloving met uw 26118 reacties...hoe kan je dan nog een jongen leren kennen?ik zou me gewoon concentreren op marokko nl dat is veel realistischer voor u Een bescheiden berekening voor u: als je elke dag éé,n reactie/topic plaatst en je bereikt je huidige aantal nl 26118 dan zou je min. 63jaar geleefd hebben. ps. gemiddelde streftecijfer :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Lady_moi
24-04-2004, 13:55
Da geef nie Doeg. Origineel gepost door Nawaar jaloers maar natuurlijk. ;)

halimatangaouia
24-04-2004, 14:32
nee natuurlijk niet als je een leuke jongen tegen komt en hij praat met je en hij is echt een leuke jongen dan geeft hij jou nummer wel dan bel jij hem tot jij hem goed genoeg kent dan geef jij jou nummer als je wil ;)

fatihaatje_88
24-04-2004, 15:09
Nooit op zoek gaan...je komt hem wel tegen geloof me...juist op het moment dat je absoluut niet verwacht.....staat die voor je neus... Faatje

Lady_moi
24-04-2004, 15:12
Niet leuk voor iemand die nie van verassingen houd. Doeg.

babyboy
24-04-2004, 15:25
gewoon zelf zijn nummer vragen na een gesprekje!

Pagina's : [1] 2