Bekijk originele versie : komt het geld op de juiste plaats?
Hoeveel van het ingezamelde geld in de ArenA komt denk je op de juiste plaats!!
DaNGeRouZLy
23-04-2004, 15:41
ik ben bang dat er minder dan 25% daar aankomt maar ja Allah ziet alles.
ondanks de inzet van de juiste mensen ben ik bang dat het geld niet zal aankomen daar waar het het hardst nodig is.
van andere inzamelingen is bekend dat er nauwelijks 10% ter plaatse aankomt! *ook triest*
Karouch
Schatje75
23-04-2004, 16:03
Origineel gepost door said2reffie
ze zijn nvan plan om in andere steden in marokko hotels en wegen te bouwen .voor vakantie ganegers ,en ook meer kans maken om een wk te organiesiren
Dat is natuurlijk wel goed voor de economie, maar daar hebben de mensen die huis en haard hebben verloren weinig aan. :(
Dat is nogal wat, jullie schijnen er weinig vertrouwen in te hebben.. :rolleyes:
Insha Allah komt het goed, in ieder geval zij die zich hebben ingezet voor het goede doel, Moge Allah hun belonen voor hun inzet.
sneakynawal
23-04-2004, 16:14
Laten we hopen dat het geld goed terecht komt.
nour_el_imen_
23-04-2004, 16:43
de mensen die hun best hebben gedaan en het geld hebben ingezameld zullen insha Allah beloond worden.............
ik hoop dat het geld op de juiste plek komt....... als dat niet zo is moge Allah de mensen straffen die het geld niet gebruikt hebben waar ze bedoeld voor waren........
Origineel gepost door Ataturk
Arabieren denken alleen aan zichzelf.
dit zal ook wel tot in de eeuwigheid duren!!
Karouch
opvallend dat er zoweinig erin geloven dat het geld op de juiste plaats komt....
waar ligt dat nou aan.....
of zijn we gewoon niet zo gelovig.
KArouch
sneakynawal
24-04-2004, 22:59
Origineel gepost door said2reffie
nou denk het niet met arabieren komt niks te recht waar het hoort te zijn
Geen vertrouwen, yek :D
sneakynawal
24-04-2004, 23:00
Origineel gepost door Karouch
opvallend dat er zoweinig erin geloven dat het geld op de juiste plaats komt....
waar ligt dat nou aan.....
of zijn we gewoon niet zo gelovig.
KArouch
Snap ik. Ik vertrouw mijn eigen familie nie eens, laat staan hen!
Marokkanen zijn echt sneaky, het zit in hun bloed :D
DUTCHIEXL
26-04-2004, 01:02
Ik weet wat t is met jullie. Als je al het geld had zou je corrupt zijn daarom vertrouw je die anderen niet. Ik weet dat t aan gaat komen Mohammed sinouh brengt het ze persoonlijk. El houcima en haar dorpjes zullen wederkeren. nog mooier als dat t was. Ik heb alle vertrouwen in de koning.
Origineel gepost door DUTCHIEXL
Ik weet wat t is met jullie. Als je al het geld had zou je corrupt zijn daarom vertrouw je die anderen niet. Ik weet dat t aan gaat komen Mohammed sinouh brengt het ze persoonlijk. El houcima en haar dorpjes zullen wederkeren. nog mooier als dat t was. Ik heb alle vertrouwen in de koning.
De koning??
:hihi: meer dan 75% van de mensen geloofd dat 0% van het geld aankomt. Hoe zou dat nou toch komen???
Maar ja, achterdocht ontstaat niet zomaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.