Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iets om voor te leven

tonymontana
22-04-2004, 17:30

ik denk vaak zo van waar leef ik voor.... voorwat werk ik ? je werkt je kapot en je leeft je uit en dan is t voor bij wat heb je? niks... je leeft voor niks terwijl je als je getrouwd zou zijn een reden hebt om ergens voor te leven je doet het voor iets.... je werkt om voor je vrouw/kind/ te zorgen dan heb je ook mooie reden om te leven maar als je niets hebt om voor te leven wat is t nut er van dan :confused: later tony :zwaai:

Mouhandisa
22-04-2004, 17:35
Als je zo graag ergens voor wil leven moet je trouwen!!!

happy1
22-04-2004, 17:36
nou ik denk dat iedereen zich wel eens afvraagd van waar doe ik het allemaal voor maar ja zo is het leven he! de ene keer ben je HAPPY en voelt het alsof de wereld aan je voeten ligt en de andere keer voel je je DOWN that''s life

madame_nadia
22-04-2004, 17:36
je werkt om geld te verdienen, daar van kun je leven. En school is nodig om werk te krijgen. En als je eenmaal wat ouder wordt krijge je vanzelf wel de liefde van je leven en dan heb je ook iemand om oor te zorgen! Nou lucht het al wat op of niet? :D

madame_nadia
22-04-2004, 17:38

oja en je leeft om hierna incha allah een mooi leven te krijgen ;) :zwaai:

brandy
22-04-2004, 17:39
life is a misery that we gotta go through, with or without someone on ur side. life is a misery that we gotta go through, sometime u may be left behind. but just live the live that God you, and live your live like u want to. :zwaai:

Zerhounia_style
22-04-2004, 18:01
Je leeft voor de mensen die je liefhebben en niet zonder je kunnen, om Allah te aanbidden en je leeft insha allah voor het hiernamaals..etc..etc.. Dus niet zo pessimistisch want je leeft voor heel wat! Vergeleken met anderen hoor jij niet te klagen maar te danken..De Shitan heeft je precies op de plek waar die je hebben wilt, klagen over dat je voor niks leeft, Hmed oe Shker Allah en je zult niet meer zo denken

marjam123
22-04-2004, 19:57
Origineel gepost door tonymontana ik denk vaak zo van waar leef ik voor.... voorwat werk ik ? je werkt je kapot en je leeft je uit en dan is t voor bij wat heb je? niks... je leeft voor niks terwijl je als je getrouwd zou zijn een reden hebt om ergens voor te leven je doet het voor iets.... je werkt om voor je vrouw/kind/ te zorgen dan heb je ook mooie reden om te leven maar als je niets hebt om voor te leven wat is t nut er van dan :confused: later tony :zwaai: nou we leven in ieder geval voor het hiernamaals inshallah (maar moet er wel veeeel meer goeie dingen voor doen, inshallah) en ja, verder ben ik het eigenlijk helemaal met je eens! ik weet niet hoe oud jij bent... maar misschien wordt het dan tijd voor jou om te trouwen... ik kan zelf niet wachten... naast het dienen van allah, zie ik verder ook geen doel in het leven met de dingen die ik doe (op dit moment: school, stage, thuis) maar waarvoor? ik wil een echt leven... een echt gezin... iemand om voor te leven en mee te leven... iemand om samen mee allah te dienen... inshallah. maar goed! komt wel inshallah :D ook voor jou tony!

bidi
22-04-2004, 20:07
We leven om te werken voor je bestemming in het hiernamaals. Insha'Allah Ya Rabbi verdienen we het Paradijs

marocloubna
22-04-2004, 22:02
Je leeft voor je geloof. Daarvoor moet je leven, want dat is het gene dat telt, niet alleen in het hiernamaals, maar ook in deze dounya........ Groetjes Loubna

Elhoub_girl
23-04-2004, 00:00
Tony kom maar bij Doc phill gaan we erover praten :D Maar je heb zeker gelijk hoor, want pas wanneer je getrouwd ben dan voel je pas dat je leven compleet is..

Zaroka
23-04-2004, 00:16
je werkt om het later goed te hebben punt!