Bekijk originele versie : Wat als je de ware laat gaan...en je er pas achter komt wanneer het bijna te laat is!
Angel_fatima
22-04-2004, 22:38
Stel je voor je ontmoet een jongen/vrouw die heel graag met je zou willen trouwen....maar op dat moment ben jij er nog niet aan toe...al hoewel je wel iets in hem/haar ziet....alleen het is niet het juiste moment en je wijst de man/vrouw af...jullie blijven vrienden...maar af en toe gaat er wel eens door je gedachten heen dat je toch wel ooit een huwlijk ziet zitten met die gene...
en dan op een dag verteld die gene dat hij/zij verloofd is...en dan voel je pas wat die gene wat voor je betekent en je zou willen dat jij die ene was waar hij/zij mee trouwd...
zou je die stap nemen op toe te geven dat je van die gene houd en er mee wil trouwen en dat je het heel erg vind dat hij/zij gaat trouwen en dat die gene jou een kans moet geven...
Nee heb je en ja kan je krijgen toch????
of denk je nou het is voorbij...hij/zij is verloofd moet die gene maar vergeten en door gaan met me leven...het was ten slotte me eigen schuld ik heb die gene afgewezen toen die gene me zo graag wou...en dan altijd maar denken stel als ik het nou had toegegeven...had hij/zij meschien voor mij gekozen en de verloving verbroken
ik_oke_is
22-04-2004, 22:43
Origineel gepost door Angel_fatima
Stel je voor je ontmoet een jongen/vrouw die heel graag met je zou willen trouwen....maar op dat moment ben jij er nog niet aan toe...al hoewel je wel iets in hem/haar ziet....alleen het is niet het juiste moment en je wijst de man/vrouw af...jullie blijven vrienden...maar af en toe gaat er wel eens door je gedachten heen dat je toch wel ooit een huwlijk ziet zitten met die gene...
en dan op een dag verteld die gene dat hij/zij verloofd is...en dan voel je pas wat die gene wat voor je betekent en je zou willen dat jij die ene was waar hij/zij mee trouwd...
zou je die stap nemen op toe te geven dat je van die gene houd en er mee wil trouwen en dat je het heel erg vind dat hij/zij gaat trouwen en dat die gene jou een kans moet geven...
Nee heb je en ja kan je krijgen toch????
of denk je nou het is voorbij...hij/zij is verloofd moet die gene maar vergeten en door gaan met me leven...het was ten slotte me eigen schuld ik heb die gene afgewezen toen die gene me zo graag wou...en dan altijd maar denken stel als ik het nou had toegegeven...had hij/zij meschien voor mij gekozen en de verloving verbroken
ik zag een meisje heel graag;
zij deed beetje koel tegen me ,
tot ik op een dag zei dat ik ging verloven,
nu doet ze heel lief en vraagt ze altijd hoe het ermee zit;
alleen durf ik niet te zeggen dat dat maar grapje was :maf:
Mocro4eva
22-04-2004, 22:48
Ik zou nix zeggen. Jammer dan. Had ik eerder maar moeten instemmen met een huwelijk. Wie ben ik om het geluk van een ander te ontnemen?Dat meisje waar hij mee verloofd is zit echt niet op een breuk te wachten.
yasmina999
22-04-2004, 22:55
Ik heb hetzelfde meegemaakt maar ik denk dat je hem gewoon moet laten gaan en niks moet zeggen.........
Ik heb er veel spijt van maar ja ik kan de tijd niet meer terug draaien........
spijt krijg je altijd achteraf maar op het moment zelf denk je er niet aan dat je degene kwijt kan raken. je zal pas iets missen als je het niet meer hebt.
bisous
Angel_fatima
22-04-2004, 23:01
Origineel gepost door yasmina999
Ik heb hetzelfde meegemaakt maar ik denk dat je hem gewoon moet laten gaan en niks moet zeggen.........
Ik heb er veel spijt van maar ja ik kan de tijd niet meer terug draaien........
ondanks dat je spijt hebt zeg je dat je toch verder moet...en niet die stap moet nemen....als je het over mocht doen...zou je die gene dan weer laten gaan....
Angel_fatima
22-04-2004, 23:03
Origineel gepost door ik_oke_is
waarom vertel je niet de waarheid...als ze spijt heeft dan zal ze opgelucht zijn....
of ze doet lief omdat ze nu denkt hij wil me toch niet meer...dus wat ik ook zeg tegen hem het doet hem toch niks....
yasmina999
22-04-2004, 23:05
Nee ik zou diegene niet laten gaan als ik het over zou mogen doen maar ja helaas ik mag het niet over doen............
zeytoena
22-04-2004, 23:06
Ik vind je leuk.
ik_oke_is
22-04-2004, 23:14
Origineel gepost door Angel_fatima
waarom vertel je niet de waarheid...als ze spijt heeft dan zal ze opgelucht zijn....
of ze doet lief omdat ze nu denkt hij wil me toch niet meer...dus wat ik ook zeg tegen hem het doet hem toch niks....
:kwaad:
zeg nu gewoon: jah ze wil je
:maf:
ik_oke_is
22-04-2004, 23:19
Origineel gepost door zeytoena
Ik vind je leuk.
ben je me aan het uitlachen nig ? :ego:
of meen je dat :engel:
Angel_fatima
22-04-2004, 23:24
:kwaad:
zeg nu gewoon: jah ze wil je
Jah ze wil
Angel_fatima
22-04-2004, 23:26
heeeeeeeeeeeel graag zelfssssss
zo graag zelfs dat je haar slapeloze nachten bezorgt...het enige waar ze aan denkt waarom heb ik hem laten gaan..........
mmm dat is wel een erge situatie ja, maar ja misschien dacht die jongen 'waarom zou ik op haar wachten, ze wil me toch niet' snappie, ja dan begrijp ik hem wel natuurlijk, maar nu als je het hem zou vertellen, moet hij dan ineens dat meisje dumpen waar hij mee verloofd is?? Is toch ook raar, niet?
Angel_fatima
22-04-2004, 23:34
Origineel gepost door Zaroka
mmm dat is wel een erge situatie ja, maar ja misschien dacht die jongen 'waarom zou ik op haar wachten, ze wil me toch niet' snappie, ja dan begrijp ik hem wel natuurlijk, maar nu als je het hem zou vertellen, moet hij dan ineens dat meisje dumpen waar hij mee verloofd is?? Is toch ook raar, niet?
daar heb je gelijk in...maar nee heb je dus toch al en ja kun je krijgen...bedoel soms gaat jou geluk toch boven dat van een ander...en moet je voor je zelf kiezen...of niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.