Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alli Afslankpil

killazine
13-05-2009, 14:52

Wie o wie heeft er ervaring met de alli afslankpil, ik zag het gisteren op het nieuws, en wilde het misschien gaan proberen, alleen wil ik eerst weten of iemand daar misschien ervaring mee heeft.

sakinaatje_11
13-05-2009, 18:07
Ik zag het ook op het nieuws maar ik kan er weinig informatie over vinden

sakinaatje_11
14-05-2009, 23:47
120MG is top. Alleen is het jammer dat je darmen van gaan stuiteren en je om de10minuten WC moet opzoeken:hihi: 60MG is daar in tegen wat milder Voor 190euro krijg je de 120MG van mij. doosje zit 84stuks in. bedoel je van deze alli pillen 120 of 60 mg?

Ta7amoesht.
15-05-2009, 09:51
Mijn top fatburners zijn: 1 Pure efedrine 2 Xénical ook wel Alli genoemd 3 Hoodia 4 Reductil 5 Acomplia alleen xenical dus geen Alli en Reductil werkt, de rest doet totaal niets. Xenical is niet hetzelfde als Alli. Xenical is veel sterker en die werkt tegoed terwijl je met Alli maximaal 4 kilo kan afvallen mits je een vetvrijdieet daarbij volgt maar dan val je sowiezo af.

Ta7amoesht.
15-05-2009, 09:52

120MG is top. Alleen is het jammer dat je darmen van gaan stuiteren en je om de10minuten WC moet opzoeken:hihi: 60MG is daar in tegen wat milder Voor 190euro krijg je de 120MG van mij. doosje zit 84stuks in. en je verkoopt de producten veels te duur, op de zwarte markt zijn ze veel goedkoper.

Ta7amoesht.
15-05-2009, 10:28
:lol: is hetzelfde product. ik had het in handen toen het nog in test fase was;) succes. Ik weet waar ik het over heb, ik volg een opleiding waarvoor we die pillen moeten onderzoeken. Jij bent een handelaar, ik snap wel dat je het product wilt verdedigen maar je moet wel eerlijk blijven.

Ta7amoesht.
15-05-2009, 10:55
Hier lees je zelf dat Alli niet hetzelfde is als xenical, Alli is veel lichter. Er zit in Alli inderdaad veel ingredienten in die ook in xenical zitten maar niet allemaal en in mindere mate. http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090513_001&ref=nieuwsoverzicht

miss_salima
15-05-2009, 15:14
alleen xenical dus geen Alli en Reductil werkt, de rest doet totaal niets. Xenical is niet hetzelfde als Alli. Xenical is veel sterker en die werkt tegoed terwijl je met Alli maximaal 4 kilo kan afvallen mits je een vetvrijdieet daarbij volgt maar dan val je sowiezo af. Dus alleen Xenical werkt echt?? Alli doet niets? Kun je hier wat meer over vertellen?:)

Ta7amoesht.
15-05-2009, 15:20
Dus alleen Xenical werkt echt?? Alli doet niets? Kun je hier wat meer over vertellen?:) Alli werkt ook wel hoor maar je kan niet eten wat je wilt en denken dat Alli al het werk gaat doen. Je moet zelf ook op je voeding letten. Ik vind het niet verstandig als mensen die gaan gebruiken waarvan de BMI onder de 28 zit. De pil heeft bijwerkingen en hoe minder je weegt des te meer de bijwerkingen op je kunnen werken. Ik vind het ook dure pillen voor het uiteindelijke effect. Je verliest er relatief best weinig mee. Uit onderzoek is gebleken dat je gemiddeld 4 kilo met Alli kan verliezen. 4 kilo raak je heel makkelijk kwijt door gezond te eten, veel te drinken en wat te bewegen. En dat is allemaal gratis. Voor mij is dat de keuze snel gemaakt. Ik zou nooit voor pillen kiezen als er een ander alternatief is en die is er.

miss_salima
15-05-2009, 16:16
Alli werkt ook wel hoor maar je kan niet eten wat je wilt en denken dat Alli al het werk gaat doen. Je moet zelf ook op je voeding letten. Ik vind het niet verstandig als mensen die gaan gebruiken waarvan de BMI onder de 28 zit. De pil heeft bijwerkingen en hoe minder je weegt des te meer de bijwerkingen op je kunnen werken. Ik vind het ook dure pillen voor het uiteindelijke effect. Je verliest er relatief best weinig mee. Uit onderzoek is gebleken dat je gemiddeld 4 kilo met Alli kan verliezen. 4 kilo raak je heel makkelijk kwijt door gezond te eten, veel te drinken en wat te bewegen. En dat is allemaal gratis. Voor mij is dat de keuze snel gemaakt. Ik zou nooit voor pillen kiezen als er een ander alternatief is en die is er. Ik begrijp wat je bedoelt! Daar ben ik het ook mee eens, maar heeft Xenical uiteindelijk meer effect dan Alli dan? Daar ben ik benieuwd naar, juist omdat Alli zo duur is!:)

sakinaatje_11
15-05-2009, 16:42
ik snap je niet:nerd: nou je verteld over pillen die 120 mg beatten en 60 mg, bedoel je daarmee die alli?

sakinaatje_11
15-05-2009, 21:53
Xénical ja:goedzo: die van 60Mg kan je gewoon bij de apotheek kopen die van 120 moet je recept hebben van de huisarts zijn ze onder de naam alli of xenical te koop?

miss_salima
22-05-2009, 11:45
En, heeft iemand ze al uitgeprobeerd??