Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan ik zonder probleem volgende programma's verwijderen?

Moslima2006
14-05-2009, 16:31

Ik wil mijn pc wat opkuisen omdat ie nogal traag opstart maar kan ik volgende programma's verwijderen zonder probleem of functioneert mijn pc dan niet meer zoals het moet? -Microsoft Visual C++2008 redistributable -x86 9.0.30729.17 -Windows Live Sync -Mircosoft SQL server 2005 Compact Edition (ENU) -Microsoft Silverlight -Assistant de connexion Windows live

Moslima2006
14-05-2009, 18:27
Niemand?

moonwalker
14-05-2009, 22:41
Als je het aan google had gevraagd, was je veel sneller geholpen. ;) -Microsoft Visual C++2008 redistributable -x86 9.0.30729.17 Dit is nodig voor programma's die gebruik maken van C++. Ik kan je geen lijst geven van programma's die dat nodig hebben, maar als je het verwijdert heb je kans dat sommige programma's die je nu hebt of later downloadt niet gaan werken. -Windows Live Sync Kun je mappen en bestanden synchroniseren en delen met verschillende mensen of tussen twee computers van jezelf. Lijkt me niet echt iets dat je nodig hebt of gebruik van maakt, dus kun je veilig verwijderen. -Mircosoft SQL server 2005 Compact Edition (ENU) Voor zover ik weet is dat een Database versie. Daar kun je dus gegevens opslaan voor programma's die je gebruikt. Lijkt me ook niet nodig in jou geval. -Microsoft Silverlight Silverlight is een soort plugin voor je browser om animaties, video en geluid te kunnen afspelen. Je komt het niet vaak tegen, maar sommige websites gebruiken het wel en je kunt pas de muziek beluisteren als je dat hebt geïnstalleerd. Het duurt denk ik nog even voordat veel websites overgaan naar silverlight. Kun je veilig verwijderen en pas als je het nodig hebt installeren. -Assistant connexion Windows live http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=5e193cfe-f45a-4e29-b6b7-984e7802c639 Die laatste kun je beter voor jezelf uitmaken. Bovendien denk ik niet dat het door die programma's komt dat je laptop traag wordt. Meer door spyware en door dingen die je downloadt. Peace.

Faris
15-05-2009, 04:27
Ik wil mijn pc wat opkuisen omdat ie nogal traag opstart maar kan ik volgende programma's verwijderen zonder probleem of functioneert mijn pc dan niet meer zoals het moet? -Microsoft Visual C++2008 redistributable -x86 9.0.30729.17 -Windows Live Sync -Mircosoft SQL server 2005 Compact Edition (ENU) -Microsoft Silverlight -Assistant de connexion Windows live Je verwijdert niet hele programma om traag opstart-probleem te verkorten. Je gaat naar start/uitvoeren en dan msconfig intikken, in msconfig ga je naar opstarten en dan vink je alle programma's uit die niet nodig zijn. Heb je twijfels welke je wil uitschakelen en niet, plaats een screenshots van je opstartprogramma's.

moonwalker
15-05-2009, 19:43

Je verwijdert niet hele programma om traag opstart-probleem te verkorten. Je gaat naar start/uitvoeren en dan msconfig intikken, in msconfig ga je naar opstarten en dan vink je alle programma's uit die niet nodig zijn. Heb je twijfels welke je wil uitschakelen en niet, plaats een screenshots van je opstartprogramma's. True! :goedzo: Concentreerde me alleen op antwoorden van haar vraag ipv haar probleem op te lossen.

Moslima2006
17-05-2009, 20:03
Bedankt voor de reacties

prins
20-05-2009, 00:24
Je verwijdert niet hele programma om traag opstart-probleem te verkorten. Je gaat naar start/uitvoeren en dan msconfig intikken, in msconfig ga je naar opstarten en dan vink je alle programma's uit die niet nodig zijn. Heb je twijfels welke je wil uitschakelen en niet, plaats een screenshots van je opstartprogramma's. ik weet dat ik niet diegene ben die de topic heeft geopend, maar k heb toch even een vraagje.. bij mij staat er een heeeelee lange lijst hoe weet ik wat weg kan?