Bekijk originele versie : Marocprofs 3-2 Ajax !!!
Dames en heren ik ben trots om te vertellen dat WIJ GEWONNENNNNN HEBBENNNNNNNNN hhhh :D :D
Oke we kwamen van station bijlmer aangelopen de sfeer zat er wel erg goed in met overal groepen broeders en zusters erg LEUK allemaal heel erg gezellig we liepen naar de stadion toen naar hmm waar zat ik in Oost vak 120 stoel nummero 141 :D met naast ons eeen bend met derboeka etc en voor ons DIVA we zaten hem de hele tijd op te hitsen zodat hij zijn best deed... ;)
Tijdens de pauze kwam ali-b en samiro en nog een dame zingen was wel grappig toen begon de wedstrijd weer en eindigte het 3-2 :D in ene zagen we een rat op het Veld een hele grote namelijk een MAROKAAN :hihi: ze kregen hem maar niet te pakken lache joh maar toen vervolgens het halve stadion op het veld ging rennen was het wel erg vervelend en begonnen wij GAJAWAN en GANZIEN te schreeuwen vanaaf de tribune toen liep het veld weer leeg en konden we allemaal roestiggg naar houze ;)
kortom prachtige wedstrijd gezellig etc waren alle dagen maar zo :stout:
nog een stukje :
De Marokkaanse 'ster' Mustapha Hadji schitterde door afwezigheid, omdat zijn club Espanyol hem verbood naar Amsterdam af te reizen. Ook de bondscoach van Marokko liet verstek gaan. De absentie van beiden was een klein smetje op een verder bijzondere avond. Net als de uiteindelijk tientallen malloten, die het nodig vonden vlak voor tijd het veld op te komen, in de doelen te gaan hangen en de reclameborden te vernielen. De Ajacieden namen na negentien minuten wedstrijd de leiding, nadat Steven Pienaar op aangeven van Anthony Obodai keeper Khalid Sinouh omspeelde en uit een moeilijke hoek binnenschoot. In de tweede helft kwamen de Maroc Profs door doelpunten van Jamal Akachar en Ali Boussaboun op voorsprong (1-2). Ajax - waar inmiddels volop was gewisseld - werd in zijn eer aangetast en leek opgelucht adem te kunnen halen toen Wesley Sonck de 2-2 maakte. Het slotakkoord was echter voor Boussaboun, die het duel met een fraaie lob in Marokkaans voordeel besliste (2-3).
Ghzelaa_Hbiba
22-04-2004, 08:48
Ja he WAs Te gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....:D
Goed dat je genoten hebt:goedzo:
hmm was geen dreiging...alhoewel ik wel een ambulance zag aan het einde :hihi:
Moi zat tussen de f-side hoolies...viel me op dat ze wel heel erg stil werden toen het halve vak zich omdraaide richting f-siders...niets meer van gehoord.Ze hoefden nergens bang voor te zijn...beetje pesten hoort erbij.
De meest grappige actie was die "buikschuiver" voor het doel...wat kunnen sommige mensen toch kansloos zijn.
Sweet_Chic
22-04-2004, 11:01
hahahhahaa, het was gewoon een te gekke wedstrijd en ook de afloop viel eigenlijk reuze mee. Dakka Marrakchia heeft alle drarries het naar hun zin gemaakt..... Was gewoon lachuuu. Echte lol gehad hoor.... Zaten wel een stelletje sukkeltjes bij, maar lekker boeiuuuuuhhhhh!!!!!! Applausje voor Marokko en ook applausje voor ons...
Wooooooohoooeeeewwww
Sweet_Chic
:hihi: chica boenita ik mag jouw wel :D welke vak zat je? :stout:
Sweet_Chic
22-04-2004, 11:05
Wieee???? Mij????? Hhahahahaha Joker...... Ik zat in vak 104. Was gewoon V.I.P, hahahhaha!!! ik zat rechts achter de spelers, heb ook een foto van Moukhtari gemaakt.... maar ook lekker boeiuuuhhh....
Waar zat jij als ik vragen mag???
ik zat in vak 120 :D zoals hierboven staat in me tekst stoel 141 :D naast die muziek groupa jmmr dat je niet in de buurt zat :stout:
Sweet_Chic
22-04-2004, 11:28
ja jammer,,,,, anders had je me zeker wel gehozzeld....... hahahha. fatoeeee....
Sweet_Chic
22-04-2004, 11:28
ja jammer,,,,, anders had je me zeker wel gehozzeld....... hahahha. fatoeeee....
:hihi: gehollzed?....nee aan hozzelen doe ik niet schat :D aanzoeken wel :hihi:....maar vertel eens wat over jezelf share it :stout:
hassouna
22-04-2004, 11:47
Hallo allemaal,
Mooie avontje maar wat is in godsnaam met de marokkaanen,
Ik zat in 119 m alles loopt superbe tot 20 seconden voor de finish
sommige marokkanen hebben geen respect voor niemand zelf niet voor zich zelf. het was maar een kleine % maar ,het was genoege om te schamen ik schaam me dood die jongens moet je gewoon dood schieten die mensen zijn echt animals Hayawanat
criminelen eikels klotez-aken barbar (awbash) en de lijst is lang,
paar jar terug was ook het zelfde verhaal in zurich we zijn een klote ras we verdienen geen respect
ik vind dat nederland heeft een fatale foute om DE marokkaanen hier te laten leven, weg met die raten ik had helemaal geen worden voor gisteren het blijft een % maar is te veel
wie zal in de toekomst iets laten organozeren voor ons niemand
Een marokkaan die schaam zich marokaan te zijn ivm gisteren :kwaad:
ey dus je zat een vak naast mij :D trouwens kom je echt uit nieuwegein?....
Sweet_Chic
22-04-2004, 11:54
Origineel gepost door hassouna
Hallo allemaal,
Mooie avontje maar wat is in godsnaam met de marokkaanen,
Ik zat in 119 m alles loopt superbe tot 20 seconden voor de finish
sommige marokkanen hebben geen respect voor niemand zelf niet voor zich zelf. het was maar een kleine % maar ,het was genoege om te schamen ik schaam me dood die jongens moet je gewoon dood schieten die mensen zijn echt animals Hayawanat
criminelen eikels klotez-aken barbar (awbash) en de lijst is lang,
paar jar terug was ook het zelfde verhaal in zurich we zijn een klote ras we verdienen geen respect
ik vind dat nederland heeft een fatale foute om DE marokkaanen hier te laten leven, weg met die raten ik had helemaal geen worden voor gisteren het blijft een % maar is te veel
wie zal in de toekomst iets laten organozeren voor ons niemand
Een marokkaan die schaam zich marokaan te zijn ivm gisteren :kwaad:
Wollah jij ebnt moeilijk..... hahahahha. Wa7 lachkick vandaag door de Marokkanen hier.
Het was gewoon even een blijheidsactie voor die jongetjes. Ze wilden letterlijk aan HET HELE VELD laten zien dat ze kapotblij zijn.... en dat is ze gelukt ook. Alleen jammer dat emnsen het zien als KAPOTZIELIGE JONGENS in plaats van KAPOTBLIJE jongens.... weet je wie pas echt zielig waren?? Die jongens die na afloop express ruzie met elkaar gingen zoeken tot er politie, ME en aanhoudingen bij kwamen kijken.... Very Sick.....
Allah em3ahoem oe M3ana....
Maar in ieder geval... TOT DE EERSTVOLGENDE WEDSTRIJD... Ga ik mijn sportschoenen aantrekken en ook het veld opsprinten... Dan gaat iedereen me hozzelen.... hahahaha....
Sweet_Chic
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.