Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdam op 30/4 is niet verstandig .........

Pagina's : [1] 2 3

Noufel
23-04-2004, 09:33

Moslims mijden hoofdstad op Koninginnedag door Gijsbert Termaat AMSTERDAM - Moslims in ons land worden opgeroepen op Koninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten. Moslims in ons land worden opgeroepen op Koninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten. "Op internet wordt een kettingmail verspreid waarin die oproep wordt gedaan", aldus woordvoerster Elly Florax van de Amsterdamse politie, die inmiddels een onderzoek is gestart naar de herkomst van de boodschappen. "We bekijken serieus of de afzenders van de mailtjes te traceren zijn" , zegt Florax. "Tot dusver hebben we niet echt een idee in welke hoek we het moeten zoeken." Florax zegt dat de mailtjes al een tijdje de ronde doen. "Je weet nooit hoe serieus je de boodschap moet nemen, vandaar dat we onderzoek doen naar de herkomst."

amused
23-04-2004, 09:45
Een echt zieke grap om mensen op deze manier schrik aan te jagen. Walgelijk gewoon. Het is mijns inziens erg onwaarschijnlijk dat dit serieus is: moslim terroristen hebben namelijk nog nooit iets gedaan om moslim levens te sparen bij hun aanslagen.

AAAbracadaver
23-04-2004, 09:45
Nou ben ik geen moslim gelukkig dus ik ga toch maar even heen. :D

Johanna
23-04-2004, 09:50
En als het nou wel echt waar is. Ik ga in ieder geval niet naar Amsterdam vroeger was het leuk maar nu niet meer.

a3ir
23-04-2004, 09:51

Sinds waneer waarschuwen de terroristen moslims als ze een aanslag willen plegen:confused:

a3ir
23-04-2004, 09:54
Origineel gepost door Johanna En als het nou wel echt waar is. Ik ga in ieder geval niet naar Amsterdam vroeger was het leuk maar nu niet meer. Voor mijn gezin is 30 april een famielie uitje .we gaan elk jaar naar Amsterdam niet om de koningin maar voor een leukedag. En als onze dag is gekomen dan is i gekomen klaar.

Johanna
23-04-2004, 10:07
Origineel gepost door a3ir Voor mijn gezin is 30 april een famielie uitje .we gaan elk jaar naar Amsterdam niet om de koningin maar voor een leukedag. En als onze dag is gekomen dan is i gekomen klaar. Ik hoop dat je een leuke dag hebt, voor mij hoeft het niet meer. De laatste keer dat ik er was werd er alleen maar gezopen en gevochten.

a3ir
23-04-2004, 10:15
Origineel gepost door Johanna Ik hoop dat je een leuke dag hebt, voor mij hoeft het niet meer. De laatste keer dat ik er was werd er alleen maar gezopen en gevochten. dankje Johanna,Der zijn ook plekkjes waar gezinetjes komen daar komen die lallende dronkaards niet .Is veel te saai voor hun of te luidruggtig door de spelende kids :) ;)

Johanna
23-04-2004, 10:32
Vertel waar zijn die plekken.

sahira
23-04-2004, 10:33
Origineel gepost door Elberfeld gezien de kwaliteit van het aangeboden eten, de dronken lallende 'feestvierders' en de problemen bij Amsterdam CS na afloop, is het raadzaam voor IEDEREEN om AMsterdam op koninginnedag te mijden. idd, ik ga al jaren niet meer naar de hoofdstad met Koninginnedag, je komt geen stap voor- of achteruit.

a3ir
23-04-2004, 10:40
Origineel gepost door Johanna Vertel waar zijn die plekken. Op de grasveldjes kom je die lallende gekken niet tegen .ze zijn meestal in de binnestad en niet waar de ouders of groot ouders zijn met hun (klein)kinderen.ooo en ook bij de speel parken zijn ze meestal ook niet ten ziij ze daar een caffe in de buurt is waar ze bier kunnen halen.

sneakynawal
23-04-2004, 10:47
Ik was toch nie van plan om naar Adam te gaan. Druk in de trein, druk daar, het zal wel weer gaan regenen (net zoals vorig jaar) pff nee ik ga wel winkelen in Den Bosch! Of ik zit thuis met mijn leesboekje.

a3ir
23-04-2004, 10:49
Origineel gepost door sneakynawal Ik was toch nie van plan om naar Adam te gaan. Druk in de trein, druk daar, het zal wel weer gaan regenen (net zoals vorig jaar) pff nee ik ga wel winkelen in Den Bosch! Of ik zit thuis met mijn leesboekje. :giechel: Sneakynawal,nice onderschrift :D

rnaj
23-04-2004, 10:52
Origineel gepost door Noufel Moslims mijden hoofdstad op Koninginnedag door Gijsbert Termaat AMSTERDAM - Moslims in ons land worden opgeroepen op Koninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten. Moslims in ons land worden opgeroepen op Koninginnedag niet naar Amsterdam te komen. Wonen ze er al dan is het volgens de oproep verstandig de stad te verlaten. "Op internet wordt een kettingmail verspreid waarin die oproep wordt gedaan", aldus woordvoerster Elly Florax van de Amsterdamse politie, die inmiddels een onderzoek is gestart naar de herkomst van de boodschappen. "We bekijken serieus of de afzenders van de mailtjes te traceren zijn" , zegt Florax. "Tot dusver hebben we niet echt een idee in welke hoek we het moeten zoeken." Florax zegt dat de mailtjes al een tijdje de ronde doen. "Je weet nooit hoe serieus je de boodschap moet nemen, vandaar dat we onderzoek doen naar de herkomst." Alsa alle moslims de stad verlaten, dan heeft een aanslag ook weinig nut meer. Dan is er alleen materiele schade, en daar is het de terroristen niet om te doen. :D

rnaj
23-04-2004, 10:53

Origineel gepost door a3ir Voor mijn gezin is 30 april een famielie uitje .we gaan elk jaar naar Amsterdam niet om de koningin maar voor een leukedag. En als onze dag is gekomen dan is i gekomen klaar. Naar welke buurten fga je dan, het centrum of ook naar oost.

Pagina's : [1] 2 3