Bekijk originele versie : is dit redelijk?
paradijs79
12-05-2009, 20:41
voor ons nwe huis willen we klussers inhuren voor de volgende werkzaamheden;
-alle kozijnen binnen schilderen
-muren gangen en 3 kamers spuiten(structuurverf)
-laminaat leggen beneden en boven
- aan 1 kant schuuting tuin plaatsen
de kosten zullen 5000 euro zijn inclusief materiaal(dus verf, laminaat schutting etc.
is dit een redelijk bedrag?
ps. indien jullie goede en goedkope klusbedrijven kennen plaats hiet tel.nrs. please:goedzo:
san_rayane
12-05-2009, 20:49
Waar woon jij?
Mijn ouders kennen een hele goede klusser.
Die ingehuurd wordt door veel nederlanders/marokKanen.
Een goede klusser hoor.
Pm me anders, als je interesse hebt.
Hij woont in de randstad.
voor ons nwe huis willen we klussers inhuren voor de volgende werkzaamheden;
-alle kozijnen binnen schilderen
-muren gangen en 3 kamers spuiten(structuurverf)
-laminaat leggen beneden en boven
- aan 1 kant schuuting tuin plaatsen
de kosten zullen 5000 euro zijn inclusief materiaal(dus verf, laminaat schutting etc.
is dit een redelijk bedrag?
ps. indien jullie goede en goedkope klusbedrijven kennen plaats hiet tel.nrs. please:goedzo:
Ligt ook aan de kwaliteit van de materialen natuurlijk.
inclusief materiaal is het te doen, als het goed gedaan wordt dan is het goedkoop zelfs
Dit is goedkoop pas wel op dat je niet belazerd wordt.
paradijs79
12-05-2009, 21:03
het bedrijf is van mijn zwager dus we kennen zijn werk wel en hebben alle vertouwen in dat het naar behoren gedaan wordt, alleen het bedrag is best hoog dacht ik zo
mevrouwtje20
12-05-2009, 21:06
me ouders hebben pas geleden 4 slaapkamers, gangen boven en beneden structuurverf gedaan, maar wel materiaal van ons voor 500 euro
Madame_Louisa
12-05-2009, 21:07
Ik vind het een redelijk bedrag hoor.
Vooral omdat het inclusief materiaal is, dus ik denk ook het laminaat/isolatie/en onderzeil toch ?
paradijs79
12-05-2009, 21:14
me ouders hebben pas geleden 4 slaapkamers, gangen boven en beneden structuurverf gedaan, maar wel materiaal van ons voor 500 euro
was het netjes afgewerkt? heb je een tel.nr of iets dergelijks van hun. Thanks
Waarom zetten jullie de plaats en telnrs, prijs en ervaring etc....van een klusbedrijf/klus mannetjes.......
mevrouwtje20
12-05-2009, 21:22
was het netjes afgewerkt? heb je een tel.nr of iets dergelijks van hun. Thanks
Het is echt goed afgewerkt, me ouders zijn er echt tevreden mee.
Ik heb helaas geen telefoonnr bij de hand. Het is gewoon een man die zwart werkt, hij werkt met me vader en doet dit er naast
paradijs79
12-05-2009, 21:23
Waarom zetten jullie de plaats en telnrs, prijs en ervaring etc....van een klusbedrijf/klus mannetjes.......
zou wel handig zijn voor velen van ons, dus wie iemand kent zet hier tel.nrs. :goedzo:
het bedrijf is van mijn zwager dus we kennen zijn werk wel en hebben alle vertouwen in dat het naar behoren gedaan wordt, alleen het bedrag is best hoog dacht ik zo
omdat je het in 1 keer betaalt lijkt het veel, ga maar eens kopen terwijl je klust; je begint met een paar bakken verf en materiaal, dan toebehoren, dan nog wat extra, dan in een andere kleur, dan ...
ik heb in de guldentijd geklust en nog was het niet aan te slepen
paradijs79
12-05-2009, 21:31
omdat je het in 1 keer betaalt lijkt het veel, ga maar eens kopen terwijl je klust; je begint met een paar bakken verf en materiaal, dan toebehoren, dan nog wat extra, dan in een andere kleur, dan ...
ik heb in de guldentijd geklust en nog was het niet aan te slepen
mijn man zegt ook dat het een redelijke prijs is , en mijn zwager heeft nog een flinke kkorting gegeven, normaal doet hij dit voor 7.500 euro, alleen naar mijn idee is het niet heel veel werk
mijn man zegt ook dat het een redelijke prijs is , en mijn zwager heeft nog een flinke kkorting gegeven, normaal doet hij dit voor 7.500 euro, alleen naar mijn idee is het niet heel veel werk
Je zou ook moeten weten wat het materiaal kost.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.