Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WAT zou je met deze HOND doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

MELILLENSE
23-04-2004, 17:22

http://wwwimage.cbsnews.com/images/2004/03/28/image609067x.jpg Mocht je carte blanche krijgen, wat zou je met deze zionistische hond doen? Het kwaad zie je gewoon in zijn ogen.... MELILLENSE :belgie:

a3ir
23-04-2004, 17:25
Origineel gepost door MELILLENSE http://wwwimage.cbsnews.com/images/2004/03/28/image609067x.jpg Mocht je carte blanche krijgen, wat zou je met deze zionistische hond doen? Het kwaad zie je gewoon in zijn ogen.... MELILLENSE :belgie: Het zelfd wat hij met dat palastijnse jongetje heeft gedaan.

15_enzo
23-04-2004, 17:29
[QUOTE]Origineel gepost door MELILLENSE [B]http://wwwimage.cbsnews.com/images/2004/03/28/image609067x.jpg Hetzelfde wat hij bij die twee hamasleiders heeft gedaan.

a3ir
23-04-2004, 17:33
Origineel gepost door jacko Ik zou homo-buurman op zijn kop schrijven en hem aan jou en je vriendjes geven Melli... Wat zij wij weer :stout: jacko :D ;)

MELILLENSE
23-04-2004, 17:33

Origineel gepost door jacko Ik zou homo-buurman op zijn kop schrijven en hem aan jou en je vriendjes geven Melli... Dat is nog steeds heel mild....vergeleken met je voorouders die de joden brandmerkten met JEW en hen de dood injoegen. Vandaar ook dat je je niet kunt uitlaten over deze zionistische terrorist...uit angst om als antisemiet beschuldigd te worden. Het holocaustcomplex dat je geweten in bedwang houdt, nietwaar jacko? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
23-04-2004, 17:36
Origineel gepost door 15_enzo Hetzelfde wat hij bij die twee hamasleiders heeft gedaan. Verdient hij een snelle dood, 15_enzo? MELILLENSE :belgie:

a3ir
23-04-2004, 17:36
Origineel gepost door MELILLENSE Dat is nog steeds heel mild....vergeleken met je voorouders die de joden brandmerkten met JEW en hen de dood injoegen. Vandaar ook dat je je niet kunt uitlaten over deze zionistische terrorist...uit angst om als antisemiet beschuldigd te worden. Het holocaustcomplex dat je geweten in bedwang houdt, nietwaar jacko? MELILLENSE :belgie: Salam Mellil, Niemand is Verantwoordelijk voor de daden van zijn ouders of groot ouders.wel voor zijn eigen daden

esiyaa
23-04-2004, 17:38
Origineel gepost door 15_enzo [QUOTE]Origineel gepost door MELILLENSE [B]http://wwwimage.cbsnews.com/images/2004/03/28/image609067x.jpg Hetzelfde wat hij bij die twee hamasleiders heeft gedaan. Ik zou hem elke seconde dat hij leeft laten lijden en dan afwachten totdat hij dood gaat. Ik zou hem hetzelfde doen zoals ze met de mensen in Guantanamo doen. Vieze zionist. Maar zijn straf komt nog wel inchallah in het Hiernamaals. PS: Mocht je carte blanche krijgen, wat zou je met deze zionistische hond doen? Wat hebben de honden je aangedaan dat je ze mseken beledigd?? xxx van mij

Tempelier
23-04-2004, 17:39
Origineel gepost door a3ir Salam Mellil, Niemand is Verantwoordelijk voor de daden van zijn ouders of groot ouders.wel voor zijn eigen daden Mijn grootouders zaten in het verzet.... Waar heb jij gezeten toen de geschiedenisleraar de verhalen over de tweede wereldoorlog vertelde? Je hebt een verziekt beeld van de geschiedenis. Ik zou Sharon overigens succes wensen met het verdedigen van Israel tegen de idioten die de joden de zee in willen drijven.

a3ir
23-04-2004, 17:42
Origineel gepost door Tempelier Mijn grootouders zaten in het verzet.... Waar heb jij gezeten toen de geschiedenisleraar de verhalen over de tweede wereldoorlog vertelde? Je hebt een verziekt beeld van de geschiedenis. Ik zou Sharon overigens succes wensen met het verdedigen van Israel tegen de idioten die de joden de zee in willen drijven. Ik was een tukie aan het doen en jij. Dus als de groot ouders van Jacko de joden hebben vervolgd is Jacko dan verantwoordelijk voor wat zij hebben gedaan :confused: leg is uit snuger

Tempelier
23-04-2004, 17:45
Origineel gepost door a3ir Ik was een tukie aan het doen en jij. Dus als de groot ouders van Jacko de joden hebben vervolgd is Jacko dan verantwoordelijk voor wat zij hebben gedaan :confused: leg is uit snuger Hoe kom je erbij dat Nederlandse grootouders de joden hebben vervolgt? Nederland was bezet in de tweede wereldoorlog weet je nog, veel Nederlanders zaten in het verzet. Heel Amsterdam is in staking gegaan uit verzet tegen het deporteren van de joden. En dan kom jij mij en mijn grootouders hier beschuldigen van de jodenvervolging? Ik wordt zo moe van die verdraaing van de geschiedenis. Het is Duitsland die de joden heeft gedorteerd, als Duitsland Nederland niet was binnengevallen was er met de joden niets gebeurt.

MELILLENSE
23-04-2004, 17:46
Origineel gepost door Tempelier Mijn grootouders zaten in het verzet.... Waar heb jij gezeten toen de geschiedenisleraar de verhalen over de tweede wereldoorlog vertelde? Je hebt een verziekt beeld van de geschiedenis. Ik zou Sharon overigens succes wensen met het verdedigen van Israel tegen de idioten die de joden de zee in willen drijven. Het geringe verzet heeft blijkbaar niet al teveel vruchten afgeworpen, gezien het grote aantal onschuldige joden die vermoord werden door de buren van je voorouders...terwijl het monster weer opduikt in Europa, met Nederland als één van de koplopers. Toch genetisch bepaald? De geschiedenis is inderdaad niet meer dan een beeldvorming uit het verleden, geschreven door mensen...soms te goeder trouw, soms te kwader trouw: hoe accuraat is de geschiedenis dan nog? Sharon is ook niet meer van de jongsten, Tempelier....zelfs zijn patriotraketten en zijn kernwapens zullen hem niet beschermen tegen de dood.....eigenlijk best wel grappig. MELILLENSE :belgie:

Deliana
23-04-2004, 17:46
Origineel gepost door a3ir Ik was een tukie aan het doen en jij. Dus als de groot ouders van Jacko de joden hebben vervolgd is Jacko dan verantwoordelijk voor wat zij hebben gedaan :confused: leg is uit snuger Jammer dat je die lessen hebt gemist, maar het verklaard wel waarom je zo dom uit de hoek komt. :rolleyes: Met Sharon zou ik wel een hapje willen eten, en er een goed gesprek mee willen hebben.

15_enzo
23-04-2004, 17:49
@ mellilense, khoopte dat hij dan die raketaanval net overleefde, zodat ie in de gevangenis de rest van zijn rotte dagen vast zit.

MELILLENSE
23-04-2004, 17:51

Origineel gepost door a3ir Salam Mellil, Niemand is Verantwoordelijk voor de daden van zijn ouders of groot ouders.wel voor zijn eigen daden Wa aleikoem salaam a3ir Correct wat je zegt....maar waarom dragen vele mensen, zoals jacko en Tempelier, dan nog de gewetenslast van hun voorouders, om de schijn voor te houden naar de buitenwereld toe dat ze zich verontwaardigd voelen voor hun eigen geschiedenis. Dat is toch hypocrisie ten top, denk je niet a3ir? MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15