Bekijk originele versie : Ik Wil Moeder Worden!
IK WIL ZOOOOOOOOOOOO GRAAG KINDEREN....
Ja klinkt vreemd ik heb namelijk geen man maar ik wil gewoon zo graag moeder worden.
Van die kleine schattige kindjes die de hele dag aan je kop zeuren.... en je de hele tijd achterna lopen net eendjes en mama mama mama noemen.....
Sweet_Yasmin
23-04-2004, 14:02
Nou ik zou zeggen ga trouwen en neem kinderen meid.....:zwaai:
marjam123
23-04-2004, 14:03
Origineel gepost door Sweet_Yasmin
Nou ik zou zeggen ga trouwen en neem kinderen meid.....:zwaai:
precies :D
Origineel gepost door ikkuh22
Ja klinkt vreemd ik heb namelijk geen man maar ik wil gewoon zo graag moeder worden.
Van die kleine schattige kindjes die de hele dag aan je kop zeuren.... en je de hele tijd achterna lopen net eendjes en mama mama mama noemen.....
:rolleyes: KINDEREN :eek:
terrorist2
23-04-2004, 14:44
Origineel gepost door ikkuh22
ik wil vader worden zullen afspreken ;)
marjam123
23-04-2004, 14:45
Origineel gepost door terrorist2
ik wil vader worden zullen afspreken ;)
:hihi:
terrorist2
23-04-2004, 14:46
Origineel gepost door marjam123
:hihi:
:p
ik wil ook kinderen ik wil ook 9 maanden zwanger zijn, ik vind dat zo mooi zwangere vrouwen.:zwaai:
Lady_moi
23-04-2004, 21:06
WAYAAAAAW
Ik ben geeeeeeeeek op kinderen tjeeeeeee
Als ik een kindje zie op straat ik loop er naar toe als een gek hahahaa
Mn vriendinnen dan "Shieeet ebde gij nog nooit ne kind gezien ofwa" hahah
Echt gek ben ik erop
ik wil ook kindjes, zijn zo lief, zelf als ze ondeugend, stout, vervelend zijn, zijn ze lief :)
Bene3men
23-04-2004, 21:18
Nou, lieve meiden zullen we met z'n allen een creche beginnen???? :D
Als je 21 tot 25 bent dan begint een vrouw hormonen te krijgen, waardoor ze heeeeeeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaag kinderen wil. Ik ben een keer door mijn vader betrapt, terwijl ik zei: ik wil zooooooooooooooooooo graag kinderen en ik ben nu 21 :o nou mijn vader moest wel even slikken mijn vader zei: als je het maar op de juiste wijze doet vindt ik het prima. hahahah.
mocro_souhaila
23-04-2004, 21:29
Vergeet geen adem te halen...is een tip;)
87zahra87
23-04-2004, 21:31
Jaaaaaaaaaa ik zou ook dolgraag zwanger zijn!
Leuke topic trouwens ik zeg ook altijd tegen me vriendinnen van zou graag zwanger zijn en zo'n mooie ronde buik hebben waarin een schepsel van Allah zit! Maar iedereen verklaart me dan gek!
Maar het is gewoon prachtig zo'n bolle buik, ik vind zwangere vrouwen echt sooooo mooiiii
Lady_moi
24-04-2004, 13:20
Ik wil graag kinderen en ik ben 17
Ben ik nu te volwassen??
Hmm
Vaag.
Doeg.
Origineel gepost door Bene3men
Nou, lieve meiden zullen we met z'n allen een creche beginnen???? :D
Als je 21 tot 25 bent dan begint een vrouw hormonen te krijgen, waardoor ze heeeeeeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaag kinderen wil. Ik ben een keer door mijn vader betrapt, terwijl ik zei: ik wil zooooooooooooooooooo graag kinderen en ik ben nu 21 :o nou mijn vader moest wel even slikken mijn vader zei: als je het maar op de juiste wijze doet vindt ik het prima. hahahah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.