Bekijk originele versie : zo erg man, meskien
Waa a drari dit is een waar gebeurde verhaal, lees t dus aandachtig,meschien dat jullie mij daarna kunnen helpen, safi :p
Toen k een jaar of 10 was ging ik met mn neef in casa naar de bios.
We gingen naar de film van Arnie, de predator.
Arnie moest voor een geheime operatie naar de jungle, daar aangekomen, worden zn mannen door een onzichtbare monster vermoordt. In t begin was de monster onzichtbaar maar aan het einde was ie duidelijk zichtbaar.
Lmoehim jullie weten hoe het er aan toe gaat in de maroc bioscopen.
Er wordt tijdens de film hard op commentaar gegeven door iedereen.
De onzichtbare monster sloeg ineens weer toe. Op een gegeven momment riep iemand hardop door de zaal, ik zie de monster, aan zijn stem was duidelijk te horen dat ie een leider is. De zaal, allemaal meelopers wilden nie achter lopen en riepen allemaal ik zie hem ook, ik zie hem ook.
Ik keek goed maar k zag geen monster, k wist ZEKER dat er op dat momment geen monster zichtbaar was.
Maar als kind van 10, in een maroc gemeenschap weet je nie beter dan dat de ouderen en de massa altijd gelijk heeft. Sinds die dag begon ik aan mn zelf te twijfelen. Ik heb mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop tussen de popcorn kwijt geraakt.
Mn vraag aan iedereen is, hoe kan ik mn zelfvertrouwen terug winnen, help mij aub.
ik wil ook is een keertje een vriendin hebben, maar meisjes vallen alleenmaar op jongens die zelfverzekerd zijn en da ben ik niet.
ps: Voor diegene die dit grappig vinden of gelijk gaan roepen van dit zijn TNAWIES, hou aub jou commentaar voor jezelf, Dus alleenmaar serieuze reactie met een oplossing voor tnawies probleem aub.
moestapha AA :hihi: :stout:
Volgens mij doe jij zeker tnawies :zweep:
Maar mocht het toch niet zo zijn, je kan alleen maar geen zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je geen zelfvertrouwen hebt. Maar wie kan nou aan jou zien of je wel zelfvertrouwen hebt of niet....
:sjans:
BENTGHATAR
07-11-2002, 16:13
nou Tnawie
je kan je vetrouwen terugwinnen door weer terug te gaan naar die bioscoop in maroc en weer naar die film predator kijken.en dan zie je dat er geen monsters bestaan.
en hierdoor krijg je je zelfvertrouwen terug en kan jij ook een vriendinnetje nemen.:D
Hey ga op Karaten/ kickboxen daar krijg je zelfvertrouwen van!!
Origineel gepost door Baby Boo
Volgens mij doe jij zeker tnawies :zweep:
Maar mocht het toch niet zo zijn, je kan alleen maar geen zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je geen zelfvertrouwen hebt. Maar wie kan nou aan jou zien of je wel zelfvertrouwen hebt of niet....
:sjans:
ja inderdaad niemand kan t zien. t probleem is dat k uit drie persoonlijkheden besta
Elke dag moet er in in gevecht beslist worden welke persoonlijkheid aan de macht komt.
ik probeer weliswaar iedereen wijs te maken dat ik zelfvertrouwen heb, maar zodra ik erin begin te geloven, dan beginnen de verliezers in te wrijven dat ik geen zelfvertrouwen heb, en dan val ik van mn stoel.
dus dat werkt niet. Toch bedankt voor de moeite
tha_lady
07-11-2002, 16:27
sorry maar ik vind het echt grappig!!!
laterZ :blauwkus:
Origineel gepost door Kadir
Dit vind ik grappig en echte TNAwies weer he:rolleyes:
ik zei nog mensen die dit grappig vinden mogen hun mening voor zichzelf houden :kwaad:
hey gekkie kom gaan we samen terug naar die bios en dan gaan we je probleem ff oplossen :stout: :hihi: :zwaai:
Origineel gepost door BENTGHATAR
nou Tnawie
je kan je vetrouwen terugwinnen door weer terug te gaan naar die bioscoop in maroc en weer naar die film predator kijken.en dan zie je dat er geen monsters bestaan.
en hierdoor krijg je je zelfvertrouwen terug en kan jij ook een vriendinnetje nemen.:D
T probleem is dat k nie meer in die bioscoop durf te komen :p
naar een gewoon bioscoop gaan, kost mij al veel moeite
een goed poging, als ik geen angsten zou hebben
Origineel gepost door Nadiah
Hey ga op Karaten/ kickboxen daar krijg je zelfvertrouwen van!!
Ik heb kung fu gedaan, k kan mensen in elkaar slaan, maar daar krijg mn zelfvertrouwen nie van terug. :(
toch heel erg lief van je dat je tnawie hebt proberen te helpen
Origineel gepost door tha_lady
sorry maar ik vind het echt grappig!!!
laterZ :blauwkus:
ik zei duidelijk, dat je het nie grappig mag vinden :boos:
jawhara1
07-11-2002, 17:56
ik begrijp het niet goed .dus de mensen daar zagen een monster en gij zag die monster niet hoe kan dat???????????
jaaah hoe moet je die terug winnen
kijk of ie nog in de bios rondhangt?????
neei neei
ik zou het echt niet weten:confused:
=emsoem=
Origineel gepost door jawhara1
ik begrijp het niet goed .dus de mensen daar zagen een monster en gij zag die monster niet hoe kan dat???????????
De monster was onzichtbaar.
Iedereen riep ik zie de monster nie omdat zij die zagen maar omdat ze allemaal een steletje schaapjes zijn.
Die allemaal achter die een man lopen, die als eerste riep dat hij de monster zag.
Je weet dat in onze cultuur de ouderen en de massa altijd gelijkhebben. Ik moest ze als een welopgevoed kind toch gelijk geven, ondanks t feit dat k die monster nie zag.
Volgende keer zet k een verhaal voor nederlanders en een andere versie voor de belgen :D :D :D
soumaya1
07-11-2002, 18:48
en waarom geloof ik jou verhaal toch niet?????!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.