Bekijk originele versie : Vraag Voor De Marokaanse Meiden!
al_tetouania
07-11-2002, 14:13
AHLAN WASSAHLAN, :Iluvu:
IK HEB EEN VRAAG VOOR DE MAROKAANSE MEIDEN:
KUNNEN JULLIE AL KOKEN?
MAAR MET KOKEN BEDOEL IK ECHT KOKEN, ZOALS VLEES IN ALMRAK, GRBRADEN KIP, KOEKJES MAKEN ENZ! ZOJA HOE HEB JE DAT GELEERD.
IK ZOU HET GRAAG WILLEN WETEN, IK KAN NOG HELEMAAL NIET KOKEN.
IK HOOP OP LEUKE REACTIES
THALLAW
AL_TETOUANIA :zwaai:
Aphrodite
07-11-2002, 14:17
Ja, koken lukt me al aardig... ik kan alles maken, doe het ook best vaak, maar koekjes.... hm ja dat doe ik eigenlijk nooit, wel zoiets als taarten ofzo, maar marokkaanse koekjes... tja nooit echt gemaakt... ik heb het gewoon van mijn ma geleerd....
Maakt niets uit meid, dat je het nog niet kan, zoiets leer je wel....
Boessa Aphrodite
Onslaught
07-11-2002, 14:17
geloo mij maar ik kan koken geleerd van de neige echtechef kokin, mijn moeder. ik kan mamita maken tazien met kip rijst met stukje kipe file, en ga zo maar door alleen kan nog neit coucoue vind dat zo moeilijk is raar maar ja. en nog iets heb dit allemaal geleerd toen ik dit jaar thuis blijf en de rest naar marokko ging , maar ja peace :D
ps ben een man en ik weet je vraag aan de vrouwen maar he eten is iets voor manne dus:d
Aphrodite
07-11-2002, 14:19
Origineel gepost door Kadir
ik kan plakkerige rijst maken, verbrandde kip en aardappels koken, en zachte spaghetti maken, alles mislukt, behalve eieren.
Ja maar jij bent een turk... en turken kunnen nou eenmaal niet zo goed koken als ons de marokkanen....
Top Onslaught!!! Ik zou ook wel zo'n man willen hebben.....
Onslaught
07-11-2002, 14:23
hahahah alleen wat nadeel was toen ik kookt was dat ik voor mezelf ging koken dus neit voor 4 of 5 mensen snap ie maar ben blij dat ik het ken dus want houd van eten:D
hidamida
07-11-2002, 14:27
Anders bestelle we toch gewoon bij de chinees of ergens anders!
Aphrodite
07-11-2002, 14:27
Origineel gepost door Kadir
ej wat nou, turken kunnen t beste koken, en dat is gewoon waar.
Whuahuahuaha, you wish!!! met je aangeplakte en verbrande aardappeltjes...
Aphrodite
07-11-2002, 14:28
Origineel gepost door Onslaught
hahahah alleen wat nadeel was toen ik kookt was dat ik voor mezelf ging koken dus neit voor 4 of 5 mensen snap ie maar ben blij dat ik het ken dus want houd van eten:D
Geeft niet... maar de volgende keer doe je gewoon een dubbele portie ok... kan ik mee eten!!! en klaar dan is alles geregeld... :D
Nou ik heb koken geleerd van mijn ma.. marokkaanse koekjes van mijn nicht en tante.. en marokkaanse gerechten ook van mmijn tante.. mijn moeder is namelijk Nederlands en die kan dat niet(alleen couscous en tjisa) en verder maakt mijn vader de harira.. dat kan ik nog niet..
Origineel gepost door Joey
al tetounia maak je geen zorgen ik ben ook op en top marokkaanse en ben 18 en kan ook nog niets maken, maar dat komt vanzelf wel als je op jezelf gaat of trouwen leer je alles vanzelf en leer je van je fouten ;) liefs joey
Nou ik ken ook iemand die toen ze ging trouwen ze nog niet kon koken.. nou dat is echt niet leuk hoor..!!!
Nadia
soussiasaida
07-11-2002, 14:37
Koken dat is iets wat mijn moeder me al op jonge leeftijd al heeft bijgeleerd. En ik ben der trots op!! Ik bedoel ik moet er niet aan denken het huis uit te gaan en mijn moeder iedere keer te lastigvallen met de vraag hoe ik iets moet koken.............
Deed mijn zus namelijk ook altijd....... tegenwoordig neem ik de telefoon nog geen eens meer op tussen 3 en 5 :D
Onslaught
07-11-2002, 14:38
Origineel gepost door Aphrodite
Geeft niet... maar de volgende keer doe je gewoon een dubbele portie ok... kan ik mee eten!!! en klaar dan is alles geregeld... :D
hahahah inshallah meid hahahaha:D :zwaai:
Onslaught
07-11-2002, 14:39
Origineel gepost door Mustapha AA
weeejoooooo
asahbie
heb je de nieuwe X al gelezen? Neeeee!!! maakt niks uit ik kom het brengen maar je moet wel eten maken ja?
safie zie je in Rotterdam
hahaha ja man die nieuwe x is erg maar je weet die style van teken enzo nee man maar ja en inhsallah mag je komen eten hahah:D peace
Aphrodite
07-11-2002, 15:11
Origineel gepost door Onslaught
hahahah inshallah meid hahahaha:D :zwaai:
Ok dan deal!!! maar geef je het wel van te voren aan... want ik moet mijn ouders er dan nog ff op voorbereiden snappie.... :D maar dat komt allemaal goed insha allah... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.