Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hare weglaseren!!!

zinah_zinah
13-05-2009, 15:41

ik wil van me haartjes af en ben opzoek naar een wondermiddel:o is er iemand die ervaring ermee heeft???? ik wil graag me haartjes weg late laseren maar hoor vaak dat het terug komt en zoo.... ik woon in Belgie en hier wordt et blijkbaar niet vergoed... dus ik wil wete of het de moeite waard is om zo veel geld in te steke??!!! alvast bedankttt :)

__Tazourakht__
14-05-2009, 09:37
Altijd risico. Is met alles in het leven.

m_ocrozinaa
14-05-2009, 11:53
Ik had ergens gehoord, als je haartjes door hormonen ofzoiets groeien dan heeft het geen zin want dan groeit et toch terug. Maar als het niet door de hormonen komt kan je naar een paar behandelingen defenitief af zijn van je haartjes. Ik raad je aan om langs je huisarts te gaan om te kijken waardoor je haartjes groeien, hormonen of niet en dan je beslissing te maken:o Ik hoop dat je hier wat aan hebt:sjans:!

zinah_zinah
14-05-2009, 14:50
Ik had ergens gehoord, als je haartjes door hormonen ofzoiets groeien dan heeft het geen zin want dan groeit et toch terug. Maar als het niet door de hormonen komt kan je naar een paar behandelingen defenitief af zijn van je haartjes. Ik raad je aan om langs je huisarts te gaan om te kijken waardoor je haartjes groeien, hormonen of niet en dan je beslissing te maken:o Ik hoop dat je hier wat aan hebt:sjans:! dank je schat.. :kus: