Bekijk originele versie : Ik word zo moe van jullie jongens
Elhoub_girl
22-04-2004, 23:05
Overal waar ik naartoe ga zie jullie staan :gniffel: Ik word er gek van nogmaals die vieze snotige stekels en die vieze strakke broekjes mogen jullie nou echt gaan afschaffen want het begin behoorlijk irritant te worden :auw2: en als ze even aankijkt.. denken ze gelijk dat je iets van ze wil hebben ofzo?
:regie: Hou gewoon op oke? gewoon niet doen ja jullie worden nog erger dan meisjes
:aftel: gewoon niet denken dat jullie lekker zijn als meisjes naar jullie kijken want daar krijgen jullie helemaal hoge dunkie van ..
:giechel: nadat ik jullie lelijke style heb bewondert lach ik jullie alleen maar uit, vandaag zag ik zo'n sukkel met een bril op ze voorhoofd dus ik keek erna hij keek me gelijk vies aan :confused: Hij d8 zeler deze marokkaanse chick zoekt zeker ook aandacht.. Dus niet gewoon he Volgens mij zijn de boyz erg bezig met het aandacht vragen van meisjes
:zwaai: dus gewoon niet te veel doordenken ? voor mij ja?
:lol: ogen in je zakken meid!!! ;)
Maar ja helpt toch niet, wat je ook doet!!!
Elhoub_girl
22-04-2004, 23:09
al stop ik ze in me achterzak ik zal ze toch wel kunnen ruiken.. kilo's armani parfum of whatever ze ook opspuiten tegewoordig.. gewoon echte meisjes :melig2: nog nog alleen de haartjes fhonen
ik_oke_is
22-04-2004, 23:11
ik gebruik intuition :ego:
:maf:
Klopt je hebt gelijk, ga maar naar je ******vriendjes
daar hou je wel van he.
met wie wou je uiteindelijk trouwen dan een banannenplukker!?
nou of met een Jood. Nou ga ga zandkastelen bouwen ofso ga doei meid...........
kemel_vuitton
22-04-2004, 23:22
ahlal ******lovers dames eerst was het andersom en nu??? kom op nou is het echt zo dat die van een neger dikker is dan moet je maar niet kijken klaar op welke locatie kijk je dan naar een jongen??? utrecht kanaaleilanden kijk eens in het gooi of niet depp ze moeten ons zien drink wel wat water hoor want je gaat zkers watertanden meid@!!!!!
ik_oke_is
22-04-2004, 23:25
Origineel gepost door kemel_vuitton
ahlal ******lovers dames eerst was het andersom en nu??? kom op nou is het echt zo dat die van een neger dikker is dan moet je maar niet kijken klaar op welke locatie kijk je dan naar een jongen??? utrecht kanaaleilanden kijk eens in het gooi of niet depp ze moeten ons zien drink wel wat water hoor want je gaat zkers watertanden meid@!!!!!
heb er geen bal van verstaan, maar ziet er wel leuke tekst
uit :hihi:
tonymontana
22-04-2004, 23:25
zelfmoord
Juistem Brada, koop eens voor de grap een kaartje (of ga zwart, denk wel dat je deze optie kiest) en kom dan eens richting T' Gooi en kijk dan even oke, en dan moet je weer een toppic openen oke
bye bye, en dan zien we wel wat het resultaat is.
kemel_vuitton
22-04-2004, 23:27
Origineel gepost door ik_oke_is
heb er geen bal van verstaan, maar ziet er wel leuke tekst
uit :hihi:
DAT KOMT OMDAT JE UIT BELGIE KOMT!!!! meskien ben jij nu ook al een wijf je komt voor ze op maar nu word jij er ook bij gedist!! pease out
kemel_vuitton
22-04-2004, 23:28
peace out N.iggerlovers!
ik_oke_is
22-04-2004, 23:31
Origineel gepost door kemel_vuitton
DAT KOMT OMDAT JE UIT BELGIE KOMT!!!! meskien ben jij nu ook al een wijf je komt voor ze op maar nu word jij er ook bij gedist!! pease out
jij bent pas een stoere jonge :D
Elhoub_girl
22-04-2004, 23:44
GAAAA SPELEN GAAA HAHAHA
denk je nou echt dat ik zo'n soort als jullie wil? Inshallah zal ik een goede moslim man kiezen al is het een neger ja.. Moslim negers gedragen zich tenmiste wel beter dan jullie asshole ga maar lekker kapot :auw2: sukkels Jullie denken echt dat jullie alles kunnen maken tegenover de meiden.. meisjes ondmaagden.. hollandse wijven neuk0ken ect.. En na 5 jaar komen jullie bij marokkaanse meisjes aanpappen dat jullie willen trouwen...
Dat noem ik pas triest je leven lang verwaaloos je marokkaansje meisjes en opeens wil je met een hun trouwen :haha: lachertjes
Elhoub_girl
22-04-2004, 23:46
zielig ik ga even weg en het gaat gelijk miss... :melig: mensen voelen zich beledigt.. of liever gezegd in de steek gelaten omdat ze niet bewonderd worden.. wat een SUKKELS jullie moeten echt in thearphie Ik_oke_is waardeert marokkaanse meisjes tenmiste :auw: die slowwww
tonymontana
22-04-2004, 23:51
doe wat je ni laten kan jou leven jou keuzes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.