Bekijk originele versie : OoK Al Is HeT RaMaDan Als Ik EeN BeRichTjE VaN JoU leEs Is me TrEK GeLIjk WeG!!!!!
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 13:33
Jah ik wil dus wel ff weten van wie jullie op marooko.nl nu egt strondziek van worden!!! En niet om ruzie uit te lokken ofzo hoor helemaal niet kom nou, is ramadan heb ik helemaal geen zin in dat gezeur!! Maar misschien als je het juist zeg in deze topic dat er dan juist wat aan veranderd kan worden!! :D En vertel ook ff de reden erbij waarom jij die gene niet mag!! :zwaai:
Morgaine
07-11-2002, 13:39
Ik ga geen namen noemen maar ik kan niet goed overweg met mensen die altijd maar kritiek op een ander moeten uitoefenen, die iemand met een andere mening meteen maar beginnen uit te schelden of naar de hel te wensen.
Ik heb een hekel aan mensen die schuld van fouten van hele bevolkingsgroepen op de schouders van één enkele persoon willen leggen.
Ik heb een hekel aan mensen die zich beschuldigen aan het over één kam scheren van allerlei groepen.
Tenslotte walg ik van mensen die anderen proberen aan te zetten tot haat jegens bepaalde groepen.
*Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*
Salam
Ik vind je Topic niet echt gepast hoor.... Deze maand moeten we onze woede op zij zetten etc... Maar op te zeggen ik mag pietje niet omdat en klaartje niet omdat enz Dan ben je niet bezig met een goede daad verrichten .. Maar ja het kan zijn dat iemand hier anders over denkt...
Ma3a salama en iederen eet smakelijk voor straks en moge Allah swt onze sauwm voor vandaag accepteren inchallah..
soumaya1
07-11-2002, 13:50
Origineel gepost door Morgaine
Ik ga geen namen noemen maar ik kan niet goed overweg met mensen die altijd maar kritiek op een ander moeten uitoefenen, die iemand met een andere mening meteen maar beginnen uit te schelden of naar de hel te wensen.
Ik heb een hekel aan mensen die schuld van fouten van hele bevolkingsgroepen op de schouders van één enkele persoon willen leggen.
Ik heb een hekel aan mensen die zich beschuldigen aan het over één kam scheren van allerlei groepen.
Tenslotte walg ik van mensen die anderen proberen aan te zetten tot haat jegens bepaalde groepen.
*Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*
IK SLUIT ME HELEMAAL AAN!!!!! ALLEEN IK HEB OOK NOG EENS HEKEL AAN MENSEN DIE TEVEEL RODDELEN OVER ANDERE!!!!! EN HET HEEFT GEEN ZIN OM NAMEN TA GAAN NOEMEN!!!
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 13:50
Jah dan moet je wel ff goed lezen wat ik daar boven heb gezet!! ik doe dit niet om ruzie te maken maar juist die mensen met elkaar te laten praten in de hoop dat er iets goeds uitkomt!!!!! maar jah sommige mensen kunnen niet lezen zoals ik al vaker heb gezegd!!!!!!
wie mij niet mag......mag ik niet.....zo werkt het....klaar
dus nador-zina we hebben die nerdjes niet nodig.....heb we hebben elkaar........en nog een paar andere lijpe mensen hier natuurlijk niet te vergeten.....maar die weten wel wie ;)
Ik haat die konijnnnnnnnnnnnn.........hoe heet die idioot......
Rod rambone of zo.........gatverdamme, dat is echt een racist.
En voor de rest haat ik er nog heel veel maar ik onthou die namen niet, ze lijken allemaal op elkaar.............voornamelijk wijven ....maar oke.
Mr. Rod Rambone .....of zo
kais
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 13:55
Jah precies maar tog ik laat ieder in ze waarden maar dat verwacht ik ook andersom en dat lukt in deze topic niet zo te zien :boos:
De vraag is simpel en je antwoord "kan" duidelijk zijn.........maar sommige mensen ontwijken hun eigen antwoord. Reageer dan gewoon niet. Er wordt een vraag gesteld........als je geen antwoord hebt dan moet je niet zeiken.........lijkt mij toch echt simpel...
kais
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 14:03
Kais Dank Je Wel Jij BeGriJpT Me :D
Onslaught
07-11-2002, 14:07
hahahahaha mensen ik haat niemand, sommige mensen en dit is in het algemeen haten andere door jaloezie, want als de ene dit heb wil de ander het ook, maar geloof me als hij of zij van hun fouten leren dan zij ze ook heel goed iemand en die ander kunne vergeven. dus haten is ons echt aard niet dat is door sitan dus ik haat niemand als hij of zij mij niet mag dan pech gehad vind ik en het is geen hoge dunk. maar pech dat hij of zij zo is:D
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 14:09
Ik heb ook niet gevraag wie je haat maar wie wie je gewoon irriteerd hierzo!
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Kais Dank Je Wel Jij BeGriJpT Me :D
Tuuuuuurlijk begrijp ik jouw........je vraag is simpel. Dus antwoord als je een reden hebt en niet omdat je gewoon je avatar zoveel mogelijk op yasmina wil zien verschijnen........ :p
****** mensen....
Groetjes Kais
ik haat die vieze soussiesaida,kelly babygirl2ooo,tiger
**** hun lelelijke *****es
NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 14:16
Hahahahaha jah je heb wel gelijk!!!! ze3ma wijse geleerde mensen!!!!
:vingers:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.