Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Bestaat Niet !

Pagina's : [1] 2

Fallujah
22-04-2004, 13:47

liefde bestaat niet, hoogstens lust naar iemands z'n lichaam/sex check maar hoeveel wijfen worden geplayed, en in deze tijd zelfs worden ook de jongens (meestal jongens die smetta zijn , want echte mannen denken aan geld en niet aan liefde) wie gelooft in de liefde, gelooft in Jezus HET LEVEN IS HARD EN NOG HARDER ALS JE MHAZEQ BENT DE HUZKEN ZIJT VAN DIE DARBEN :D

Mouniyah
22-04-2004, 13:52
Origineel gepost door Fallujah liefde bestaat niet, hoogstens lust naar iemands z'n lichaam/sex check maar hoeveel wijfen worden geplayed, en in deze tijd zelfs worden ook de jongens (meestal jongens die smetta zijn , want echte mannen denken aan geld en niet aan liefde) wie gelooft in de liefde, gelooft in Jezus HET LEVEN IS HARD EN NOG HARDER ALS JE MHAZEQ BENT DE HUZKEN ZIJT VAN DIE DARBEN :D Vertel het eens, wie is ze, wat heeft ze gedaan? Zeg niet dat dit opeens zo in je opkomt. :o

driouchi
22-04-2004, 13:53
hey liefde bestaat wel liefde is toch sex ????? toch jij bent zwerver toch jij wordt nergens aangenomen tochh ewa skoet el khal

n_berbergirl
22-04-2004, 14:04
ey falluya ik ben het helemaal met je eens ik wil effe wat zeggen tegen de wijfen die er wel in geloven ik zou zeggen gaa een leven zoeken de jongens weten heus wel wat ze doen hoor ze zeggen wel ja ik hou van je en bla bla bla maar ze gaan uiteinedlijk toch iemand uit marokko halen kussies najoua

Jasmina
22-04-2004, 14:10

Ben ik het niet mee eens :D Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en andersom ook. Simo en ik zijn hartstikke gelukkig met elkaar. Ik geloofde er vroeger ook niet in, maar als je het eenmaal zelf meemaakt dan geloof je het wel. :D X Jasmina :zwaai:

zairi_girl
22-04-2004, 15:17
inderdaad en gelijk heb je!! Echte Liefde is bulshittt

bailagirl
22-04-2004, 15:46
Origineel gepost door Fallujah liefde bestaat niet, hoogstens lust naar iemands z'n lichaam/sex check maar hoeveel wijfen worden geplayed, en in deze tijd zelfs worden ook de jongens (meestal jongens die smetta zijn , want echte mannen denken aan geld en niet aan liefde) wie gelooft in de liefde, gelooft in Jezus HET LEVEN IS HARD EN NOG HARDER ALS JE MHAZEQ BENT DE HUZKEN ZIJT VAN DIE DARBEN :D Liefde Bestaat Zeker Wel... :Iluvu: :Iluvu: Als jij geld belangrijker vind dan geld, dan zul je nooit gelukkig worden.. En.. wat heb je aan geld als je geen liefde hebt? :(

marjam123
22-04-2004, 16:53
Maak dat de kat maar wijs jonge... ik geloof in de liefde! en allah zal mij inshallah iemand geven die dat ook doet! xxx

sexywoman
22-04-2004, 17:04
helemaal mee eens echte liefde bestaat niet, het is meer lust dan liefde..........

Fallujah
22-04-2004, 17:26
liefde bestaat wel....voor geld & auto's...oftewel materieele zaken als kleding etc. Maar in hollanda, de marokanen onderelkaar.......kdenk eerder dat een palestijn met een israelier gaat trouwen zou ik zegge :D:D

Riffia123
22-04-2004, 18:02
Liefde bestaat zeer zeker wel, lees de koran zou ik zeggen, daar staan enkele citaten van de profeet vzmh. Je moet haar alleen nog tegenkomen.

lhouceimagirl1
22-04-2004, 18:57
Liefde bestaat zeker wel!! ik ben hartstikke gelukkig met mijn verloofde.Hij houdt ziels veel van mij en dat laat ie als een man zie. dus ik weet niet hoe je aan die onzin komt maar echte liefde bestaat wel.ewa ik wens iedereen veel geluk en liefde in zijn/haar leven

siham_sweety
22-04-2004, 19:04
Origineel gepost door Fallujah liefde bestaat niet, hoogstens lust naar iemands z'n lichaam/sex check maar hoeveel wijfen worden geplayed, en in deze tijd zelfs worden ook de jongens (meestal jongens die smetta zijn , want echte mannen denken aan geld en niet aan liefde) wie gelooft in de liefde, gelooft in Jezus HET LEVEN IS HARD EN NOG HARDER ALS JE MHAZEQ BENT DE HUZKEN ZIJT VAN DIE DARBEN :D Dan heb jij de ware nog niet gevonden !!!!

Fik26
23-04-2004, 17:26
WAT IS ER TOCH MET JULLIE DAMES!!!! Jullie denken echt dat alle mannen zo zijn. Hoe kan je dat weten heb je iets gehad met ALLEMAAL. Ik wordt hier gewoon ziek van Mannen dit Mannen dat. Neeeeee jullie zijn wel ok hoor. Veel van jullie meiden denken dat jullie veel weten. Ik kan daar maar 1 ding op zeggen NAIEF!!!

miss_saliha
23-04-2004, 17:31

Origineel gepost door Fik26 WAT IS ER TOCH MET JULLIE DAMES!!!! Jullie denken echt dat alle mannen zo zijn. Hoe kan je dat weten heb je iets gehad met ALLEMAAL. Ik wordt hier gewoon ziek van Mannen dit Mannen dat. Neeeeee jullie zijn wel ok hoor. Veel van jullie meiden denken dat jullie veel weten. Ik kan daar maar 1 ding op zeggen NAIEF!!! Scheer niet iedereen over een kam oke! :rolleyes: En Fallujah hoe komt dit op eeens in je??Wallah echt bull shit gewoon ONZIN! :o

Pagina's : [1] 2