Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stichting al ghitaan rotterdam

gandora
13-05-2009, 14:20

wie heeft daar ervaring mee?

sollyhoor
13-05-2009, 15:09
waar in rotterdam of amsterdam?

Ilhampje
13-05-2009, 15:14
waar in rotterdam of amsterdam? Rotterdam staat toch bij de titel.... Ik heb daar mijn zoontje 2 jaar terug laten besnijden.

gandora
13-05-2009, 15:22
Rotterdam staat toch bij de titel.... Ik heb daar mijn zoontje 2 jaar terug laten besnijden. en?

gandora
14-05-2009, 15:36

ja en? wat en?

HoneyBee
14-05-2009, 15:37
Heb ook mijn zoontje daar laten besnijden. Geen nare ervaringen behalve dat ik er nooit meer bij wil zijn. Mijn jongste zoontje word volgende maand daar besneden. Ik blijf wel buiten. Wil niet aanzien wat voor pijn mijn zoontje voelt. Een steek door je hart omdat je niets kunt doen voor je kleine. :jammer:

HoneyBee
14-05-2009, 15:38
Hoe oud is jouw zoontje gandora?

gandora
14-05-2009, 15:38
Heb ook mijn zoontje daar laten besnijden. Geen nare ervaringen behalve dat ik er nooit meer bij wil zijn. Mijn jongste zoontje word volgende maand daar besneden. Ik blijf wel buiten. Wil niet aanzien wat voor pijn mijn zoontje voelt. Een steek door je hart omdat je niets kunt doen voor je kleine. :jammer: amai :maf: ik krijg nu al een brok in mijn keel welk verdoving kreeg ie en had ie erna last

gandora
14-05-2009, 15:39
Hoe oud is jouw zoontje gandora? 4 maanden

HoneyBee
14-05-2009, 16:01
amai :maf: ik krijg nu al een brok in mijn keel welk verdoving kreeg ie en had ie erna last Enige verdoving die ze krijgen is een zetpil vooraf. Niet meer en niet minder. Ja, tijdens de ingreep maar dat is alles. Wees blij dat je het vroeg laat doen. Mijn zoontje is nu 1 jaar. Ik stel het iedere keer uit omdat ik het zo eng vind. Maar ik ga never nooit mee naar binnen meer. :traan1:

gandora
14-05-2009, 17:20
Enige verdoving die ze krijgen is een zetpil vooraf. Niet meer en niet minder. Ja, tijdens de ingreep maar dat is alles. Wees blij dat je het vroeg laat doen. Mijn zoontje is nu 1 jaar. Ik stel het iedere keer uit omdat ik het zo eng vind. Maar ik ga never nooit mee naar binnen meer. :traan1: wat geven ze tijdens de ingreep en had ie daarna pijn ? moest ie toen gillen

tante_Es
19-05-2009, 09:37
ik heb nu net informatie aangevraagd en moet de papieren invullen en dan krijgen we inshaAllahe en datum. vind het wel eng hoor... maar mn schoonzus heeft haar zoontje ook bij al-gitaan laten besnijden en ze was er heel tevreden over

gandora
19-05-2009, 10:59

ik heb nu net informatie aangevraagd en moet de papieren invullen en dan krijgen we inshaAllahe en datum. vind het wel eng hoor... maar mn schoonzus heeft haar zoontje ook bij al-gitaan laten besnijden en ze was er heel tevreden over ik wou eerst een afspraak maken hoe dat in zijn werk gaat,laat me weten hoe dat gegaan is. ik vind het ook eng ik weet niet of ik erbij blijf

tante_Es
19-05-2009, 11:15
ik wou eerst een afspraak maken hoe dat in zijn werk gaat,laat me weten hoe dat gegaan is. ik vind het ook eng ik weet niet of ik erbij blijf inshaAllah hou ik je op de hoogte. Ik ga morgen de inschrijfpapieren op de bus doen en dan zal de rest vanzelf volgen... nu ik de reactie van een_Rotterdamse heb gelezen begin ik ook te twijfelen of ik wel mee naar binnen ga. Ik vind prikjes al erg laat staan een besnijdenis

Ilhampje
19-05-2009, 13:55
Je zult er wel bij moeten zijn, je laat je kindje toch niet alleen daar achter...je kind heeft je nodig om te troosten en gerust te stellen! Ze vragen trouwens altijd of er 2 ouders/verzorger erbij. Ik heb goede ervaring bij hen, het was wel zielig maar het ging wel goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5