Bekijk originele versie : Stichting al ghitaan rotterdam
Je zult er wel bij moeten zijn, je laat je kindje toch niet alleen daar achter...je kind heeft je nodig om te troosten en gerust te stellen!
Ze vragen trouwens altijd of er 2 ouders/verzorger erbij.
Ik heb goede ervaring bij hen, het was wel zielig maar het ging wel goed.
ja daarom wil ik graag bij hem zijn maar ik zal maar moedig zijn en doorhappen.
hoe werd ie verdoofd?
inshaAllah hou ik je op de hoogte. Ik ga morgen de inschrijfpapieren op de bus doen en dan zal de rest vanzelf volgen...
nu ik de reactie van een_Rotterdamse heb gelezen begin ik ook te twijfelen of ik wel mee naar binnen ga.
Ik vind prikjes al erg laat staan een besnijdenis
haha ja ik ook ik zal gewoon zijn gezichtje vastpakken en hem blijven kussen met mijn ogen dicht ik kan dat niet aanzien :jammer:
HoneyBee
19-05-2009, 20:38
Ik vond het erg toen mijn zoontje zich begon te verzetten en het uitschreeuwde van de pijn. Mijn hart brak in duizend stukken. Je zit erbij maar je kunt de pijn op dat moment niet wegnemen. Hij werd hysterisch en schreeuwde de hele boel bij elkaar. :jammer:
Ik heb daar ook mijn 3 zoontjes laten besnijden. Geen negatieve punten. Ik ben juist met ze naar binnen gegaan omdat ze juist een vertrouwde persoon willen zien. De kinderen hebben geen pijn, maar vinden de vreemde mensen en de situatie eng. Je moet ze juist op hun gemak stellen. Dus dames zet je eigen gevoelens opzij en ga met je kinderen mee.
Ilhampje
20-05-2009, 10:49
ja daarom wil ik graag bij hem zijn maar ik zal maar moedig zijn en doorhappen.
hoe werd ie verdoofd?
Ja je moet idd even door zetten, ik weet nog goed die dag ik was super zenuwachtig en moest er constant aan denken...was blij toen het achter de rug was.
Met een prikje verdoven ze het als het goed is, maar weet je ik en zijn vader waren er bij en hielden zijn handjes vast...maar ik keek niet toen de arts bezig was dat kon ik echt niet aan.
Maar ze doen het heel snel...hij heeft de eerste dag best flink gehuild, volgende dag een beetje en daarna was het over eigenlijk.
Ik kreeg ook een antibiotica zalf/creme mee.`
Mijn zoontje was toen 5 maanden trouwens.
Ilhampje
20-05-2009, 10:51
Trouwens hoe jonger hoe beter, ze genezen sneller en houden ook geen trauma over.... ik zag daar ook kinderen van 6, 7, zelfs 12 jaar!! :maf:
tante_Es
20-05-2009, 11:15
ik zal er ook wel bij zijn inshaAllah, kan t ook weer niet over mn hart krijgen om niet bij hem te zijn.
gayr inshaAllah misschien valt t allemaal wel mee.
maar heeft jullie zoontje ook zo'n buisje gekregen ipv hechtingen?
Ilhampje
20-05-2009, 11:43
ik zal er ook wel bij zijn inshaAllah, kan t ook weer niet over mn hart krijgen om niet bij hem te zijn.
gayr inshaAllah misschien valt t allemaal wel mee.
maar heeft jullie zoontje ook zo'n buisje gekregen ipv hechtingen?
Ja ze werken daar alleen met buisjes, is veel beter en geneest snel.
HoneyBee
20-05-2009, 11:55
Ja, ze krijgen een smartklamp. Is in verhouding beter dan gewoon met hechtingen.
hoi ladys
ik heb mn zoons daar ook laten besnijden waren toen 2 en half jaar
maar herinneren niets meer van van die drama inmiddels 8 en 10 jaar
of je nou in het ziekenhuis of bij al-gitaan het laat doen het blijft toch eng als ze zo met je kind bezig zijn mijn oudste heb ik in het ziekenhuis laten besnijden ook op zn 2 de jaar inmiddels 16 jaar maar kan haarfijn vertellen hoe alles voorbereid werd, voor de nacose dan he en mijn ervaring .... vond ik al-gitaan veel beter je bent er bij en als het eng voor je word kan altijd een familielid er bij zijn je ziet wat ze doen, en je voor je kind is het ook fijn als ie zn ouders naast zich heeft.... in het ziekenhuis nemen ze je kind mee sta jij daar 1 uur te stressen mijn ervaring dan.. was toen voor mij nieuw mn eerste kind.. nou is het zo een gewoonte met 4 zoons dat ik er mee santeer van als je nu niet ophoud maak ik een afspraak bij de al-gitaan hahahaha
dus dames die niet durfen om die afspraak te maken, maak die afspraak wees niet bang bel voor een afspraak en het is helemaal niet erg dat je het eng vind of zorgen maakt want het gaat om je kind...en het valt allemaal reuze mee.....
sorry voor mn kromme nederlands
kus
thanks dames maar die buisje lijkt me niks hoe doe je dat met verschonen en douchen .en hoeveel prikjes krijgt ie .
en waarom huilen als ze verdoofd worden lijkt mij dat ze toch niks voelen?
ik ben wat gerust gesteld op hun site staat dat ze 2 prikjes krijgen dus geen 5 .
http://www.algitaan.nl/nazorg.asp
thanks dames maar die buisje lijkt me niks hoe doe je dat met verschonen en douchen .en hoeveel prikjes krijgt ie .
en waarom huilen als ze verdoofd worden lijkt mij dat ze toch niks voelen?
met verschonen deed ik in die tijd gewoon een badje vullen en je kindje lekker laten badderen.... juist met die ringetjes krijg je een betere vorm dan zonder die ring..en nee ze voelen echt geen pijn wel dat er aan ze getrokken word natuurlijk kijk maar bij de tandarts je voel niet zo veel pijn wel dat ze in je mond bezig zijn en dan nog ook die kinderen zijn ook bang met al die toeters en bellen in zo een kamer dat schrikt ook af en bij de dokter is altijd vervelend voor een kleine kind....bij mn zoons kregen ze 2 prikjes en een zetpil in de wachtkamer waarvan ze heel sufig en melig van werden.......
groetjes ;)
met verschonen deed ik in die tijd gewoon een badje vullen en je kindje lekker laten badderen.... juist met die ringetjes krijg je een betere vorm dan zonder die ring..en nee ze voelen echt geen pijn wel dat er aan ze getrokken word natuurlijk kijk maar bij de tandarts je voel niet zo veel pijn wel dat ze in je mond bezig zijn en dan nog ook die kinderen zijn ook bang met al die toeters en bellen in zo een kamer dat schrikt ook af en bij de dokter is altijd vervelend voor een kleine kind....bij mn zoons kregen ze 2 prikjes en een zetpil in de wachtkamer waarvan ze heel sufig en melig van werden.......
groetjes ;)
ewa ik moet gewoon snel doen ben ik er ook vanaf.
deed je hem in bad zonder zeep?
inshaAllah hou ik je op de hoogte. Ik ga morgen de inschrijfpapieren op de bus doen en dan zal de rest vanzelf volgen...
nu ik de reactie van een_Rotterdamse heb gelezen begin ik ook te twijfelen of ik wel mee naar binnen ga.
Ik vind prikjes al erg laat staan een besnijdenis
en ?
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.