Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ramzi terug naar PSV

Pagina's : [1] 2 3 4

Kneusje
23-04-2004, 13:42

Volgens De Telegraaf heeft Hiddink Adil Ramzi in een persoonlijk onderhoud de toezegging gedaan dat de middenvelder komend seizoen weer opgenomen wordt in de selectie van PSV. De momenteel aan FC Twente verhuurde Marokkaan zou nog twijfelen over een terugkeer bij PSV omdat hij vreest niet voldoende aan spelen toe te komen. Hij heeft volgens De Telegraaf bedenktijd gevraagd. In Britse media werd afgelopen week gemeld dat manchester City interesse zou hebben in de diensten van de Marokkaan. Het is beter voor hem om weg te gaan bij PSV want hij krijgt daar toch niet veel kansen!

xxhananexx
23-04-2004, 13:44
Nee idd.......Ramzi verdient beter

hayete
23-04-2004, 16:35
Ja Dat Denk Ik Ook....

amstermoro
23-04-2004, 17:05
nee hij moet echt niet naar psv toe gaan het is al een schandalig team met koreanen die er niks van bakken

hayete
23-04-2004, 17:06

Whahahahahahaha Jij Bent Egt Grappig....En Je Weet Nog Veel Ook Maar iemand Bij Psv Is egt Goed...En Dat is Kezman :D

hayete
23-04-2004, 17:20
Volgensmij Heb Ik Ooit Ook Zoiets Gehoord...Maar Weet Egt Niet Zker...Wie Wel??

Kneusje
23-04-2004, 17:28
Natuurlijk gaat Kezman weg aangezien hij nu nog geld oplevert. Wel jammer aangezien het een goede speler is. Maar het is beter dat ie aan het eind van dit seizoen gaat dan volgend jaar aangezien hij dan voor niks weg mag ;) Er zijn een aantal spaanse en engelse subtopclubs geinteresseerd in hem ;)

Kneusje
23-04-2004, 17:29
Maar Van Bommel gaat ook weg aangezien hij in dezelfde positie als Kezman zit ;)

farkous
23-04-2004, 17:50
dan moet hij maar terug naar KACM

xxhananexx
23-04-2004, 17:50
Origineel gepost door amstermoro nee hij moet echt niet naar psv toe gaan het is al een schandalig team met koreanen die er niks van bakken Idd....kezman gaat weg, Van Bommel gaat weg(misschien ) en Robben ookal......Wat blijft er dan over...precies die koreanen....schandalig...ze kunnen niet eens spelen..... Aan de andere kant laat dat wel weer plek over voor Ramzi.....om te spelen....en kan hij izchzelf bewijzen

Kneusje
23-04-2004, 17:53
Origineel gepost door xxhananexx Idd....kezman gaat weg, Van Bommel gaat weg(misschien ) en Robben ookal......Wat blijft er dan over...precies die koreanen....schandalig...ze kunnen niet eens spelen..... Aan de andere kant laat dat wel weer plek over voor Ramzi.....om te spelen....en kan hij izchzelf bewijzen Ja maar op die positie van Ramzi hebben ze De Jong, Rommedahl, Park, Leandro, Lucius, Misschien Van Persie die waarschijnlijk gaat komen en Vennegoor of Hesselink die soms achter de spitsen gaat spelen. Dus ik ben helaas bang dat ie niet de kans krijgt ;)

hayete
23-04-2004, 17:55
Ja Ik Wou Ook Al Zeggen...Dat Van Persie Mischien Komt :D Dat Is 1 Goed Teken ;)

xxhananexx
23-04-2004, 17:56
Origineel gepost door Kneusje Ja maar op die positie van Ramzi hebben ze De Jong, Rommedahl, Park, Leandro, Lucius, Misschien Van Persie die waarschijnlijk gaat komen en Vennegoor of Hesselink die soms achter de spitsen gaat spelen. Dus ik ben helaas bang dat ie niet de kans krijgt ;) Beter voor Ramzi als hij niet naar psv gaat :D

Kneusje
23-04-2004, 18:03
Origineel gepost door hayete Ja Ik Wou Ook Al Zeggen...Dat Van Persie Mischien Komt :D Dat Is 1 Goed Teken ;) Dat is echt een goeie. Ik snap ook niet waarom Feyenoord em laat gaan:hihi:

hayete
23-04-2004, 18:06

Ja Ik Vind Ze Egt Dom...Maar je Kan Niks Met 1 Goede Speler tog...

Pagina's : [1] 2 3 4