Bekijk originele versie : ik kan er niet mer tegen!
Hallo iedereen,
zijn jullie weleens helemaal verliefd geweest en dan ook echt het houden van? ik wel en mensen ik heb er zo een spijt van ik kan er niet meer uit hij heeft mij bedrogen iedereen zegt dat ik beter kan krijgen dit is de tweede keer ik ken dat meisje nu ze heeft mij alles verteld ze wist niks over ons hij heeft het ook toegegeven ik ken hem 2 jaar en we zijn verloofd moet ik het hem weer vergeven?? hij kent haar 3 maanden er is zelfs een hele discussie over hem (uit het oog verloren rachid uit gouda)
ik ben het gewoon helemaal zat heb nergens zin meer in....
wat moet ik doen??
mijn hart wil hem maar mijn verstand zegt NEE
Liefs,
MOI :(
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 13:43
Dit is een hele moelijke situatie waar jij nu inzit! maar als hij dit voor de tweede keer jou heb aangedaan lijkt het me in mijn ogen dat hij een derde keer ook nog wel kan verantwoorden in zijn ogen dan he. Maar jah de keus blijft tog bij jou wil je hem trouwen of niet? Is een hele moeilijke beslissing maar zo verder gaan lijkt me ook geen pretje! Ik kan alleen zeggen denk goed na voor dat je wat doet en inshallah kies je de goede weg :goedzo: Veel strekte! Thalla :zwaai:
Je bent verloofd en hij bedriegt je al, wat zal het zijn als je getrouwd bent????? Doe geen stomme fouten. Trouwen is niet zomaar iets, het is het verbinden van je liefde met je partner. En eenmaal je het los laat heb je zoveel verloren...
Hij heeft meerder malen bewezen dat ie nie te vertrouwen is.
Ik zou de benen nemen als ik jou was, meg meg meg en weg ben je ;)
Hoi meid,
sorry, maar zo'n kerel verdien je écht niet! iemand die je niet 1 keer maar 2 keer bedriegt. dat vind ik gewoon de toppunt. jullie zijn niet eens getrouwd en hij gaat al vreemd.
nu kan je nog van hem af maar later gaat het veel moeilijker als je kinderen met hem hebt.
je moet gewoon doorzetten om hem tevergeten.
hij denkt ook bij zich zelf; ohhh ze houdt super veel van me ze kan me toch niet laten gaan en vergeten, ze vergeeft me 't toch.
laat hem maar eens zien dat je véél beter kan krijgen en dat je ook zonder hem kan.
je wilt toch niet je hele leven lang onzeker met hem voelen!! kom op meid! AFLOSSEN DIE HANDEL!
nog een fijne ramadan,
and take care.
BESLAMA.
groetjes isaiah.
lievie.........ik weet het is moeilijk maar je moet hem loslaten....genoeg mannen die wel hun verantwoordelijkheden kennen.....
hij is duidelijk nog niet serieus genoeg...okay 1 keer kan gebeuren..maar een 2e keer valt niet goed te praten......als hij echt van je houd had hij dat nooit gedaan.......once a player always a player.......
Bleu_Sky
07-11-2002, 13:59
Meid, ik weet dat het moeilijk is maar eens een bedrieger altijd een bedrieger en zeker nu hij het twee keer heeft geflikt.
Zoek gewoon verder naar een man die wel 100 % te vertrouwen is en die 100% voor jou gaat!!!
Succes
Ik weet het is soms moeilij kom naar je verstand te luisteren... Ik heb bijna een zo'n situatie niet naar me verstand geluisterd maar naar me hart.. en ben weer hart op me bek gevallen.... Ik heb van me fouten geleerd... is niet dat ik nooit naar me hart luister (volgens mij kan je dat niet eens doen..) Maar situatie waar jij in zit.. zou ik zeggen luister naar je verstand.. (ik spreek uit ervaring)
ma3a salama
Ik denk nee ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben maar die twee jaar dan zijn die voor niks geweest Wij hebben zooooo veel meegemaakt en dat is niet eens alles, het heeft mij “bloed zweet en tranen” gekost was ik eindelijk met hem vertrouwd al dat geruzie met mijn ouders alleen maar voor hem, hij had trouwens nog het lef om boos te worden omdat ik mijn nummer aan zijn vriedin had gegeven later zei die ik heb echt spijt enzo ik heb toen met mijn grote mond gezegd dat zei te goed voor hem is te lief ik verwachte dat hij zou zeggen dat ik beter ben ofzoiets ja toch zin antw. Ja ze is echt lief joh lief (iets van “duizend keer”) en toen je en ze is ook mooi wejaaw echt mooi (ook iets van “duizend” keer) ik bedoel dat is toch niet normaal??
Bleu_Sky
07-11-2002, 14:16
hmmmm ik weet dat het een hele lastige situatie is, maar eerlijk gezegd denk ik dat je jezelf het volgende moet afvragen:
Ben je gelukkig met hem en denk je dat je gelukkig met hem kan worden....
Ik bedoel je bent nu nog niet getrouwd en hebt nog geen kinderen........
soumaya1
07-11-2002, 14:23
MEID, GELOOF ME, EEN PERSOON KAN JE NIET VERANDEREN!!!! DE MIJNE BEDROOG ME DAN NIET, MAAR IK HERKEN JE VERHAAL WEL EEN BEETJE, DUMPEN DIE HANDEL!!!!!!!!!! EENMAAL EEN BEDRIEGER ALTIJD EEN BEDRIEGER, EN RELATIE S IS GEBASSEERD OP VERTROUWEN, EN DIE HEB JE NIET, DUS GEEN VERTROUWEN GEEN RELATIE!!!!
IK WENS JE VEEL STERKTE!!!!
Morgaine
07-11-2002, 14:29
Mustapha,
ik kan wel begrijpen dat ze rondloopt met een heleboel twijfels. Ze kent de jongen twee jaar, ze had haar hoop gezet op een mooie toekomst met hem. Ze heeft wellicht een heleboel energie gestoken in haar relatie.
Ze werd bedrogen, een eerste keer. Het zal haar pijn gedaan hebben. Je partner bedriegen valt misschien niet goed te praten maar zij had blijkbaar haar vriend vergeven. En, ik kan mis zijn, maar is het vergiffenis kunnen schenken niet een heel mooie eigenschap?
Vervolgens bedriegt hij haar een tweede keer. Ik zou wel weten wat te doen, ik zou mijn leven niet willen uitbouwen met iemand die geen respect voor mij heeft. Maar wanneer je verdriet hebt, pijn hebt en verward bent, is het moeilijk om direkt een beslissing te nemen.
Ik raad haar aan om even tot rust te komen, om bij zichzelf te rade te gaan. En om vervolgens, rustig en sereen, een beslissing te nemen.
*Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*
Morgaine
07-11-2002, 14:50
Mustapha,
ik ook niet maar wij kunnen die beslissing niet voor haar nemen. Dat zal ze zelf moeten doen.
Morgaine
elhabiba
07-11-2002, 15:00
salaam,
Als ik het zo lees,dan moet ik gelijk aan mijn eigen situatie denken,een tijd geleden....Hij bedroog me 1 keer daarna,begon hij mij te manupileren...hij stookte me op tegen mn ouders hij wilde mij van school afhebben enz....het was vreselijk...en ook ik twijfelde en wist niet wat ik moest doen....maar daarna heb ik effe al mijn moed opgeraapt en heb gezegd heeeeeel duidelijk:" het is uit!!!!"
En hij had het niet verwacht....
Maar ik voel me nu echt gelukkig met mijn besluit....enne mannen genoeg die weten hoe ze een vrouw moeten behandelen...geloof me maar ;)
Maar je moet er goed overnadenken voor dat je een beslissing neemt,en insha allah zal allah je helpen met de goeie keus...
liefs elhabiba :zwaai:
AnouarBlueEyes
07-11-2002, 15:07
Laat me je 1 ding zeggen.....je hebt hem de eerste keer een kans gegeven....dat is eigenlijk al fout....maar als je hem de tweede keer weer een kans geeft denkt hij ze is van mij....ze houdt zoveel van mij dat wat ik ook doe ze blijft toch wel bij me.....en soon zal je hier voor de derde keer vragen wat moet ik doen en een vierde....trouwens hoe weet je of hij wel echt van je houdt en echt om je geeft want jongens zeggen zoveel....maar als ik jou was zou ik hem de rug toekeren....liever 1 keer heel veel pijn en verdriet met het verliezen van iemand waar je van houdt....dan nog veel meer keer pijn en verdriet omdat hij weer eens vreemd is gegaan want dat gaat gegarandeerd gebeuren.....bij de way nadat je iemand hebt ontmoet die wel goed voor je is zal je hem zo zijn vergeten hoe moeilijk dat ook lijkt....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.