Bekijk originele versie : hebben jullie dat gemerkt....
Loco_Mocro
07-11-2002, 03:34
hebben jullie dat gemerkt met verkeer in marokko.....ik ken daar maar 1 bord...
de "KIF" bord oftewel "STOP" bord....
heeft iemand nog meer borden gezien in marokko...ik bedoel dan echte verkeersborden zoals de voorrangsborden, haaietanden (hihihi in marokko?!?! ze zijn zelf de haaien) etc etc...
Lady_moi
07-11-2002, 06:53
ik heb nooit een verkeersbord gezien in marokko ahahahahhaha nene,ja,gewoon die driehoek met zo een rode rand tis al....OJA,ook die 6hoekige bord met stop erop of was het een ronde? :confused: elmohim ale doedoeei
MANinBLACK
07-11-2002, 08:53
Origineel gepost door samira_jeblia
ik heb een keer een bord gezien: verboden te claxoneren:D ik lag kapot
dame...
je hebt het zeker vlakbij een paleis of bij de graf van de koning gezien......
ik weet niet waar jullie vandaan komen...maar als je ergens in de stad rijdt zie je genoeg verkeersborden....of let je daar niet op!!!!
gr
soussiasaida
07-11-2002, 09:04
Nou in agadir heb je der genoeg, ik weet niet uit welke gat jij komt maar ik zie der meer dan genoeg daar....................
BENTGHATAR
07-11-2002, 09:49
ik mijn dorpie zijn de mannen de verkeerborden.ze gaan voor je staan ,dus dan moet je stoppen,ze gaan langs de wegen staan,dan controleren ze of je te hard rijd.:D.
maar ik heb wel een bord gezien van zo'n rotonde en zo'n driehoek met een rode rand:boogie:
Itsjustme
07-11-2002, 11:04
haha nopezzz k ken ook geen ander borden :P wordt s hoog tijd
al_tetouania
07-11-2002, 14:22
SALAAM
IK HEB IN MAROKKO EEN PAAR RIJLESSEN GENOMEN, WAS ECHT GRAPPIG!
JE HEBT ECHT EEN AUTO WAT NORMAAL GESPROKEN NAAR DE SLOOP MOET!
VERDER WAREN ER 2 STUREN AANWEZIG. IK MOEST ALTIJD DE ZELFDE STUK RIJDEN.
MAAR OVER BORDEN GESPROKEN IK HEB ER NIET VEEL GEZIEN,DAT KLOPT ZEKER!
HET IS MOEILIJK IN MAROKKO RIJDEN, IS ALTIJD DRUK, VEEL VERKEER,VEEL MENSEN MAAR JA !
THALLAW
AL_TETOUANIA :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.