Bekijk originele versie : Hetero mannen, nog een paar jaar dan zijn maagden.........
AzinBoyAtlas
13-05-2009, 09:24
[ Erg schaars, zeldaam en misschien wel uniek!
Of maakt dat voor jou niet meer uit of een dame haar postgleuf keer op keer aan gorrrtuhhhh is geslagen? Of vind je een maagd belangrijk? Lucht je hart! ]
honey_bunny
13-05-2009, 09:46
Ik kan in principe best wel begrijpen dat een jongen een maagd wil, mits hij zelf ook nog maagd is.
Maar ik vind dat een jongen een meisje ook moet kunnen accepteren wanneer zij de jongen vertelt dat zij in een hele lange relatie heeft gezeten en wel iets verder met hem is gegaann dan wat hoort, in zo'n situatie vind ik dat een jongen dat moet accepteren als hij zelf ook geen maagd meer is.
Maar ik snap best wel dat een jongen geen afgelikte boterham wil, die door meerdere jongens is gepakt.. IK kan me niet eens voorstellen dat er meisjes zijn die zich zo makkelijk en snel kunnen geven, maar iedereen moet natuurlijk doen wat hem/haar gelukkig maakt.
Maar onze profeet Mohammed (vzmh) had 11 vrouwen en zover ik heb gelezen was er maar 1 maagd..
Maar de reden hiervan was natuurlijk wel dat de vrouwen weduwe waren of elders..
boekenwurm
13-05-2009, 11:09
Even ter correctie. De profeet vrede zij met hem had 11 vrouwen, niet 4 waarvan er maar 1 nog maagd was.
jamall27
13-05-2009, 11:22
ik vind het niet erg of ze maagd is of niet een vrouw is een vrouw
Even ter correctie. De profeet vrede zij met hem had 11 vrouwen, niet 4 waarvan er maar 1 nog maagd was.
Was je erbij??
honey_bunny
13-05-2009, 11:29
Klopt ik heb mezelf gecorrigeerd, excuses daarvoor.
Maar voor zover ik heb gelezen waren van de 11 vrouwen er maar 1 maagd en dat was de jongste van 9 jaar, weet je toevallig wat haar naam ook alweer was, ik heb het boek namelijk thuis liggen.
boekenwurm
13-05-2009, 11:32
Ja dat was Aisha radia Allaho 3anha.
DiepOngelukkig_
13-05-2009, 11:36
Klopt ik heb mezelf gecorrigeerd, excuses daarvoor.
Maar voor zover ik heb gelezen waren van de 11 vrouwen er maar 1 maagd en dat was de jongste van 9 jaar, weet je toevallig wat haar naam ook alweer was, ik heb het boek namelijk thuis liggen.
Aicha.
Hhahahahha..jullie zijn echt grappig.
Maar klopt zij was de enige maagd, de overige 10 waren gescheiden of weduwe
honey_bunny
13-05-2009, 11:38
Ja dat was Aisha radia Allaho 3anha.
Ow ja, nu weet ik t weer!
Dankjewel!
honey_bunny
13-05-2009, 11:39
Aicha.
Hhahahahha..jullie zijn echt grappig.
Maar klopt zij was de enige maagd, de overige 10 waren gescheiden of weduwe
haha Waarom grappig dann???
We delen een beetje kennis, is toch positief..
Doen we is wat goeds.. IS T WEER NIET GOED :lekkerpuh
Nouja, gescheiden zijn is anders dan seks alvorens het huwelijk.
DiepOngelukkig_
13-05-2009, 11:49
haha Waarom grappig dann???
We delen een beetje kennis, is toch positief..
Doen we is wat goeds.. IS T WEER NIET GOED :lekkerpuh
Tuurlijk meid, ik had gewoon even een binnenpretje.:p
Maar Aicha ra was trouwens 6 jaar toen de Profeet haar huwde, en toen ze 9 was had hij voor het eerst gemeenschap met haar.
boekenwurm
13-05-2009, 11:52
Ow ja, nu weet ik t weer!
Dankjewel!
Graag gedaan!
DiepOngelukkig_
13-05-2009, 11:52
Nouja, gescheiden zijn is anders dan seks alvorens het huwelijk.
Dat klopt.
Maar een gescheiden vrouw wordt in het algemeen en binnen ons cultuur ook niet zo gauw en snel geaccepteert, of vind jij van wel soms?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.