Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tips voor leren theorie rijbewijs B

Dolce-Diva
12-05-2009, 09:27

hallo mensen. ik heb een vraagje , ik hoop dat jullie wat goede tips voor my hebben. ik moet bijna theorie examen doen en daar ben ik nu dus voor aan het leren. Ik heb alle middelen: (theorie boek rijbewijs B - cd rom - gevaarherkenning theorie boek bla bla) maar ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet leren. Ik zit gewoon vaak op de computer te oefenen van die oefententamens, en 9 van de 10 keer zak ik. Ik heb gewoon geen structuur in het leren, er zijn zoveel onderwerpen etc. heeft er iemand misschien tips over hoe je het best je theorie kan leren?? ik hoor het heel graag snel van jullie!!! dankjewell xxxxxx

OrientalMorena
12-05-2009, 10:41
hoi, ga eens naar www.soundandvision.be, je hebt daar ook de wetgeving voor Nederland. Persoonlijk heb ik het zo gedaan.Je ziet daar hoofdstukken,elk hoofdstuk las ik 1x en dan maakte ik er de oefenreeks van.Als ik vond dat ik te weinig haalde dan deed ik die opnieuw en herlas ik dat. En zo tot dat je alle hoofdstukken hebt gedaan, dan kom je aan de proefexamens,alle vragen zijn dan dooréén, dan eenmaal dat kan je de iets moeilijkere examenreeksen maken. Ik heb het zo gedaan en heb 48/50 behaald op mijn echte theorieexamen.En het toppunt is dat bijna alle examenvragen bijna hetzelfde zijn als die van de site.Maar ik spreek dan wel over België. Nou,dan wens ik je verder veel succes

Dolce-Diva
12-05-2009, 11:45
heeyy oriental morenaa heel erg bedankt voor je reactie! ik weet niet of nederland en belgie hetzelfde is wat dat betreft! maar toch bedankt iemand meer tips?

Iris3000
12-05-2009, 14:07
Welke theoriegids heb jij? Ik heb gehoord dat die van Verjo goed zijn? Ik heb zelf niet echt tips voor je. Ik moet nog een gids en cd-rom aanschaffen enzo. Ik begin gewoon de hoofdstukken te leren. En dan bijv. na ieder hoofdstuk oefenen met cd-rom. Succes met leren!

Dolce-Diva
12-05-2009, 23:05

hoi iris dank voor je reactie ! iemanddd nog ?

Dolce-Diva
14-05-2009, 09:57
ja hoor mensenn kom op