Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kun je je eigen bloed vertrouwen?

Pagina's : [1] 2

Abid
07-11-2002, 13:13

Ik wil niet een heel verhaal vertellen, maar ik weet dat ik mijn eigen familie niet kan vertrouwen... En jij?

NaDoR.ZiNa
07-11-2002, 13:18
Neej ik vertrouw mijn familie ook niet egt niet!!!!!!! ze bestellen je waar je bij staat man!!! maar jah ik wil niet me hele familie over 1 kam schreren maar jah veel mensen dan uit mijn familie zijn niet te vertrouwen en sniekie mensen!!!! :zwaai:

Junkie
07-11-2002, 13:23
Ik vertrouw mijn familie wel, maar niet in financiele kwesties. Als ze me nu iets te leen vragen geef ik het gewoon, want ze kunnen toch nooit terugbetalen. En als ze wel terugbetalen komen ze een week later weer tekort. Het is een vicieuze circel.

Tnawie
07-11-2002, 13:27
ik vertrouw niemand

soumaya1
07-11-2002, 13:31

ik vertrouw alleen mn ouders en mn broers en zussen, voor de rest VERTROUW IK NIEMAND!!!! familie of geen familie!!!

Tnawie
07-11-2002, 13:35
Origineel gepost door soumaya1 ik vertrouw alleen mn ouders en mn broers en zussen, voor de rest VERTROUW IK NIEMAND!!!! familie of geen familie!!! vertrouw je mij ook nie :boos:

soumaya1
07-11-2002, 13:37
Origineel gepost door TNAwie vertrouw je mij ook nie :boos: ooh en jij ook, ik was je ff vergeten :D :D

soumaya1
07-11-2002, 13:38
Origineel gepost door TNAwie ik vertrouw niemand :jammer: :jammer:

Tnawie
07-11-2002, 13:43
Origineel gepost door soumaya1 ooh en jij ook, ik was je ff vergeten :D :D k dacht dat ik in t zelfde rijtje hoor als jou broers, ouders en zussen :(

Tnawie
07-11-2002, 13:44
Origineel gepost door soumaya1 :jammer: :jammer: t is moeilijk voor een soessi om iemand te vertrouwen :p

soumaya1
07-11-2002, 13:46
Origineel gepost door TNAwie k dacht dat ik in t zelfde rijtje hoor als jou broers, ouders en zussen :( ja door jij ook zeker bij!! OK EN IK VERTROUW NATUURLIJK TNAWIE!!!!!!!!!!!!! :D ZO BETER??

Tnawie
07-11-2002, 13:50
Origineel gepost door soumaya1 ja door jij ook zeker bij!! OK EN IK VERTROUW NATUURLIJK TNAWIE!!!!!!!!!!!!! :D ZO BETER?? Ben je gek of zo, hoe kan je Tnawie vertrouwen :confused:

soumaya1
07-11-2002, 13:52
Origineel gepost door TNAwie Ben je gek of zo, hoe kan je Tnawie vertrouwen :confused: JA IK BEN VREEMD, JUIST OM DIE NAAM VERTROUW IK JE!!! :D :D EN TROUWENS , JE WEET OOK NIET WAT JE WIL,!!

Tnawie
07-11-2002, 14:14
Origineel gepost door soumaya1 JA IK BEN VREEMD, JUIST OM DIE NAAM VERTROUW IK JE!!! :D :D EN TROUWENS , JE WEET OOK NIET WAT JE WIL,!! Ik kan er ook nix aan doen. Ik besta namelijk uit drie personen: De noramale onder de drie is Aziz Daarnaast heb je een gestoorde gast,deze heeft de naam boe3oe(boe3oe heeft jou gisteren gesproken) ;) De derde is tnawie, wat kan ik over tnawie zeggen, boe3oe en Aziz mogen Tnawie nie, ze verdringen hem de heel dag en hij mag alleen via de pc met mensen in contact komen. 'Mijn' wil heeft dus te maken met welke persoonlijkheid aan de macht is :p

soumaya1
07-11-2002, 14:26

Origineel gepost door TNAwie Ik kan er ook nix aan doen. Ik besta namelijk uit drie personen: De noramale onder de drie is Aziz Daarnaast heb je een gestoorde gast,deze heeft de naam boe3oe(boe3oe heeft jou gisteren gesproken) ;) De derde is tnawie, wat kan ik over tnawie zeggen, boe3oe en Aziz mogen Tnawie nie, ze verdringen hem de heel dag en hij mag alleen via de pc met mensen in contact komen. 'Mijn' wil heeft dus te maken met welke persoonlijkheid aan de macht is :p WAJOUW, IK WIST HET WEL, !!!! :D DAT JE NIET HELEMAAL JOVEL BENT!!

Pagina's : [1] 2