Bekijk originele versie : Maagdenvlies of je vruchtbaarheid?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
BeMySelf
13-05-2009, 00:06
Stel..
Je hebt maanden last van je buik en een enorme overdreven veel last tijdens het ongesteld zijn. Af en toe steken aan de rechter kant in je buik en soms overdreven zeurende pijn.
Precies, je maakt een afspraak bij de huisarts.
Die verteld je dat je blaasontsteking hebt, hij geeft je hiervoor de antibiotica en denk hiermee het te hebben afgehandeld.
Medicijnen zijn ingenomen, alleen de pijn gaat niet weg!
Inderdaad, WEER maak je een afspraak bij de huisarts.
Die verteld je dat je een erge blaasontsteking hebt en hierbij dus nog niet over is.
Hup weer medicijnen.
Je weet van jezelf dat dit geen blaasontsteking is, je weet zo zeker dat het iets anders is.
Dat voel je!!
Maanden later ben je toch doorverwezen naar het ziekenhuis.
De gedurende tijd word de pijn alleen maar erger en erger.
Je maakt een echo, je krijgt te horen dat hier niets uit blijkt.
Je bent een aantal keren wezen bloedprikken.
Ook hier kunnen ze niets in vinden,
MAAR DE PIJN BLIJFT!!
Dan mag je onder de MRI scan, wat normaal gesproken 30 minuten duurt, heb jij 190 minuten eronder gelegen.
Een week later krijg je de uitslag, je ligt nu definitief 2 a 3 weken ziek op bed.
Te huilen, te schreeuwen van de pijn.
Je word door je ouders en zelfs je zus naar het huisartsenpost gebracht sávonds, maar die kan zelfs niet voor je doen!
Uitslag: Een afwijking in baarmoeder.
Deze gynaecoloog vertelde dat er een inwendige onderzoek gedaan zou moeten worden, maar dat wil je niet ivm je maagdenvlies.
Je bent door verwezen naar het ziekenhuis in Rotterdam.
Hier hebben ze je weer helemaal van top tot teen onderzocht en blijkt het dat je inderdaad in een afwijking hebt in je baarmoeder. Sterker nog je hebt 2 baarmoeders 2 baarmoederhalsen en 2 baarmoedermonden. Eén baarmoeder is gesloten (aldus die afwijking) en willen deze weer volledig 1 baarmoeder mee vormen met de andere. Maar ook dit moet inwendig gebeuren.
Als ik dit niet doe is de kans zeer groot dat ik mijn vruchtbaarheid later kwijt ben, ben er juist nu op 16 jarige leeftijd op tijd mee.
Mijn vraag dus : Je maagdenvlies of je vruchtbaarheid?
Experience
13-05-2009, 00:09
Je vruchtbaarheid. In zo'n geval lijkt het me wel verstandig om de ingreep te ondergaan.
_Oprecht_
13-05-2009, 00:10
Je vruchtbaarheid natuurlijk
BeMySelf
13-05-2009, 00:10
ik zou zeggen je gezondheid gaat voor in dit geval
Dus vruchtbaarheid?
is dat een nieuwe smoes
want de operatie gebeurt uitwendig met een soort keizersnee
SweetyEsma
13-05-2009, 00:12
jaa meid.. je gezondheid is belangrijk.. kijk ik ga niet bepalen wat je moet gaan doen.. maar jaa je gezondheid staat wel boven alels vind ik dan heh
sterkte meidd ;)
Vermist007
13-05-2009, 00:12
Vruchtbaarheid!
Oblivion
13-05-2009, 00:14
Stel..
Je hebt maanden last van je buik en een enorme overdreven veel last tijdens het ongesteld zijn. Af en toe steken aan de rechter kant in je buik en soms overdreven zeurende pijn.
Die verteld je dat je blaasontsteking hebt, hij geeft je hiervoor de antibiotica en denk hiermee het te hebben afgehandeld.
Die verteld je dat je een erge blaasontsteking hebt en hierbij dus nog niet over is.
Hup weer medicijnen.
Je weet van jezelf dat dit geen blaasontsteking is, je weet zo zeker dat het iets anders is.
Dat voel je!!
MAAR DE PIJN BLIJFT!!
Dan mag je onder de MRI scan, wat normaal gesproken 30 minuten duurt, heb jij 190 minuten eronder gelegen.
Een week later krijg je de uitslag, je ligt nu definitief 2 a 3 weken ziek op bed.
Je word door je ouders en zelfs je zus naar het huisartsenpost gebracht sávonds, maar die kan zelfs niet voor je doen!
Deze gynaecoloog vertelde dat er een inwendige onderzoek gedaan zou moeten worden, maar dat wil je niet ivm je maagdenvlies.
Hier hebben ze je weer helemaal van top tot teen onderzocht en blijkt het dat je inderdaad in een afwijking hebt in je baarmoeder. Sterker nog je hebt 2 baarmoeders 2 baarmoederhalsen en 2 baarmoedermonden. Eén baarmoeder is gesloten (aldus die afwijking) en willen deze weer volledig 1 baarmoeder mee vormen met de andere. Maar ook dit moet inwendig gebeuren.
Als ik dit niet doe is de kans zeer groot dat ik mijn vruchtbaarheid later kwijt ben, ben er juist nu op 16 jarige leeftijd op tijd mee.
Dat je er nog over na moet denken.
Je doet niets verkeerd als jij je laat behandelen door een arts.
En als die behandeling je maagdenvlies ontneemt maar je wel gezond maakt.
Zou ik je aanraden om het gelijk te doen.
Als er ooit een man komt die je dan vertelt dan je het niet had moeten doen.
Dan weet je dat die vent in iedergeval geen stront waard is.
Dat vliesje alleen maakt je nog geen maagd als je begrijpt wat ik bedoel.
Er zit ook een mentale kwestie achter zolang jij maar weet dat jij niets fouts heb gedaan zit je goed.
F_aa_t_je
13-05-2009, 00:16
is dat een nieuwe smoes
want de operatie gebeurt uitwendig met een soort keizersnee
Oja is dat zo? Heb je ervaring hier in? dus de topicstarter zuigt alles uit dr duim?
Weetje meid, ik had wel zulke reactie's verwacht net als deze.
Toon begrip hoe moeilijk het ook voor je is, als het een smoes was geweest zou ze het niet eens delen met ons.
;)
V_for_Freddy
13-05-2009, 00:17
jawel hooor................ eindelijk, hij is er !!!
:regie: de nieuwste smoes rondom de maagdenvlies.
KOMT DAT ZIEN !!
getverdemmee !!!
ry-instructrice
13-05-2009, 00:18
Stel..
Hup weer medicijnen.
Dat voel je!!
MAAR DE PIJN BLIJFT!!
Vruchtbaarheid !! Kom nou ik zou me leven echt niet in gevaar brengen voor zo een vliesje !
BeMySelf
13-05-2009, 00:19
Dat je er nog over na moet denken.
Je doet niets verkeerd als jij je laat behandelen door een arts.
En als die behandeling je maagdenvlies ontneemt maar je wel gezond maakt.
Zou ik je aanraden om het gelijk te doen.
Als er ooit een man komt die je dan vertelt dan je het niet had moeten doen.
Dan weet je dat die vent in iedergeval geen stront waard is.
Dat vliesje alleen maakt je nog geen maagd als je begrijpt wat ik bedoel.
Er zit ook een mentale kwestie achter zolang jij maar weet dat jij niets fouts heb gedaan zit je goed.
Ik sta zoiezo achter me besluit dat vruchtbaarheid voor gaat.. Was alleen benieuwd naar wat andere meiden in dit geval zullen doen..
Bedankt voor je reactie..
F_aa_t_je
13-05-2009, 00:22
jawel hooor................ eindelijk, hij is er !!!
:regie: de nieuwste smoes rondom de maagdenvlies.
KOMT DAT ZIEN !!
getverdemmee !!!
Zie mijn eerste reactie :moe:
BeMySelf
13-05-2009, 00:22
jaa meid.. je gezondheid is belangrijk.. kijk ik ga niet bepalen wat je moet gaan doen.. maar jaa je gezondheid staat wel boven alels vind ik dan heh
sterkte meidd ;)
Dankjewel lieverd.. :kus:
Vruchtbaarheid, Allah y shefeek meid! Je bent nog jong. Komt allemaal goed Insa'Allah!
:sjans:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.