Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkoop een Ralph Lauren polo's!

Pagina's : [1] 2

yugoboss
13-05-2009, 17:57

Beste mensen, Heeft iemand ervaring met het kopen van merkspullen op internet? In kwam vandaag een advertentie tegen op marktplaats.nl waar originele Ralph Lauren polo's worden aangeboden voor iets meer dan 2 tientjes. In het verleden heb ik ook spullen via marktplaats gekocht en het bleek allemaal wel in orde te zijn. Graag hoor ik van jullie of iemand ooit iets heeft aangeschaft van deze persoon. LINK (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-t-shirts/251454581-ralph-lauren-classic-polo-s-50-korting.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3D0248661699 210fa2761aa3fe30fb595b) naar de advertentie.

yugoboss
13-05-2009, 18:34
Als je spullen koopt via marktplaats.nl en betaald met PayPal ben je standaard verzekerd voor 200 euro. Was laatst ook op tv. Dus mocht er iets misgaan krijg je altijd je geld terug, mits je niet meer dan 200 euro betaald hebt. Kwam het volgende tegen op internet: Paypal met kopersbescherming op Marktplaats.nl May 11th, 2009 door Erwin Boogert WP Greet Box icon X Welkom Googler! Blijf op de hoogte en abonneer je op de RSS feed. Of schrijf je in op de gratis e-mailnieuwsbrief. You were searching forPosts relating to "marktplaats nl paypal". See posts relating to your search »« Hide related posts * Paypal begint in Nederland ... * Paypal in Nederland door het miljoen Paypal laat vandaag weten dat de betaaldienst in Nederland de 1 miljoen geregistreerde bankrekeningen is overstegen. Een miljoen, op ruwweg... * Paypal overschrijft 100 miljoen-grens Weblog Oranje Baret meldt: "Paypal heeft gisteren bekend gemaakt dat ze de 100 miljoen leden overschreden zijn. (...)" En somt een aantal... * Paypal helpt webwinkels met promoties Emerce meldt vandaag dat Paypal Deals van start gaat, promoties per e-mail: "Het betaalplatform PayPal gaat vanaf vandaag Nederlandse webwinkels ondersteunen... * Paypal komt los van e-mailadressen door overname Planet Multimedia: "eBay-dochterbedrijf Paypal neemt de betaaldienst en -technologie van het Amerikaanse Verisign over. Een miljoen Paypal-klanten krijgt het type betaalpasje... Marktplaats verzekert transacties in een aantal groepen vanaf nu (link) tot 200 euro als de gewraakte afrekening via Paypal geschiedt. Kopersbescherming is op eBay al jaren een bekende verschijning en wordt nu, om Paypal verder te populariseren, uitgerold naar de Nederlandse prikbordsite. De service geldt voor de transacties in de groepen Boeken, Telecommunicatie, Cd’s en Dvd’s. In de loop van 2009 volgen er meer groepen. Kopersbescherming geldt enkel voor het niet ontvangen van een artikel. LINK (http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/414518048/inp/2009/05/12/v065.htm) Ik heb in het verleden wel vaker spullen besteld maar toen maakte ik het meestal op bankrekening over. Nu ik kan betalen via PayPal maak ik mij niet druk om mijn geld te verliezen. Hoe dan ook ik bestel vanavond wat van deze mensen en ik hou jullie op de hoogte!

yugoboss
16-05-2009, 21:55
Beste mensen, Ik heb enkele dagen gelden een bestelling geplaatst bij de verkoper van marktplaats.nl en de bestelling 2 dagen later ontvangen. Ik heb een groene polo maatje L gekocht en heb er tevens fotos van gemaakt voor de mensen die er interesse hebben. Mocht er iemand vragen hebben kan mij natuurlijk een berichtje sturen. Regards http://img200.imageshack.us/img200/9402/polo1.jpg

Den--Haag
16-05-2009, 23:07
ziet er wel netjes uit, hebben ze ook andere kleuren?

yugoboss
17-05-2009, 12:39

ziet er wel netjes uit, hebben ze ook andere kleuren? Ziet er super uit! Het gaat erom dat het origineel is en geen troep uit China. Toen ik de mijne kocht ben ik langs de Bijenkorf gegaan om te vergelijken. Ik zag totaal geen verschil.. 2 druppels water waren het. Bij mijn bestelling kreeg ik ook een boekje met plaatjes van andere modellen. Ze hebben ook veel polos voor vrouwen met die grote pony en veel overhemden. Is zeker de moeite waard. Ik heb al een nieuwe bestelling geplaatst. Voor de prijs hoef je het echt niet te laten. Je bent duurder uit in H&M. Ze hebben denk ik 10 a 12 kleuren.

xjamalx
17-05-2009, 12:46
Ziet er super uit! Het gaat erom dat het origineel is en geen troep uit China. Toen ik de mijne kocht ben ik langs de Bijenkorf gegaan om te vergelijken. Ik zag totaal geen verschil.. 2 druppels water waren het. Bij mijn bestelling kreeg ik ook een boekje met plaatjes van andere modellen. Ze hebben ook veel polos voor vrouwen met die grote pony en veel overhemden. Is zeker de moeite waard. Ik heb al een nieuwe bestelling geplaatst. Voor de prijs hoef je het echt niet te laten. Je bent duurder uit in H&M. Ze hebben denk ik 10 a 12 kleuren. droom verder dat het origineel is.. ik zie meteen al dat het gewoon nep is.. Het is duidelijk dat jij geen verstand hebt van Ralph Lauren, je hebt een oppervlakkige kijk waardoor jij het verschil niet ziet tussen origineel en nep.. Volgens mij ben jij niet de koper van die polos maar de verkoper en is dit gewoon regelrechte spam.. :lekkerpuh

maghreb_site
17-05-2009, 15:32
Even een opmerking. Die is nep. Waar kun je dat aan zien? In de kraag heb je togh die etiketje van Polo Ralph Lauren? Nou daar onder moet het model in staan. Classic fit hoort erin te staan

maghreb_site
17-05-2009, 15:33
en er zijn officieel veel meer kleuren

maghreb_site
17-05-2009, 15:34
goude logo ?? hahahha Van WE kan je eerder verwachten dat die polo ralph lauren is

yugoboss
17-05-2009, 16:32
droom verder dat het origineel is.. ik zie meteen al dat het gewoon nep is.. Het is duidelijk dat jij geen verstand hebt van Ralph Lauren, je hebt een oppervlakkige kijk waardoor jij het verschil niet ziet tussen origineel en nep.. Volgens mij ben jij niet de koper van die polos maar de verkoper en is dit gewoon regelrechte spam.. :lekkerpuh droom verder dat het origineel is.. ik zie meteen al dat het gewoon nep is.. Het is duidelijk dat jij geen verstand hebt van Ralph Lauren, je hebt een oppervlakkige kijk waardoor jij het verschil niet ziet tussen origineel en nep.. Volgens mij ben jij niet de koper van die polos maar de verkoper en is dit gewoon regelrechte spam.. :lekkerpuh Is Ralph Lauren van je vader ofzo? Als jij gewoon eens je kamertje uit zou komen en naar de dichtsbijzijnde Bijenkorf zou waggelen zou je wel anders praten dan deze pure onzin. Ik heb zelf de 2 polos vergeleken en beiden waren ze hetzelfde. Alleen stond er op de polo uit Bijenkorf made in China en deze polos worden ergens anders gemaakt. Maakt dat het nep? Naar mijn mening niet. En wat wil jij kopen voor 28 euro? Krijg je een h&m tshirt die halve Nederland ook draagt. Ik heb er nog meer besteld nep of echt. Ik ben geen expert op dit gebied ik geloof wat ik zie en naar mijn mening en van andere mensen zijn deze polos degelijk echt. En als ze nep zijn wat dan nog?! En geen domme aantijgingen maken van dat ik de verkoper ben want dat ben ik niet. Anders had je wel 100 topics van mij gezien hierover. Volgens mij weet jij niet wat SPAM betekent. Dus hier speciaal voor jou een linkje (http://nl.wikipedia.org/wiki/Spam_(post))naar Wikipedia. Lees en huiver. En mocht je nog wat doms te zeggen hebben hou het dan voor jezelf. Men heeft geen behoefte aan je zogenaamde 'expertise'.

Aitouzine
17-05-2009, 16:44
Even een opmerking. Die is nep. Waar kun je dat aan zien? In de kraag heb je togh die etiketje van Polo Ralph Lauren? Nou daar onder moet het model in staan. Classic fit hoort erin te staan Je bedoelt Custom Fit

yugoboss
17-05-2009, 16:46
goude logo ?? hahahha Van WE kan je eerder verwachten dat die polo ralph lauren is Weer een flapdrol van een 'expert' Zijn wij allemaal ineens expert op het gebied van Ralph Lauren polos? Jij mag geen reacties meer plaatsen voordat je mij toestemming hebt gevraagd. Je reacties slaan werkelijk nergens op, met je gouden logo. Zie hier dezelfde polo met de 'gouden' logo. Plaatje zelf is afkomstig van de site van Ralph Lauren. http://polo.imageg.net/graphics/product_images/pPOLO2-5873582_standard_v330.jpg En zie hier dat er geen etiket is onder de Ralph Lauren etiket. http://polo.imageg.net/graphics/product_images/pPOLO2-5756942_standard_v330.jpg Als wij jullie moeten geloven dat verkoopt Ralph Lauren zelf nep spul. Denken is niet weten mensen.

moyas
17-05-2009, 16:47
Even een opmerking. Die is nep. Waar kun je dat aan zien? In de kraag heb je togh die etiketje van Polo Ralph Lauren? Nou daar onder moet het model in staan. Classic fit hoort erin te staan Whahahaha ik zie het aan de kraag zegt ie dan. Ik heb hier een aantal polo's allemaal van Thom Broekman gekocht en die zijn orgineel en hebben dezelfde binnenkant als de Ralphie die we op de foto zien. Of je hebt een nepperd of je klets uit je nek :hihi: Knap gedaan als het een nepperd is, maar je kan het vaak aan de kwaliteit zien en merken. Vaak na een paar keer wassen kan je ze alweer weggooien (verkleurt en geen mooie vorm meer of je moet ze met de hand wassen) terwijl de orginele bij het wassen goed blijven. Koop gewoon de orginele in de winkel :goedzo:

Zrirek
17-05-2009, 16:54
De Costum Fit modellen zijn mooier.

yugoboss
17-05-2009, 16:55

Whahahaha ik zie het aan de kraag zegt ie dan. Ik heb hier een aantal polo's allemaal van Thom Broekman gekocht en die zijn orgineel en hebben dezelfde binnenkant als de Ralphie die we op de foto zien. Of je hebt een nepperd of je klets uit je nek :hihi: Knap gedaan als het een nepperd is, maar je kan het vaak aan de kwaliteit zien en merken. Vaak na een paar keer wassen kan je ze alweer weggooien (verkleurt en geen mooie vorm meer of je moet ze met de hand wassen) terwijl de orginele bij het wassen goed blijven. Koop gewoon de orginele in de winkel :goedzo: Mensen weten niet waar ze het over hebben. Hebben ze ooit als klein kind een Ralph Lauren polo gehad en spelen ze meteen expert op dat gebied. Ikzelf heb meerdere polos zelf allemaal uit de Bijenkorf en die zien er 100% zelfde uit. Maar wat jij aangeeft van dat wassen is helemaal waar. Meeste nepperds verkleuren en verliezen hun vorm. De polo die ik van internet gekocht heb zal ik binnenkort wassen en daar ook fotos van plaatsen. Als het verkleut en zijn vorm verliest bied ik mijn excuus aan dat ik neppe troep heb gepromoot. Natuurlijk is het beste om zulke dingen gewoon in de winkel te kopen maar laten we eerlijk zijn, niet iedereen heeft 70 a 80 euro over voor een polotje.

Pagina's : [1] 2