Bekijk originele versie : Wie kan mijn sollicitatiebrief op fouten ontdekken?
Tips zijn ook welkom.
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen week las ik met zeer veel interesse de openstaande vacature van leerplichtambtenaar voor de gemeente Amsterdam op het internet. Gezien het feit dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging, solliciteer ik bij deze naar de functie van leerplichtambtenaar.
Ik heb ruim 5 jaar ervaring in het onderwijs waarbij ik heb lesgegeven op verschillende scholen in Amsterdam. Momenteel ben ik werkzaam als docente op een middelbare school, waarbij ik naast het lesgeven ook andere taken op mij neem in het begeleiden en ondersteunen van leerlingen zodat ze succesvol afstuderen. Leerlingen lopen tegenwoordig tegen allerlei problematiek aan die hen beletten succesvol hun school af te ronden. Daarom is het belangrijk dat zij worden begeleid door een evenwichtig persoon die in staat is zich in te leven in de hedendaagse jeugdproblematiek, en daarnaast planmatig opzoek gaat naar een oplossing. Wat ik u te bieden heb is een gedreven persoonlijkheid, die een groot inlevingsvermogen bezit voor zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Iemand die weet wat er tegenwoordig in de wereld van de jeugd speelt, en graag een steentje bijdraagt om hen een kans te bieden die ze wellicht nooit meer krijgen.
Het lijkt mij een uitdaging om mijn al verworven kennis en ervaringen binnen uw organisatie toe te passen en verder te ontwikkelen. Graag zou ik mijn brief en curriculum vitae toe willen lichten in een persoonlijk gesprek. Ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.
Met vriendelijke groet,
_Perfectionist_
16-05-2009, 17:18
Nee, maar ik heb precies het bovenstaande nu gemaild naar die instelling.
:o
Paar kleine puntjes:
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen week las ik met zeer veel interesse de openstaande vacature van leerplichtambtenaar voor de gemeente Amsterdam op het internet. Gezien het feit dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging, solliciteer ik bij deze naar de functie van leerplichtambtenaar.
Ik heb ruim 5[onder de tien, cijfers schrijven als woord] jaar ervaring in het onderwijs waarbij ik heb lesgegeven op verschillende scholen in Amsterdam. Momenteel ben ik werkzaam als docente op een middelbare school, waarbij ik naast het lesgeven ook andere taken op mij neem in het begeleiden en ondersteunen van leerlingen zodat ze succesvol afstuderen [beetje lange zin]. Leerlingen lopen tegenwoordig tegen allerlei problematiek [allerlei duidt meervoud aan, zoek even een ander woord dan problematiek] aan die hen beletten succesvol hun school af te ronden. Daarom is het belangrijk dat zij worden begeleid door een evenwichtig persoon die in staat is zich in te leven in de hedendaagse jeugdproblematiek, en daarnaast planmatig opzoek gaat naar een oplossing. Wat ik u te bieden heb is een gedreven persoonlijkheid, die een groot inlevingsvermogen bezit voor zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Iemand die weet wat er tegenwoordig in de wereld van de jeugd speelt, en graag een steentje bijdraagt om hen een kans te bieden die ze wellicht nooit meer krijgen.
Het lijkt mij een uitdaging om mijn al verworven kennis en ervaringen binnen uw organisatie toe te passen en verder te ontwikkelen. Graag zou ik mijn brief en curriculum vitae toe willen lichten in een persoonlijk gesprek. Ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.
Met vriendelijke groet,
----------------------
Het oogt een beetje apart, die '..., en'. Gezien je zinsconstructie, volgens mij niet echt fout.
Succes verder! InshaAllah word je uitgenodigd.
Den--Haag
16-05-2009, 23:15
nee, je word tog niet leerplichtambtenaar
dat is net zoiets als conducteur
anawajak
16-05-2009, 23:47
Ik ben helaas een beetje te lui om je brief aan te passen op mijn manier.
Maar ik zou persoonlijk meer voor zo een indeling gaan.
Staat netjes en overzichterlijker als sollicitatiebrief.
Kort en bondig in duidelijke stappen!
Suc6 inscha allah!
Naam instelling
adres
postcode plaats
Betreft: vacature Leerplichtambtenaar
Plaats, datum
Geachte Heer/Mevrouw.
Via de site.... hoe kom je aan de vacature?
Waarom jij de geschikte kandidaat zou kunnen zijn?
Jou ervaring in de branche/sectorIk heb .....(maar wel kort en bondig)
Waarom ik voor (bedrijfsnaam) kies is omdat........
Ik hoop dat mijn kennis, ervaring en enthousiasme u aanspreken. Ik hoor graag of ik mijn belangstelling mondeling mag toelichten.
Met Vriendelijke Groeten, (jou naam achternaam)
Bijlage: CV.
nee, je word tog niet leerplichtambtenaar
dat is net zoiets als conducteur
dat is het meest domme wat ik ooit heb gehoord, maar dat zal wel passen bij je persoonlijkheid.
Den--Haag
16-05-2009, 23:59
dat is het meest domme wat ik ooit heb gehoord, maar dat zal wel passen bij je persoonlijkheid.
loveyou:kus:
Nee, maar ik heb precies het bovenstaande nu gemaild naar die instelling.
:o
als je 36 uur per week beschikbaar bent wens ik je veel geluk. :)
Paar kleine puntjes:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb ruim 5[onder de tien, cijfers schrijven als woord] jaar ervaring in het onderwijs waarbij ik heb lesgegeven op verschillende scholen in Amsterdam. Momenteel ben ik werkzaam als docente op een middelbare school, waarbij ik naast het lesgeven ook andere taken op mij neem in het begeleiden en ondersteunen van leerlingen zodat ze succesvol afstuderen [beetje lange zin]. Leerlingen lopen tegenwoordig tegen allerlei problematiek [allerlei duidt meervoud aan, zoek even een ander woord dan problematiek] aan die hen beletten succesvol hun school af te ronden. Daarom is het belangrijk dat zij worden begeleid door een evenwichtig persoon die in staat is zich in te leven in de hedendaagse jeugdproblematiek, en daarnaast planmatig opzoek gaat naar een oplossing. Wat ik u te bieden heb is een gedreven persoonlijkheid, die een groot inlevingsvermogen bezit voor zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Iemand die weet wat er tegenwoordig in de wereld van de jeugd speelt, en graag een steentje bijdraagt om hen een kans te bieden die ze wellicht nooit meer krijgen.
Met vriendelijke groet,
----------------------
Het oogt een beetje apart, die '..., en'. Gezien je zinsconstructie, volgens mij niet echt fout.
Succes verder! InshaAllah word je uitgenodigd.
thank you allot, ik zal die gekke zinnen even aanpassen. :o
Den--Haag
17-05-2009, 00:03
thank you allot, ik zal die gekke zinnen even aanpassen. :o
dat was ik stiekem dus je moet mij bedanken:o
dat was ik stiekem dus je moet mij bedanken:o
meneer die mij voor tramconducteur uitmaakt? dacht het even niet he.
Den--Haag
17-05-2009, 00:06
meneer die mij voor tramconducteur uitmaakt? dacht het even niet he.
het was maar een grapje :o
trouwens tramconducteur is meer iets voor koelies
het was maar een grapje :o
trouwens tramconducteur is meer iets voor koelies
ik ben nog steeds boos :kwaad:
haha, lijkt me trouwens wel een relaxte baan.
wat voor werk doe jij?
Den--Haag
17-05-2009, 00:14
ik ben nog steeds boos :kwaad:
haha, lijkt me trouwens wel een relaxte baan.
wat voor werk doe jij? aaw dan krijg je een hele lieve kus van mij:kus:
neejoh wat is daar relax aan kleine kinderen boete geven zodat ze weer moeten stelen om het te kunnen betalen:moe:
mijn werk is ervoor zorgen dat de politie werk heeft:o
best leuke baan moet je ook eens doen als leerplichtambtenaar niks word
aaw dan krijg je een hele lieve kus van mij:kus:
neejoh wat is daar relax aan kleine kinderen boete geven zodat ze weer moeten stelen om het te kunnen betalen:moe:
mijn werk is ervoor zorgen dat de politie werk heeft:o
best leuke baan moet je ook eens doen als leerplichtambtenaar niks word
ik zou kleine kinderen nooit een boete geven, alleen echte kakkers.
nee joh, jou baan kent veel fysieke inspanning en ik ben niet zo van het rennen, maar wel spannend..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.