Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stichting al ghitaan rotterdam

tante_Es
02-06-2009, 15:14

en ? we kunnen 27 juni terecht inshaAllah Ik kan je nog niet vertellen hoe het gegaan is tot nu toe vond ik de service wel heel goed mashaAllah... heb jij al actie ondernomen?

gandora
03-06-2009, 09:37
we kunnen 27 juni terecht inshaAllah Ik kan je nog niet vertellen hoe het gegaan is tot nu toe vond ik de service wel heel goed mashaAllah... heb jij al actie ondernomen? mijn brief gaat straks op de post ,heb rondgevraagd wat het beste verdoving is en dat is toch wel de plaatselijke . dus ik moet even doorbijten :traan1: ,ik dacht ik heb een man die sterk blijft maar die is nog erger :moe:

tante_Es
03-06-2009, 09:48
mijn brief gaat straks op de post ,heb rondgevraagd wat het beste verdoving is en dat is toch wel de plaatselijke . dus ik moet even doorbijten :traan1: ,ik dacht ik heb een man die sterk blijft maar die is nog erger :moe: gayr inshaAllah...het moet toch gebeuren en we komen er wel weer doorheen inshaAllah. net als door de bevalling:hihi: daar zag ik ook tegen op hahaa doe jij t gewoon in rdam? wij doen in Boxtel is dichterbij voor ons

gandora
03-06-2009, 09:50
gayr inshaAllah...het moet toch gebeuren en we komen er wel weer doorheen inshaAllah. net als door de bevalling:hihi: daar zag ik ook tegen op hahaa doe jij t gewoon in rdam? wij doen in Boxtel is dichterbij voor ons bij de bevalling heb jij pijn maar voor een baby vind ik het vreselijk ,de maandelijkse prikken zie ik ook altijd tegenop. in rotterdam ja heb je trouwens al een intake gesprek gehad en was het een marokkaan?

tante_Es
03-06-2009, 10:24

bij de bevalling heb jij pijn maar voor een baby vind ik het vreselijk ,de maandelijkse prikken zie ik ook altijd tegenop. in rotterdam ja heb je trouwens al een intake gesprek gehad en was het een marokkaan? ja ik ook hoor, vind het echt zielig. mijn zoontje had pas de TBC prik gekregen, maar sobhanAllah hij heeft geen kick gegeven! maar iedereen zegt ook tegen me op dat moment is het wel zielig en niet leuk natuurlijk...maar inshaAllah hebben ze er daarna niet heel veel last van. hoor de laatste tijd alleen maar goede verhalen alhamdoellilah nee wij hebben geen intakegesprek, is te lastig voor ons Rdam is ver...we hebben t telefonisch gedaan en alles thuis gestuurd gekregen.

gandora
04-06-2009, 15:33
ja ik ook hoor, vind het echt zielig. mijn zoontje had pas de TBC prik gekregen, maar sobhanAllah hij heeft geen kick gegeven! maar iedereen zegt ook tegen me op dat moment is het wel zielig en niet leuk natuurlijk...maar inshaAllah hebben ze er daarna niet heel veel last van. hoor de laatste tijd alleen maar goede verhalen alhamdoellilah nee wij hebben geen intakegesprek, is te lastig voor ons Rdam is ver...we hebben t telefonisch gedaan en alles thuis gestuurd gekregen. maar doen ze in boxtel geen intake gesprek en heb je ook en pakje voor hem ik ben de naam kwijt .ik kijk eerst wanneer hij besneden moet worden anders laat ik het uit marokko komen.

gandora
22-06-2009, 13:45
tante es wordt spannend :banana:

tante_Es
23-06-2009, 10:28
tante es wordt spannend :banana: jaaaaa wordt zeker spannend, sobhanAllah het is opeens zo snel!! ik hoop echt dat alles snel achter de rug is en dat alles goed gaat. heb jij al een afspraak?? ik heb trouwens niet zo'n speciaal pakje, maar ik heb wel marokkaanse pakjes en ook witte re3baja-tjes, ik denk dat ik m die ga aantrekken

Vlampje
23-06-2009, 14:34
Waarom verdoven ze die kinderen niet?

gandora
23-06-2009, 14:41
Waarom verdoven ze die kinderen niet? je mag kiezen onder narcose of plaatselijk. maar voor een baby is onder narcose gevaarlijk,dus isplaatselijk verdoven aanbevolen . Ook is het geen groot operatie en kan het makkelijk plaatselijk

gandora
23-06-2009, 14:48
jaaaaa wordt zeker spannend, sobhanAllah het is opeens zo snel!! ik hoop echt dat alles snel achter de rug is en dat alles goed gaat. heb jij al een afspraak?? ik heb trouwens niet zo'n speciaal pakje, maar ik heb wel marokkaanse pakjes en ook witte re3baja-tjes, ik denk dat ik m die ga aantrekken ja de mijne is pas in september ik ga nu ook op zoek naar een pakje vind ik wel leuk .die re3bajatje is trouwens ook erg leuk en lief. nou meid veel sterkte en zal aan je denken .:kus: kijk deze link die moeder bleef erg kalm en het kind huilde alleen maar tijdens het prikje tijdens het snijden gaf ie geen krimp. na dit filmpje ben ik wat gerustgesteld,misschien jou ook straks .:goedzo: http://info.omroep.nl/ncrv?nav=alkzKsHtGLLWGqxBzwBtBQ

HoneyBee
25-06-2009, 15:15
Mijn zoontje word volgende week vrijdag (3 juli) incha'allah besneden. Vind het ook zoooo eng nu het dichterbij komt.

tante_Es
25-06-2009, 15:27

ja de mijne is pas in september ik ga nu ook op zoek naar een pakje vind ik wel leuk .die re3bajatje is trouwens ook erg leuk en lief. nou meid veel sterkte en zal aan je denken .:kus: kijk deze link die moeder bleef erg kalm en het kind huilde alleen maar tijdens het prikje tijdens het snijden gaf ie geen krimp. na dit filmpje ben ik wat gerustgesteld,misschien jou ook straks .:goedzo: http://info.omroep.nl/ncrv?nav=alkzKsHtGLLWGqxBzwBtBQ ik heb t filmpje gezien... het viel inderdaad wel mee, ik ga me inshaAllh groot houden:hihi: wij hebben t volgens mij moelijker dan onze liefjes ga jij trouwens ook die smartklamp doen of gewoon hechtingen?

gandora
26-06-2009, 12:08
Mijn zoontje word volgende week vrijdag (3 juli) incha'allah besneden. Vind het ook zoooo eng nu het dichterbij komt. spannend waar laat je het doen

gandora
26-06-2009, 12:09
ik heb t filmpje gezien... het viel inderdaad wel mee, ik ga me inshaAllh groot houden:hihi: wij hebben t volgens mij moelijker dan onze liefjes ga jij trouwens ook die smartklamp doen of gewoon hechtingen? ja he ik denk dat je alleen maar bezig bent met je zoontje dat je je eigen emoties vergeet nee ik doe gewoon hechtingen het is vandaag zover ik ben benieuwd:banana:

Pagina's : 1 2 [3] 4 5