Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opwinding over honderden naakt fietsers

Pagina's : [1] 2

a3ir
23-04-2004, 10:26

:stoer: :rolleyes: Opwinding over honderden naakte fietsers in Apeldoorn Grote opwinding in Apeldoorn. De stad is niet van plan enkele honderden naakte fietsers toe te laten. Walgen In De Telegraaf staat dat de gemeente Apeldoorn niet wil dat de Veluwse stad op 12 juni de start- en finishplaats wordt van het wereldwijde fietsevenement World Naked Bike Ride. De stad walgt volgens de krant van het idee dat straks 'mannen en vrouwen triomfantelijk in hun blootje door de groene bossen zullen fietsen'. Geheime plek Het is de eerste keer dat het evenement in Nederland wordt gehouden. De fietsers trekken op een geheime plek in Apeldoorn hun kleren uit en maken daarna een tocht door de Veluwe. Opgeven voor de tocht kan via de website van World Naked Bike Rider

sneakynawal
23-04-2004, 10:48
Ik hoef ze ook nie te zien :rolleyes:

a3ir
23-04-2004, 10:52
Origineel gepost door sneakynawal Ik hoef ze ook nie te zien :rolleyes: Ik vraag me af hoe maf moet je zijn om naakt op je fiets te springen om te gaan fietsen door de stad:maf3:

sneakynawal
23-04-2004, 10:53
Heel erg maf. Zijn denk ik dezelfde mensen die naaktstranden bezoeken.

tmazightmeisje
23-04-2004, 10:54

Origineel gepost door a3ir :stoer: :rolleyes: Opwinding over honderden naakte fietsers in Apeldoorn Grote opwinding in Apeldoorn. De stad is niet van plan enkele honderden naakte fietsers toe te laten. Walgen In De Telegraaf staat dat de gemeente Apeldoorn niet wil dat de Veluwse stad op 12 juni de start- en finishplaats wordt van het wereldwijde fietsevenement World Naked Bike Ride. De stad walgt volgens de krant van het idee dat straks 'mannen en vrouwen triomfantelijk in hun blootje door de groene bossen zullen fietsen'. Geheime plek Het is de eerste keer dat het evenement in Nederland wordt gehouden. De fietsers trekken op een geheime plek in Apeldoorn hun kleren uit en maken daarna een tocht door de Veluwe. Opgeven voor de tocht kan via de website van World Naked Bike Rider hihihi en dan toevallig net op dat moment met de hele familie een picknikje organiseren in die groene bossen.............ooooooh ik zie het gezicht van ons ma en pa!!!! Whahahahaha Wallahila hchouma wat deze mensen willen doen!!! Een beetje met hun blote klokkespel op zo'n fiets...........en dan niet eens te spreken over de vrouwelijke fietsers...........tfoe!!! Ik snap dit soort evenementen echt niet!! Waarom niet gewoon een fietstochtje door de "groene bossen" (toch niet "HET beruschte SMULBOS"hihi)met een korte broek en een hemd als een broek en een trui teveel gevraagd is!!! Ik hoop dat ze er een gigantische diarree(awaroud)party aan over houden...........en een blaasontsteking.........en een gigantisch rooie uitslag op hun vieze billen!!!!

tmazightmeisje
23-04-2004, 10:58
Origineel gepost door a3ir Ik vraag me af hoe maf moet je zijn om naakt op je fiets te springen om te gaan fietsen door de stad:maf3: hihihihihi..........nou het zou me niet eens verbazen als ik Eric, mijn collega van 1e verdieping (bij wijze van spreken) langs zie fietsen met z'n putjesbillen!!!!

sneakynawal
23-04-2004, 11:00
Origineel gepost door tmazightmeisje Ik hoop dat ze er een gigantische diarree(awaroud)party aan over houden...........en een blaasontsteking.........en een gigantisch rooie uitslag op hun vieze billen!!!! Zo NIET netjes van jou :rolleyes:

a3ir
23-04-2004, 11:01
Origineel gepost door tmazightmeisje hihihi en dan toevallig net op dat moment met de hele familie een picknikje organiseren in die groene bossen.............ooooooh ik zie het gezicht van ons ma en pa!!!! Whahahahaha Wallahila hchouma wat deze mensen willen doen!!! Een beetje met hun blote klokkespel op zo'n fiets...........en dan niet eens te spreken over de vrouwelijke fietsers...........tfoe!!! Ik snap dit soort evenementen echt niet!! Waarom niet gewoon een fietstochtje door de "groene bossen" (toch niet "HET beruschte SMULBOS"hihi)met een korte broek en een hemd als een broek en een trui teveel gevraagd is!!! Ik hoop dat ze er een gigantische diarree(awaroud)party aan over houden...........en een blaasontsteking.........en een gigantisch rooie uitslag op hun vieze billen!!!! :lol::lol:Ik zou niet willen dat mijn kids zo iets zien :o want dan komen ze mat vragen die ik niet goed kan beantwoorden.die (Abaroed ) diarree zullen ze zeker aan over houden als het regent :D ;)

tonk
23-04-2004, 11:10
Origineel gepost door a3ir [BDe stad walgt volgens de krant van het idee dat straks 'mannen en vrouwen triomfantelijk in hun blootje door de groene bossen zullen fietsen'. [/B] Dikke kans dat het regent en amper 15 graden is, dan rijden ze echt niet zo triomfantelijk rond. En door de regenvlagen zijn ze amper zichtbaar. Maar verder zie ik de lol er ook niet zo van in. In je blootje op de fiets, volgens mij zit dat helemaal niet lekker op een plastic zadel. Om van kippenvel omdat je het koud hebt maar niet te spreken. Rijdt er een team van het Rode Kruis mee met warme choco?

tmazightmeisje
23-04-2004, 11:16
Origineel gepost door sneakynawal Zo NIET netjes van jou :rolleyes: ........sorry ik wist niet wat me bezielde :lol:!!! Ik bedoelde het echt niet zo :engel: Ik moet hun hobby gewoon accepteren, bedankt dat je me op deze feiten hebt gewezen:goedzo: groetjes Faat :D

sneakynawal
23-04-2004, 11:19
Origineel gepost door tmazightmeisje ........sorry ik wist niet wat me bezielde :lol:!!! Ik bedoelde het echt niet zo :engel: Ik moet hun hobby gewoon accepteren, bedankt dat je me op deze feiten hebt gewezen:goedzo: groetjes Faat :D Oh, leuk dat je het zo positief op vat :D

a3ir
23-04-2004, 11:19
Origineel gepost door tmazightmeisje ........sorry ik wist niet wat me bezielde :lol:!!! Ik bedoelde het echt niet zo :engel: Ik moet hun hobby gewoon accepteren, bedankt dat je me op deze feiten hebt gewezen:goedzo: groetjes Faat :D van fouten kun je leren .alleen al dat je toe geeft dat je fout bent bewijst dat je een goed mens bent ;)

tmazightmeisje
23-04-2004, 11:26
Origineel gepost door a3ir van fouten kun je leren .alleen al dat je toe geeft dat je fout bent bewijst dat je een goed mens bent ;) aaaaaah wat lief!!! dat jij zo'n opmerking maakt zegt ook genoeg over jou hoor schat!!!!! :love2: (hihihi ik kon geen passender poppetje vinden)

tmazightmeisje
23-04-2004, 11:29
Origineel gepost door sneakynawal Oh, leuk dat je het zo positief op vat :D ik vond jou opmerking heel :hoera: ..........ben blij dat we alles meteen uitgepraat.........als iedereen het nou zo in deze wereld zou oplossen.............zucht :sjans: hahaha......direct sta ik hier nog bekend als de slijmerd.....hihihi ik loop hier iedereen maar te zoenen en op te hemelen etc.

sneakynawal
23-04-2004, 11:31

Origineel gepost door tmazightmeisje ik vond jou opmerking heel :hoera: ..........ben blij dat we alles meteen uitgepraat.........als iedereen het nou zo in deze wereld zou oplossen.............zucht :sjans: hahaha......direct sta ik hier nog bekend als de slijmerd.....hihihi ik loop hier iedereen maar te zoenen en op te hemelen etc. Hahahaha ja dit is inderdaad het goede voorbeeld hoe het echt moet ;) :D Nee je staat niet bekend om een slijmerd, maar om iemand die open-minded is. Iemand die van haar fouten leert. Zulke mensen zijn zeldzaam :) :blauwkus:

Pagina's : [1] 2