Bekijk originele versie : Welke van deze 4 punten zijn belangrijk voor jou?
Je hebt al een partner gevonden en op welke van deze 4 punten let je echt veel op?.
Sweet_Yasmin
22-04-2004, 12:17
Op alle punten eigenlijk, maar t meest op punt 4 Islam!!!!!!!!!! :zwaai:
De eerste waarop je valt is schoonheid...........dan het innerlijk.......islam ...dat is wel het eallerbelangrijkste dat degene kennis heeft......en de rest komt wel van zelf niet te veel zeuren en klagen dan komt alles goed........
Als je wijsheid hebt in islaam en deze ook toepast, dan is je innerlijke ook goed, als je wijsheid hebt in de islaam heb je sowieso rizq met andere woorden is je eigendom groot, als je wijsheid hebt in de islaam met andere woorden je hart is zuiver, dan straalt je innerlijke schoonheid op je uiterlijke schoonheid....
Fallujah
22-04-2004, 13:14
nummer:
1=schoonheid
2=islam
als ze mhazeq is denja hennia, ik regel voor die knaken
maar ze moet knap zijn, en een moslim habje
nouredinne_el
22-04-2004, 15:38
number one
1807butterfly
22-04-2004, 17:12
innerlijk en wijsheid/islam dat vind ik het belangrijkst,
daarna pas de uiterlijk :)
SweetxAngel
22-04-2004, 17:36
neej hij moet wel mooi zijn..mooi in de zin dat hij mij aantrekt ..aangezien ieder zn eigen definitie van mooi heeft.. als ie me niet aantrekt kijk ik niet naar m om eerlijk..al is ie zooooo slim en zoo wijs..nou op de 2e plaats komt zn innerlijk..houding..gedrag..karakter etc.. en tegelijkertijd moet ie ook wel intellectueel ingesteld zijn..geen einstein de 2e of zo maar een beetje 'van alle markten thuis zijn'...en alle andere dingen kunnen opgelost ,aangeleerd en afgesproken worden :D
SoleCuoreAmore
22-04-2004, 20:32
Innerlijk. Absoluut. Tuurlijk, moet IK hem leuk vinden. Maar dat is natuurlijk het eerste waarnaar je kijkt. Maar innerlijk is echt belangrijk. Zo cliche, but true. Ik kan niet leven met een arrogante kwam, een egoist, een bekrompen persoon, iemand die mij niet als zijn bezit ziet en vrij laat wat betreft werk en uitstapjes met vriendinnen/zussen/nichten etc. Ja, dus innerlijk.
Lady_moi
22-04-2004, 21:28
De innerlijk
Als hij een geweldig innerlijk heeft nie voor de schijn ofzo
Een echt groot hart heeft
Das echt belangrijk voor mij
Ik word op iemands innerlijk verliefd
De uiterlijk intresseert me nie al is hij keilelijk als zn geloof en hart goed is..
Nothing can hold me down ² luv him :o
Lady_moi
22-04-2004, 21:29
Ik bedoel die minermooie mensen
Niemand is eigenlijk lelijk
Allah schepsels zijn mooi
Moge Allah me vergeven voor me kromme woordgebruik
Idjies_n_Assel
22-04-2004, 21:39
Origineel gepost door Shaimaa
Als je wijsheid hebt in islaam en deze ook toepast, dan is je innerlijke ook goed, als je wijsheid hebt in de islaam heb je sowieso rizq met andere woorden is je eigendom groot, als je wijsheid hebt in de islaam met andere woorden je hart is zuiver, dan straalt je innerlijke schoonheid op je uiterlijke schoonheid....
:goedzo: mooi gezegd sis !
Lady_moi
22-04-2004, 21:42
Ik heb wel gestemd op Wijsheid/Islam
Want das zekers belangrijk
En Shaimaa goe gezegd meiske :goedzo:
innerlijk hoort bij zijn/haar imaam!!!
dus innerlijk en islam horen bij elkaar!!!
eerst schoonheid, dat doet iedereen! Als je het ontkent dan lieg je!
Daarna innerlijk! eigenlijk boeit mij wijsheid niet egt... Als ie maar van goeie afkomst is, dan is et goed!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.