Bekijk originele versie : nederlandse meisjes/marokkaanse jongens
Bleu_Sky
07-11-2002, 10:19
Ik vind het wel een beetje beledigend wat jullie zeggen over de nederlandse meisjes. Er zijn genoeg nederlandse meisjes die wel een serieuze relatie hebben met een marokkaanse jongen die gebaseerd is op wederzijds respect en liefde. Ik ben een nederlandse moslima en heb al ruim twee jaar een relatie met een marokkaan.
Dusse hou die vooroordelen tegenover nederlandse meisjes gewoon lekker voor je........
Onslaught
07-11-2002, 10:21
ok is goed, maar heb niks gezged hoor dus, of bedoel je algemeen ooo oke dan ik snap je wel:D
kickgirl
07-11-2002, 10:22
Ik heb daar nooit een vooroordeel over gehad, want mijn familie bestaat ook uit half marokaanse half nederlandse mensen. Tegenwoordig kan alles!
kus kickkie
Bleu_Sky
07-11-2002, 10:34
Het probleem is vooral dat als ik met mijn vriend over straat loop die blikken krijg.
Er wordt ook ontzettend veel geroddeld over mij... (**** enzo zijn geen uitzondering)
Ik wordt er gewoon een beetje gefrustreerd van.. ik ben niet een makkelijke prooi....
BENTGHATAR
07-11-2002, 10:38
Origineel gepost door Bleu Sky
Het probleem is vooral dat als ik met mijn vriend over straat loop die blikken krijg.
Er wordt ook ontzettend veel geroddeld over mij... (**** enzo zijn geen uitzondering)
Ik wordt er gewoon een beetje gefrustreerd van.. ik ben niet een makkelijke prooi....
blue sky
je moet gewoon schijt hebben aan die mensen die roddelen.
maak niet uit wat je doet,ze vinden toch wel weer wat om over te roddelen.
Morgaine
Bleu Sky,
er is een spreekwoord wat zegt: doe wat je wilt, geroddeld wordt er toch !
Ik zou zeggen, leef je leven zoals jij dat wilt, bouw een goede relatie uit met je vriend en probeer gewoon wat geluk te vinden in dit leven, zonder je veel aan te trekken van wat anderen zeggen.
*Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*
Onslaught
he gekkie laat ze roddelen dat heb je altijd of iemand ben of IEMAND, snap je of je nou de buurvroue ben of een zangeres, er is altijd roddels. jij moet niet voor hun denken zoals ze dat bij doen oke, leef verder methem en maak er wat van meid:D en ja als je gefrustreerd raakt dacht je dat liefde makkelijk is nee, is gewooon een test voor jullie beide dus:d
Bleu_Sky
07-11-2002, 10:49
hmmmm..... zeg dat maar tegen mijn vriend.. Hij trekt het zich ontzettend aan wat iedereen zegt en doet...
Ik ben allang blij dat zijn vader ons zijn zegen heeft gegeven voor hij stierf.. anders zou het denk ik inmiddels voorbij zijn...
Het enige waar ik gewoon echt van baal, zijn al die vooroordelen......
(Zij is gemakkelijk, hij gebruikt haar alleen totdat ie serieus gaat trouwen... etc.. )
Onslaught
07-11-2002, 10:52
neeeeeeeeeeee, dat hee jaloezie gekkie, en als hij ergt aan wat ander zeggen dan is het gewoon zoals ik al zei een test om te kijken of jullie eht volhouden, want via weet zegt hij het is uit, aleen dat die ander sukkels oordelen enzo, neeee man dat is dom en zwak, dus laat ik dit zeggen wil je antwoorde hebben zoek de vragen op meid, dus:D
Origineel gepost door Nimet
IK VIND HET TOP DAT JE EEN HOOFDDOEK DRAAGT MAAR!!!!!!!!!!!!! IK HEB EEN BLOEDHEKEL AAN MAROKAANSE JONGENS DIE UBERHAUPT IETS NEMEN MET EEN KAASKOP! DAT ZIET TOCH NIET UIT DAMES EN HEREN, WAAROM ZOUDEN ZE? ER ZIJN TOCH GENOEG LEUKE, AANTREKKELIJKE, CHARMANTE, MOOIE, NETTE MAROKAANSE DAMES? DUS VOOR DE MOCRO HEREN AUB NEEM EEN BENTBLADEK EN NIET EEN OF ANDEER KAASKOP DAT MISSCHIEN WEL EEN LELIJK ZIEKTE HEEFT!! JA SORRY BEN WOEDEND!!! EN VOOR DE NEDERLANDSE MEIDEN HE IK VIND HET OOK LULLIG DAT 90%VAN DE NEDERLANDSE JONGENS VET UGLY, EN ONAANTREKKELIJK ZIJN ENZ ENZ ENZ MAAR PAK VOOR DE VERANDERING EEN BELG OF EEN DUITSER NEEM EEN GOED VOORBEELD VAN BEATRIX EN CLAUS HAHAHAHA
DUS DUTCH*****ES BEWARE WANT MAROKAANSE MEIDEN ZIJN WOEDEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad:
:regie: Denk aan je bloeddruk!!
Origineel gepost door Bleu Sky
Ik vind het wel een beetje beledigend wat jullie zeggen over de nederlandse meisjes. Er zijn genoeg nederlandse meisjes die wel een serieuze relatie hebben met een marokkaanse jongen die gebaseerd is op wederzijds respect en liefde. Ik ben een nederlandse moslima en heb al ruim twee jaar een relatie met een marokkaan.
Dusse hou die vooroordelen tegenover nederlandse meisjes gewoon lekker voor je........
Ja ja kijk er zijn uitzonderingen... net als jij... maar eerlijk er zijn veel nl meisjes die met mocro jongens gaan...voor dat ene... en ik heb veel marokaanse jongens horen zeggen dat ze alleen maar met nederlandse meisjes zijn voor 7esek sex... maar ja kijk natuurlijk is dat bij jou niet het geval...En ik had eigelijk nog een vraag voor jou... ben jij moslima geworden omdat je vriend mocro is of ben je het geworden voor allah??
Doei doei
Morgaine
07-11-2002, 13:05
Nimet,
ik vind het eerlijk gezegd maar een heel kinderachtige reactie van jou. Wat weet jij nu van dit Nederlandse meisje dat zich bekeerd heeft tot de Islam?
Er zijn Nederlandse 'goede' en 'slechte' meisjes, evenzo als er Marokkaanse 'goede' en 'slechte' meisjes.
De manier waarop jij over Nederlandse meisjes denkt, zegt meer over jou dan over die meisjes. Ziektes komen overal voor. Knappe en minder knappe meisjes zijn er overal. En zelfs wanneer een meisje minder knap is, wil dit nog niet zeggen dat het een slecht meisje is. Goedheid zit vanbinnen en is niet af te lezen aan een knap gezichtje.
Als ik jou was zou ik maar eens goed bij jezelf te rade gaan en je afvragen waarom je hier zo over denkt.
Met jouw instelling heb ik al medelijden met je (toekomstige) vriendin, Marokkaanse of geen Marokkaanse.
Morgaine
07-11-2002, 13:08
mouhidin,
voor jou bestaat een relatie misschien enkel uit 'naaien' zoals jij het uitdrukt maar dit zegt dan meer over jou dan over het Nederlandse meisje dat zich bekeerd heeft tot de Islam.
Gelukkig hoor ik tot die 10% knapperds. Daarom heb ik ook zo'n mooie Marokkaanse vrouw.
Bleu_Sky
07-11-2002, 13:28
Ten eerste Nimet, Ik vind jou reactie volkomen idioot en ik zou mij doodschamen als ik zo zou reageren op een open forum.
Ik krijg vaker van die reacties en ik denk dat het komt omdat ik een goede kerel aan de haak heb geslagen die jullie liever voor jezelf hadden gehouden.....
Mouhidin, ik weet dat we moeten trouwen, maar we zijn al verloofd en sparen voor de bruiloft, wij willen een grote traditionele bruiloft en die zijn nou eenmaal duur...
Leyla 15, ik ken mijn vriend slechts 2 jaar van mijn leven terwijl ik als 6 jaar van mijn leven doorbreng als moslima, ik doe het dus echt alleen omdat ik geloof dat de islam het ware geloof is
Verder zou ik het leuk vinden om serieus contact te hebben met meiden dien net als ik zijn bekeerd tot de islam. Reactie kun je op dit forum achterlaten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.