Outta_Here
14-05-2009, 20:51
Ik zie hier zoveel topics staan. Over mensen die willen afvallen ..die goed in hun vel willen zitten etc. Wel 10000 pagina's .. er zijn veel meidenn die zijn afgevallen. Nu is het mijn beurt. Had zelf ook meedere topics geopend.. maar niet echt met de juiste titel of ik begon niet goed! .. Ik wil gezond eten/goed eten en daarnaast nog sporten. Ik wil inshallah vanaf morgen het volgende doen: Ontbijt=Fruit Tussendoor= Soep/boullion/yoghurt Lunch= Salade Tussendoor= Soep/Boullion/yoghurt Avond= Iets lichts! [alles gestoomd en of gegrilld] :goedzo: Daarnaast is sporten ook erg belangrijk .. dus ik ben van plan 2 tot 4 x per week te gaan sporten inshallah.Ik ben zelf iemand die super veel en snel kg's verliest in een korte tijd [als ik echt ervoor ga!] [I]Ben het zat: - elk zomer dik te zijn, teveel transpireren :( ook al beweeg ik niet! - Geen leuke kleding kan vinden, alles moet of te wijd zijn of te strak - Ik wil dingen doen dat ik met dit lichaam niet kan doen..zoals zwemmen,thai boksen etc - Ik wil me natuurlijk ook goed voelen in mijn vel. - Gezondheid is echt ERG! en mijn conditie ook, na 1 trap oplopen ben ik al MOE! - & Ik vind dat ik er niet utzie in dit lichaam :( - En finally...ben het zat als ik buiten wat eet en mensen me zo aankijken van '':jammer: meot jij nog een burger eten?, als ik jou was zou ik alleen water drinken'' Ik ben zelf een persoon die erg veel van junkfood en cola houd! Dat moet ik deze paar maanden opzij zetten en mijn nieuwe vrienden groeten namlijk GEZOND en SPORT! [Zehma Ben & Jerry :haha: ] Inshallah zal ik elke dag mijn verslag plaatsen en natuurlijk hoeveel tijd ik heb besteed aan het sporten :o .