Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Medion Laptop

marocinatje
11-05-2009, 19:09

HEY IK HEB EEN PROBLEEM MIJN ADAPTER IS AAN DE UITEINDE STUK NU IS MIJN VRAAG OF IEMAND EEN OPLADER VAN MEDION md98300 HEEFT VOOR EEN GOED PRIJSJE GRTZ

WitteWijk
11-05-2009, 20:55
HEY IK HEB EEN PROBLEEM MIJN ADAPTER IS AAN DE UITEINDE STUK NU IS MIJN VRAAG OF IEMAND EEN OPLADER VAN MEDION md98300 HEEFT VOOR EEN GOED PRIJSJE GRTZ He, Loop anders de mediamarkt binnen en vraag naar een universale lader neem wel je laptop mee voor de zekerheid.

Musician
12-05-2009, 09:31
Ik sluit me aan bij WitteWijk en neem een kijkje op Marktplaats!

marocinatje
13-05-2009, 21:20
hoi ja tis idd geen slecht idee maar er zijn misschien ook mensen die een oude medion laptop hebben waarvan de oplader in de kast ligt :-) ik blij en zij blij dat ze eindelijk weg is toch bedankt voor jullie reactie dus mensen wie kan me nog helpen

WitteWijk
13-05-2009, 22:22

hoi ja tis idd geen slecht idee maar er zijn misschien ook mensen die een oude medion laptop hebben waarvan de oplader in de kast ligt :-) ik blij en zij blij dat ze eindelijk weg is toch bedankt voor jullie reactie dus mensen wie kan me nog helpen He, Plaats dan een advertentie op www.marktplaats.nl. Zet wel je model nummer van je laptop erbij.

Faris
14-05-2009, 14:55
HEY IK HEB EEN PROBLEEM MIJN ADAPTER IS AAN DE UITEINDE STUK NU IS MIJN VRAAG OF IEMAND EEN OPLADER VAN MEDION md98300 HEEFT VOOR EEN GOED PRIJSJE GRTZ Gewoon bij mediamarkt een universele lader kopen voor ongeveer €17.