Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zo erg man, meskien

Pagina's : 1 [2] 3 4

Tnawie
07-11-2002, 18:51

Origineel gepost door soumaya1 en waarom geloof ik jou verhaal toch niet?????!!!!!!!! je moet met oplossingen komen en nie met kritiek. Kritiek is het laatste waar ik op zit te wachten

soumaya1
07-11-2002, 18:53
Origineel gepost door TNAwie je moet met oplossingen komen en nie met kritiek. Kritiek is het laatste waar ik op zit te wachten dat is geen kritiek, dat is een mening, en ik zou geen oplossing voor je kunen vinden helaas!!!!!

laboudanda
07-11-2002, 18:56
Origineel gepost door TNAwie Waa a drari dit is een waar gebeurde verhaal, lees t dus aandachtig,meschien dat jullie mij daarna kunnen helpen, safi :p Toen k een jaar of 10 was ging ik met mn neef in casa naar de bios. We gingen naar de film van Arnie, de predator. Arnie moest voor een geheime operatie naar de jungle, daar aangekomen, worden zn mannen door een onzichtbare monster vermoordt. In t begin was de monster onzichtbaar maar aan het einde was ie duidelijk zichtbaar. Lmoehim jullie weten hoe het er aan toe gaat in de maroc bioscopen. Er wordt tijdens de film hard op commentaar gegeven door iedereen. De monster sloeg ineens weer toe. Op een gegeven momment riep iemand hardop door de zaal, ik zie de monster, aan zijn stem was duidelijk te horen dat ie een leider is. De zaal, allemaal meelopers wilden nie achter lopen en riepen allemaal ik zie hem ook, ik zie hem ook. Ik keek goed maar k zag geen monster, k wist ZEKER dat er op dat momment geen monster zichtbaar was. Maar als kind van 10, in een maroc gemeenschap weet je nie beter dan dat de ouderen en de massa altijd gelijk heeft. Sinds die dag begon ik aan mn zelf te twijfelen. Ik heb mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop tussen de popcorn kwijt geraakt. Mn vraag aan iedereen is, hoe kan ik mn zelfvertrouwen terug winnen, help mij aub. ik wil ook is een keertje een vriendin hebben, maar meisjes vallen alleenmaar op jongens die zelfverzekerd zijn en da ben ik niet. ps: Voor diegene die dit grappig vinden of gelijk gaan roepen van dit zijn TNAWIES, hou aub jou commentaar voor jezelf, Dus alleenmaar serieuze reactie met een oplossing voor tnawies probleem aub. moestapha AA :hihi: :stout: Ik begrijp jou mooie verhaaltje niet...heh ow oops ik moet gaan BUH BYE.. enne niet teveel popcorn eten he...daar moet je hard van je weet wel...

Tnawie
08-11-2002, 00:19
Origineel gepost door Chaimaa hey gekkie kom gaan we samen terug naar die bios en dan gaan we je probleem ff oplossen :stout: :hihi: :zwaai: als jij mee gaat dan durf ik alles aan :p :p

Tnawie
08-11-2002, 01:27

Origineel gepost door tha_lady sorry maar ik vind het echt grappig!!! laterZ :blauwkus: jullie nemen nooit iemand serieuze hier bij yasmina:kwaad::kwaad::boos:

Tnawie
08-11-2002, 01:30
Origineel gepost door NajwaCasa Salaam Tnawie, Erg voor je dat je zo´n ervaring hebt maar ik denk dat je de volgende keer als je daar bent gewoon terug naar diezelfde bioscoop moet gaan om overheen te komen! Ewa veel succes!!!! bedankt voor jou zorgen. das heel erg lief van je

Tnawie
08-11-2002, 01:34
Origineel gepost door Mustapha AA drooog erg amateuristisch. weeeeejioooooooo kinderverhaaltjes. kom op ik verw8 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter van jou want dit is gewoon zwaar k**** Hahahahaha ik ben dus de vader op yasmina peace k zei net nog dat k geen zelfvertrouwen meer heb. En wat doe jij je geeft mij kei hard kritiek. nu ben ik helemaal onzeker geworden

Tnawie
08-11-2002, 14:26
Origineel gepost door emsoem jaaah hoe moet je die terug winnen kijk of ie nog in de bios rondhangt????? neei neei ik zou het echt niet weten:confused: =emsoem= Het is wel zon 12jr terug, k ben bang dat mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop niet meer ligt.

ZiLaaL
08-11-2002, 15:25
Origineel gepost door TNAwie Het is wel zon 12jr terug, k ben bang dat mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop niet meer ligt. Check bij Gevonden Voorwerpen in die bios :rolleyes: :zwaai:

ZiLaaL
08-11-2002, 15:26
ps: Badr heeft de foto's! JE kan je nabestellingen bij hem ophalen oke? ;) En Ramadan Moubarak zizou! :D

NCM1
08-11-2002, 15:33
Origineel gepost door TNAwie Het is wel zon 12jr terug, k ben bang dat mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop niet meer ligt. Het zal daar zeker niet liggen, want je zelfvertrouwen zit in je hoofd. Je moet gewoon niet denken dat je geen zelfvertrouwen, en als een van die andere persoonlijkheden weer gaat spreken moet je gewoon z'n mond smoeren door nog meer zekerder over je zelf te denken........... :idee: :ego:

Tnawie
08-11-2002, 16:18
Origineel gepost door Kenitrya ps: Badr heeft de foto's! JE kan je nabestellingen bij hem ophalen oke? ;) En Ramadan Moubarak zizou! :D t wordt tijd met die fotos. wanneer kom jij is een keer naar de ub?

ZiLaaL
08-11-2002, 18:06

Origineel gepost door TNAwie t wordt tijd met die fotos. wanneer kom jij is een keer naar de ub? Zizou, ik kom maandag! Ik was er gister (donderdag) ff om badr te zien maar niemand van the Gang was er! :( Vandaag zou ik ook gaan (WANT IK BEN JARIG VANDAAG! :D) maar toch maar niet gedaan door dit weer buiten. Dus Maandag Ben iek Dahr! Gaan We TAART eten jah! Ik moet mn verjaardag ze3ma nog vieren! :D

yasminne
08-11-2002, 18:28
Kenitrya. Van harte gefeliciteerd, met je verjaardig. Tnawie ga gewoon terug naar die bioscoop in maroc. Je ziet dan wel dat het heel erg meevalt. Die onzekerheid overwin je wel Thallaa allemaal, Yasminne

jawhara1
08-11-2002, 18:41
als die bios nog bestaat . Ga met iemand die je vertrouwd.En sorry ik begrijp je verhaal nog steeds niet .Maar je moet niet zo onzeker zijn van je zelf .Een vraagje !Ga je hier naar de bios????

Pagina's : 1 [2] 3 4