Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips om mijn rijbewijs te halen zijn hiero welkom!!!

LZN
23-04-2004, 14:40

Hallo mensen, Plaats hier A.U.B al jullie tips wat ik kan gebruiken om mijn rijbewijs inshallah te gaan halen alvast bedankt moppies!!!!!!!!!!! :zwaai: Masalama Romaisa.

2Smart4u
23-04-2004, 17:29
examen: zo VROEG mogelijk... dus qua tijdstip. Rij dus 's ochtends vroeg af, dan zijn de examinatoren minder kritisch..... wees niet zenuwachtig (makkelijker gezegd dan gedaan) rij gewoon zoals je gewend bent en doe alsof t niet je laatste examen is...ga ervan uit dat je zal herkansen... dan zal je inshaalah slagen.. :D en jah.. de rest ligt bij Allah...veel succes :blauwkus:

Fessia18
23-04-2004, 17:58
En wel een beetje slijmen hoor :hihi: je moet een beetje kletsen en tegelijker tijd goed op je weg letten Sommige sukkels laten je gewoon zakken ookal doe je het goed! Dus doe je best meid ! :blauwkus:

omaymaa
23-04-2004, 21:55
Origineel gepost door Fessia18 En wel een beetje slijmen hoor :hihi: je moet een beetje kletsen en tegelijker tijd goed op je weg letten Sommige sukkels laten je gewoon zakken ookal doe je het goed! Dus doe je best meid ! :blauwkus: Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Ik ben nu al een paar keer gezakt. De laatste keer zei mijn examinator dta ik TE VEEl in de spiegels keek. Die sukkels die zoeken wel wat om je te laten zakken. Ik ben het zo zatttttt Maar ja wat doe je dr aan. Je bent van die sukkels afhankelijk. Khoop dat jij het haalt en ik ook inshalla Het liefst stop ik, maar ik heb er zo veel geld en tijd ingestoken dat ik wel verder moet.

Fessia18
23-04-2004, 23:40

Juist precies meid sommige zijn gewoon racisten ze gunnen je echt niks dan, maar gelukkig heb ik me examen wel in 1 keer gehaald me zus had me alles heel goed uitgelegd en me verteld wat ik moest doen enzo.. dus alhamdoelilah ik ben daar allang vanaf :maf2: ik heb me rijbewijs nou bijna al een jaar ... Ik ken veel meiden die eraan beginnen en dan opeens stoppen dat moet je nou juist niet doen als je er eenmaal aan begint moet je echt ook afmaken en inchallah ik hooop dat je het haalttt doe je best meid ! :blauwkus:

Mouny
24-04-2004, 18:47
Je strakste rok aan !!! Just kidding... ik ben de eerste x gezakt door de schuld van n vrachtwagen.. maar ja...\ De tweede keer hoefde ik gelukkig alleen de snelweg te doen .. binnen 7 min was ik weer terug! Wees kalm ga niet te stijf zitten rijden... En heel erg alert... en een ding wat je gewoon overdreven veel moet doen is in al je spiegels kijken want daar letten ze heel erg op! veel suc6

minous21
24-04-2004, 20:49
Zo vroeg mogelijk gaan! Ik moest om 8 uur afrijden....en in 1 keer gehaald!! Ik had maar 28 lessen gehad.... Dua doen voordat je gaat...... Succes! Liefs Me

Miss_Arabia
24-04-2004, 22:52
Origineel gepost door 2Smart4u examen: zo VROEG mogelijk... dus qua tijdstip. Rij dus 's ochtends vroeg af, dan zijn de examinatoren minder kritisch..... wees niet zenuwachtig (makkelijker gezegd dan gedaan) rij gewoon zoals je gewend bent en doe alsof t niet je laatste examen is...ga ervan uit dat je zal herkansen... dan zal je inshaalah slagen.. :D en jah.. de rest ligt bij Allah...veel succes :blauwkus: Dit is precies wat ik ook dacht. En het heltpt echt! Ik had mijn rijbewijs alhamdoelilah gelijk gehaald. Trouwens als je tijdens je examens een fout maakt, raak dan niet overstuur want dat maakt het alleen maar erger. Gewoon jezelf zijn en rijden hoeje altijd rijdt. Dan \zal je Inch Allah slagen meid. Succes!

Daelan
25-04-2004, 23:28
Origineel gepost door minous21 Zo vroeg mogelijk gaan! Ik moest om 8 uur afrijden....en in 1 keer gehaald!! Ik had MAAR 28 lessen gehad.... Dua doen voordat je gaat...... Succes! Liefs Me Deze doet het hem! haha

Daelan
25-04-2004, 23:29
Flirten met de examinator! Jullie meiden kennen er toch wat van! Put it to some use!