Bekijk originele versie : hij wil kinderen en ik twijfel heel erg
jamila10
22-04-2004, 11:20
Hallo allemaal
ikz it met een probleem gisteren zat mijn man en ik op de bank en zij ik wil graag kinderen, en hij weetdat het een gevoelige onderwerp is,omdat we vaker over kinderen hebben gehad. we hebben onwijs veel problemen gehad en nog hebben hoor, en ik vind zo zielig als mijn (ons) kindje de problemen meemaakt, en ik heb vaker tegen hem gezegd zolang het zo gaat komt er niks van, maar nu zit hij em een beetje te puchen, en de schoonfamilie's die zullen een hartaanval krijgen als ik zwanger blijk te zijn, maar het probleem is ik wil het niet maar me man wel
en heb steeds smoesjes gebruikt en steeds vertelt waarom niet en zo maar dingt niet door hij is nu 28 jaar en zegt ik ben te oud...?
mijn angst is toch stel het gaat echt niet meer dan kunnen we uitelkaar maar dan zonder kinderen tehebben, want lijkt me niet leuk om alleen eenkind optevoeden, mijn mening hoor?
wat moet ik hier tegen doen
kus jamila
marjam123
22-04-2004, 11:23
het klinkt in mijn oren al heel eng dat je er over een scheiding nadenkt... zijn de problemen zo erg? en hij denkt er blijkbaar anders over... hij denkt na over een toekomst met jou...
maar goed, hmmm, ik kan niet echt advies geven denk ik... je moet hier wel erg goed over na denken... en kijken of die problemen het waard zijn om uit elkaar te gaan...?
eng hoor. veel succes meid!
alles komt goed, inshallah.
xxx
jamila10
22-04-2004, 11:38
nee wat hij wil is mijn vast binden met een kindje en dat ik geen 1 kant meer opkan want hij weet dat hij vaak me gekwets heeft en bedrogen,maar probeerte slijmen snapje, e hij weet nu ook dat ik het onwijs zat ben geworden dus vandaar dat hij lief doet
en tuurlijkw il ik niet scheiden hou van hem maar bij mij is toch vertrouwen het belangrijkste en als dat er niet is dan is het echt moeilijk hoor dat heb ik dan trouwens, mijn man weet het hij doet ook erg ze best maar gaat 3 dagen goed 4 dagen slecht,
zie vaak meisjes gelijk een kindjenemen en denken vaak van zo mijn mannetje gaat toch niet meer weg, dat is fout want een man als hij is ze hoofd heeft om vreemd te gaan ofwat dan ook doet hij het toch wel je kan ze echt niet tegen houden...
jamila
L7hobi_zina
22-04-2004, 11:48
Lieve meid....
Hij heeft je bedrogen...
Weet je wel wat dat inhoudt?
Ik vind het goed dat een vrouw zoals jij dan nog van hem kan houden maar ka whollah als hij dat mij zou flikken dan had ik de scheidingsformulieren als voor zijn neus geschoven....
El Mohim...
Je hebt hem dus kansen gegeven..., en je zegt zelf dat je nog problemen hebt...
Hij zegt nu wel dat hij kinderen wil..., maar dat is echt niet de oplossing vor jullie problemen..
Wat ik jou aanraad is er nog ff mee te wachten.... en niet aan kinderen beginnen totdat het wat beter gaat met jullie relatie... ;)
Liefs Farida
Fallujah
22-04-2004, 13:17
Origineel gepost door jamila10
Hallo allemaal
ikz it met een probleem gisteren zat mijn man en ik op de bank en zij ik wil graag kinderen, en hij weetdat het een gevoelige onderwerp is,omdat we vaker over kinderen hebben gehad. we hebben onwijs veel problemen gehad en nog hebben hoor, en ik vind zo zielig als mijn (ons) kindje de problemen meemaakt, en ik heb vaker tegen hem gezegd zolang het zo gaat komt er niks van, maar nu zit hij em een beetje te puchen, en de schoonfamilie's die zullen een hartaanval krijgen als ik zwanger blijk te zijn, maar het probleem is ik wil het niet maar me man wel
en heb steeds smoesjes gebruikt en steeds vertelt waarom niet en zo maar dingt niet door hij is nu 28 jaar en zegt ik ben te oud...?
mijn angst is toch stel het gaat echt niet meer dan kunnen we uitelkaar maar dan zonder kinderen tehebben, want lijkt me niet leuk om alleen eenkind optevoeden, mijn mening hoor?
wat moet ik hier tegen doen
kus jamila
ik vind het bull-ishh
kijk, jullie zijn getrouwd jah, al houden jullie niet van elkaar maak er het beste van...dus nie lopen zeiken over kindje dit/dat
en jah, de man heeft recht op kind, dus baren zou ik zeggen
jamila10
22-04-2004, 14:10
als ik zeik reageer toch niet,
Fallujah
DaNGeRouZLy
22-04-2004, 14:29
Origineel gepost door Fallujah
ik vind het bull-ishh
kijk, jullie zijn getrouwd jah, al houden jullie niet van elkaar maak er het beste van...dus nie lopen zeiken over kindje dit/dat
hee kromneus ze vroeg om advies niet om blabla van jou
DaNGeRouZLy
22-04-2004, 14:31
ik ben het met L7hobi_zina eens. beter wachten hoor en zorgen dat het goed komt tussen jullie insha `allah.
succes
xxx-jes aminaatje :zwaai:
jamila10
22-04-2004, 14:37
vind het fijn om lieve reactie's te ontvangen
ik ga zekker wachten er mee tot het tussen ons goed gaat ,
dan nemen we een kindje inshallah
kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss s
DaNGeRouZLy
22-04-2004, 14:44
als hij blijft pushen dan leg je de schuld bij hem een kind heeft recht op een stabiel gezin dus hij had van te voren hier beter over moeten nadenken en er valt jouw niks te verwijten. diepe wonden kun je niet zomaar dichtplakken die moeten langzaam dichtgroeien.
Fallujah
22-04-2004, 15:40
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
hee kromneus ze vroeg om advies niet om blabla van jou
geloof me, mijn neus is nie het enige wat krom is
Thaiboxer__Mo
22-04-2004, 16:31
Origineel gepost door Fallujah
ik vind het bull-ishh
Nee man.. je begrijpt het niet.....
Een kind is neit zomaar iets.... wat als ze uit elkaar gaan.. die kind kan niet alleen met 1 ouder leven
(kan wel maar is moelijk)
Beste Jamilaatje....
Zoals ik het zie.... ik denk dat je goed bezig bent....
Om een kind tenemen onder die situatie is moeilijk....
Als het slecht tussen jullie gaat dan al helemaal.... een kind opvoeden is niet nix....
Je moet er goed over nadenken want uiteindelijk dan jij de moeder.... laat je niet ompraten door mensen die je situatie niet weten....
En als het zover komt.... zorg dat je dan scheid zoals de islamitische voorschriften.... Allah zal je helpen.... Wa salaam 3aleikom.....
marjam123
22-04-2004, 16:38
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo
Nee man.. je begrijpt het niet.....
Een kind is neit zomaar iets.... wat als ze uit elkaar gaan.. die kind kan niet alleen met 1 ouder leven
(kan wel maar is moelijk)
Beste Jamilaatje....
Zoals ik het zie.... ik denk dat je goed bezig bent....
Om een kind tenemen onder die situatie is moeilijk....
Als het slecht tussen jullie gaat dan al helemaal.... een kind opvoeden is niet nix....
Je moet er goed over nadenken want uiteindelijk dan jij de moeder.... laat je niet ompraten door mensen die je situatie niet weten....
En als het zover komt.... zorg dat je dan scheid zoals de islamitische voorschriften.... Allah zal je helpen.... Wa salaam 3aleikom.....
Das pas een advies waar je iets aan hebt! veel succes inshallah!
sallaam,
het is goed van jou dat je nu nog geen kind wilt jullie situatie is niet stabiel en om nu een kind te nemen omdat hij vindt dat hij oud is.
dat is geen excuses om een kind in jullie leven te laten komen:jammer:
een kind heeft liefde en aandacht nodig en vooral de band en stabiliteit tussen 2 ouders die elkaar lief hebben is nog veel belangrijker voor een kind .
ik persoonlijk zou nooit een kind nemen omdat hij het WIL of omdat ik het wil om onze huwelijk te redden.
als je geen stabiele huwelijk hebt en elkaar niet vertrouwd hoe wil je in gods naam en onschuldige kindje in dit probleem laten leven . :(
ik wens je veel sterkte en hoop dat je een goede keuze maakt insallah.
PobriSita
22-04-2004, 17:48
Je man heeft je al bedrogen ik denk dat dat al genoeg zegt! Ik weet dat wij nu allemaal groot kunnen praten, want wij zitten niet in jou positie (gelukkig sorry). Ik denk als ik het zo lees dat het beter is dat je nu al gaat scheiden als je zelf al zegt dat het niet goed gaat! Maak er een einde aan, voordat er TOCH wel een kind komt!
Maar ik wens je sterkte insha allah komt het goed.
Beslema.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.