Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke jongen hier weet het meeste af van Voetbal????

Pagina's : [1] 2 3

xxhananexx
23-04-2004, 18:22

Nou mensen wie denken jullie????? Sorry als ik iemand ben vergeten

hayete
23-04-2004, 18:25
Ik Denk Amstermoro!!!!! Go Amstermoro :hoera:

mocro_souhaila
23-04-2004, 18:27
ikw ete het niet..en het interesseert me ook niet echt zo... ze weten voor mij allemaal evenveel..:) en om jou te pesten kies ik spoorloos:hihi:

xxhananexx
23-04-2004, 18:28
Origineel gepost door mocro_souhaila ikw ete het niet..en het interesseert me ook niet echt zo... ze weten voor mij allemaal evenveel..:) en om jou te pesten kies ik spoorloos:hihi: :jammer:.........Nee Souhaila..... Ik haat hem...

hayete
23-04-2004, 18:30

Amstermoro :hoera: Ik wil nog een keer stemmen ;)

xxhananexx
23-04-2004, 18:35
Amstermoro weet heeel veel, maar Atlasleeuw ook........keuze is moeilijk maar ik heb hem gemaakt

hayete
23-04-2004, 18:36
Amtermoro :hoera: Ga Ook Naar De topic Over de Meisjes :D

Mohktari_girl16
23-04-2004, 21:47
ik kan niet kiezen tussen amstermocro of atlasleeuw maar heb voor amstermocro gekozen omdat hij zo lief is op msn :p

amstermoro
23-04-2004, 23:51
hee wat een eer doe ik toch nog wat goeds ga zo door mensen

TMAR
24-04-2004, 15:16
:boogie: Van hem krijg k alle info

SaidUtrecht
24-04-2004, 15:33
Origineel gepost door xxhananexx Nou mensen wie denken jullie????? Sorry als ik iemand ben vergeten Ja je bent mij en jezelf vergeten, ik wilde op jouw stemmen eigelijk :confused:

hayete
24-04-2004, 16:00
Amstermoro :hoera:

xxhananexx
24-04-2004, 16:14
Origineel gepost door SaidUtrecht Ja je bent mij en jezelf vergeten, ik wilde op jouw stemmen eigelijk :confused: Sorry ik ben jou idd vergeten, Sorry...Maar je kan wel op mij stemmen, bij Welk meisje weet het meest af van voetbal :rolleyes: Kom je ook stemmen ????

Atlasleeuw
24-04-2004, 16:37
Ja ik natuurlijk he :ego: :D Amstermoro opent veel topics, omdat hij hier vaak is, maar dat wil niet zeggen dat hij veel weet. Ik heb insider information. Bijvoorbeeld dit sappige feit. De *********s kwamen voor de wedstijd bijeen in een hotel en omdat Hadji enzo niet kwamen besloten de nederlandertjes maar wat marokkaanse dellen erbij te halen, het idee kwam van een van de spelers. Een van die dellen kwam zo bij Adil Ramzi en die werd zo kwaad en sloeg dat wijf in haar gezicht en ging boos naar zijn kamer.

the_utrechter
24-04-2004, 16:50

Origineel gepost door Atlasleeuw Ja ik natuurlijk he :ego: :D Amstermoro opent veel topics, omdat hij hier vaak is, maar dat wil niet zeggen dat hij veel weet. Ik heb insider information. Bijvoorbeeld dit sappige feit. De *********s kwamen voor de wedstijd bijeen in een hotel en omdat Hadji enzo niet kwamen besloten de nederlandertjes maar wat marokkaanse dellen erbij te halen, het idee kwam van een van de spelers. Een van die dellen kwam zo bij Adil Ramzi en die werd zo kwaad en sloeg dat wijf in haar gezicht en ging boos naar zijn kamer. inderdaad omdat je veel topics opent wil nog niet zeggen dat je het meest weet,want die persoon ben ik namelijk ik bedoel ik kan je ook vertellen dat ik regelmatig met spelers praat en die mij dingen vertellen die niet veel mensen weten

Pagina's : [1] 2 3