Bekijk originele versie : Gewicht verliezen!!!!!Let's support each other.
LittlGirl
14-05-2009, 18:25
A salam alaikom iedereen.Ik wil een nieuwe topic beginnen voor de mensen die gewicht willen verliezen omdat er bijna geen topics hierover zijn,er zijn er wel maar of ze doen klein gewicht of heel groot gewicht of ze zijn al afgelopen enzo. mohim.Deze topic gaat over het afvallen dus hier kan alles gedropt worden tips,eetverslagen filmpjes enzo. maar vooral dat we samen gewicht verliezen.Vertel ook hoeveel gewicht je verliezen en waarom.
Ik wil gewicht verliezen omdat ik heel erg onzeker ben door mijn gewicht en me bijna nooit op me gemak voel ,omdat ik overgewicht heb ,omdat me moeder niet meer gelooft dat ik uberhaupt kan afvallen.Dat zijn de grote redenen.Ik ben 1m73 en omdat ik zoalng ben geworden in een korte tijd weet ik niet echt hoeveel ik moet verliezen om het figuur te hebben dat ik wil dus begin ik met 15 kilo InshAllah en vandaar ga ik verder,indien dat nodig is.Ik ga zo joggen en dan zet ik gelijk mijn eetverslag hierop.Wa alaikom salam.:D:kus::nijn: :banana: :goedzo: ;)
Bellydancer__
14-05-2009, 18:29
Ik ben ook nu bezig, ben sinds Zondag begonnen met het Cambridge dieet .. dit is dus me 5e dag. En ik probeer het echt vol te houden!! Ik moet echt ongeveer 15 kilo ofzo afvallen, het moet gewoon weg!!! Klaaaaaaaaaarrrrr .. :( Insha'Allah, zal het mijn lukken .. tot nu toe heb ik het kunnen volhouden, maar af en toe denk ik echt .. waar ben ik nou aan begonnen? :(
Maar, het gaat mij lukken!! Ik zal me figuur die ik wil krijgen, Insha'Allah!!! En het gaat jou/jullie ook lukken!! Doe je best. :banana:
LittlGirl
14-05-2009, 19:52
Ik ben ook nu bezig, ben sinds Zondag begonnen met het Cambridge dieet .. dit is dus me 5e dag. En ik probeer het echt vol te houden!! Ik moet echt ongeveer 15 kilo ofzo afvallen, het moet gewoon weg!!! Klaaaaaaaaaarrrrr .. :( Insha'Allah, zal het mijn lukken .. tot nu toe heb ik het kunnen volhouden, maar af en toe denk ik echt .. waar ben ik nou aan begonnen? :(
Maar, het gaat mij lukken!! Ik zal me figuur die ik wil krijgen, Insha'Allah!!! En het gaat jou/jullie ook lukken!! Doe je best. :banana:
Jij ook,wat houd het cambridge dieet in??En sport je ook daarbij??
StijlVolleDame
14-05-2009, 20:00
Ik wil oooooooooooooooooooook.
Ben vandaag begonnen.. alleen ben ik te lui om te gaan sporten.
Ik wil heel graag 8 kilo afvallen en daarna zie ik wel verder!!
LittlGirl
14-05-2009, 20:25
Oke ladies doe jullie best!!Ik ben vandaag niet gaan joggen het begon uit het niets te stormen.vandaar.
Hier is mijn dagverslag tenminste wat ik ervan herinner:D:
Ontbijt:2 gesneden witte brood(I know it's bad maar de bruine brood lag in de vriezer khad geen zin om te laten ontdooien)met salami niet van die vette+ water
Ts:van die kleine fromage dingens kan je met een koekje in kaas fondue dippen die van die kleine meeneempakjes
Lunch: 5 gesneden brood Oef met salami en chocola + jus d'orange
Ts:niks
Dinner:1 kop muesli en harsha gedipt in aardbeienjam+water
Ts:granen danone +lipton thee
xxthaladyxx
14-05-2009, 21:11
Ben je al wat kwijt tot nu toe met dat dieet? zoja hoeveel?
Bellydancer__
14-05-2009, 21:33
Nou, ik moet pas Dinsdag gaan wegen, Insha'Allah .. ik heb nog geen weegschaal aangeschaft. Maar ik weeg nu 85.9 kilo, oftewel gewoon 86 kilo :moe: .. zo erg, maar ja ..
Anyway, zodra, ik het weet laat ik het weten. Insha'Allah.
Het cambrigde dieet .. is shake/repen/soepen.
Je mag kiezen hoe je het doet ..
Ik doe het zo:
In de ochtend 1 shake,
In de middag, rond 15.00 een reep,
In de avond, rond 19.00 neem ik een soep of een shake.
En dan mag je alleen daarnaast nog thee ( geen fruitsmaak!! ), koffie ( zwart met zoetjes .. ), water. And that's it!!
Voor meer info, kan je op http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Home kijken. ;)
X,
Veel succes dames, Insha'Allah halen jullie het. :goedzo:
Ik hoef dan geen 15 KG af te vallen, maar ik wil 5 KG maar vind dat al moeilijk genoeg. :moe:
xxthaladyxx
14-05-2009, 22:33
Nou, ik moet pas Dinsdag gaan wegen, Insha'Allah .. ik heb nog geen weegschaal aangeschaft. Maar ik weeg nu 85.9 kilo, oftewel gewoon 86 kilo :moe: .. zo erg, maar ja ..
Anyway, zodra, ik het weet laat ik het weten. Insha'Allah.
Het cambrigde dieet .. is shake/repen/soepen.
Je mag kiezen hoe je het doet ..
Ik doe het zo:
In de ochtend 1 shake,
In de middag, rond 15.00 een reep,
In de avond, rond 19.00 neem ik een soep of een shake.
En dan mag je alleen daarnaast nog thee ( geen fruitsmaak!! ), koffie ( zwart met zoetjes .. ), water. And that's it!!
Voor meer info, kan je op http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Home kijken. ;)
X,
Meid laat me weten hoe het je is vergaan en hoeveel je kwijt bent. Wil namelijk ook ermee beginnen.
LittlGirl
15-05-2009, 17:34
Veel succes dames, Insha'Allah halen jullie het. :goedzo:
Ik hoef dan geen 15 KG af te vallen, maar ik wil 5 KG maar vind dat al moeilijk genoeg. :moe:
Jij ook veel succes,wat doe je zoal om gewicht te verliezen??
amalia87
17-05-2009, 14:24
up meid doe je best
He meiden,
Ik ben in een jaar tijd een aantal kilo's aangekomen en zou graag willen afvallen. Mijn probleem is SNOEPEN ! Ik leef van chocola, koekjes, snoep, chips etc.. Waar ik als eerst voor moet zorgen is het gezond eten, maar op de een of ander manier lukt dat me niet. Ik heb vaak de neiging om alsnog te grijpen naar dat lekkers. Heeft er iemand tips voor mij, hoe ik dat kan minderen.
Verder wil ik in totaal 5 kilo afvallen en hoop ik door deze topic gemotiveerd te blijven..
LittlGirl
19-05-2009, 21:40
He meiden,
Ik ben in een jaar tijd een aantal kilo's aangekomen en zou graag willen afvallen. Mijn probleem is SNOEPEN ! Ik leef van chocola, koekjes, snoep, chips etc.. Waar ik als eerst voor moet zorgen is het gezond eten, maar op de een of ander manier lukt dat me niet. Ik heb vaak de neiging om alsnog te grijpen naar dat lekkers. Heeft er iemand tips voor mij, hoe ik dat kan minderen.
Verder wil ik in totaal 5 kilo afvallen en hoop ik door deze topic gemotiveerd te blijven..
Hey,vandaag had ik ook zo een dag.Tip 1(en enige tip :hihi: )VERVANG je bad habits door iets goeds dus vervang snoep en chocola door milkshakes verzin milkshakes het komt meestal goed uit mix elke fruitsoort die je kent en kijk wat het word,einstein.Zo besteed je meer tijd aan iets gezonds i.p.v dat je opstaat een reep chocola pakt en voor de tv gaat zitten ofzo.Good luck and KEEP MOVING FORWARD!:goedzo: :hadj: :nijn: :banana: :banana:
Bellydancer__
19-05-2009, 23:52
Nou, meiden .. ben vandaag wezen wegen, en ben 4.2 kilo afgevallen in 10 dagen!! :banana: , nog 10 kilo te gaan .. Insha'Allah!! ( of meer ) ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.