Bekijk volle/desktop versie : Marokko Heeft Gewonnen!!!! 3-2



Pagina's : [1] 2 3

22-04-2004, 08:36
WIE WAS ER ALLEMAAL IN DE ARENA???????? IK WAS ER....



Marocprofs zorgen voor feestje in ArenA
AMSTERDAM - Enkele dagen nadat Ronald Koeman in een emotionele speech opriep voetbal toch vooral als een feest te ervaren, werd het woensdag ook daadwerkelijk feest in de ArenA. Hoewel de aanleiding meer dan triest was, maakte een bonte verzameling Marokkaanse professionals van de benefietwedstrijd tegen Ajax een echt voetbalfestijn.

De doelpunten van de Marocprofs, die met 3-2 wonnen, werden door de bijna 20.000 voornamelijk Marokkaanse toeschouwers ontvangen of zojuist een wereldkampioenschap was gewonnen.

Twee maanden geleden werd het Rif-gebergte in Marokko getroffen door een verwoestende aardbeving. Liefst 629 mensen vonden de dood door de ramp. De in Nederland spelende Marokkanen voelden zich verplicht om iets te doen en verzochten Ajax om een benefietwedstrijd.

Dat duel werd woensdagavond gespeeld. De ArenA was niet uitverkocht, maar de aanwezige voetbalfans zorgden voor heel wat meer sfeer en geluid dan het stadion van Ajax normaal gewend is.

De Marocprofs, een verzameling in Nederland voetballende Marokkanen, werden woensdag aangevuld met enkele 'buitenlanders'. Zo kwam Oussef Mokhtari over van het nietige Duitse clubje Burghausen. Toch was het juist Mokhtari die uitzinnig werd verwelkomd in Nederland. De aanvaller leidde zijn land op de Afrika Cup naar de finale en werd topscorer met vier doelpunten.

De stichting die de wedstrijd organiseerde, wil dat het duel een jaarlijks terugkerend evenement wordt. Niet alleen om de vaderlandse Marokkanen bij elkaar te brengen, maar ook om de intergratie te bevorderen.

Woensdagavond was juist dat een smet op het duel. Buiten de uitzinnige Marokkanen, waren er bijna geen Nederlandse toeschouwers in de Arena. " Jammer", sprak ook organisator Mohammed Sinouh. "Ik had toch wel gedacht dat de F-side vol zou zitten."

Na een sfeervolle avond, waarin vooral de Marokkanen zich voetballend vaak van hun beste kant lieten zien, kreeg de uiteindelijke opbrengst de meeste bijval. De voorlopige tussenstand was woensdagavond 201.000 euro. Waarschijnlijk wordt nog meer geld opgehaald omdat er onder andere een single is uitgebracht, waarvan de opbrengst naar de slachtoffers van de ramp gaat.


:letsparty :letsparty

22-04-2004, 09:04


Oke dan dus het is wel geslaagd.

22-04-2004, 10:16
WE ARE THE CHAMPIONS WE ARE THE CHAMPIONS WEARE THE CHAMPIONS
NO TIME FOR LOSERS
CAUSE WE ARE THE CHMAPIONS OF THE WORLD
:boogie:
:boogie:

22-04-2004, 10:18
het trouwens 4-2........
dat was geen buitenspel!!!!!!!!!!!!!!!

22-04-2004, 10:27


ja eigenlijk wel kanke scheids

22-04-2004, 10:40
Ewa ja maakt niet uit, het gaat erom dat Marokko gewonnen heeft......

22-04-2004, 10:44

Citaat:
Origineel gepost door RabatPrins
het trouwens 4-2........
dat was geen buitenspel!!!!!!!!!!!!!!!
Het was buitenspel

22-04-2004, 10:47
helemaal niet wat weet jij er nou van

22-04-2004, 11:00
DE SFEER WAS GEWELDIG.. NA DE WEDSTRIJD VIERDEN SOMMIGEN NET OF WE DE WERELDBEKER HADDEN GEWONNEN..

22-04-2004, 11:00
ik zat er tegenover!!!

en als die stomme boulharouz nou geen maradona wilde spele xxxx zelfs 4-1 eindige...

maar goed 3-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22-04-2004, 11:06
hahahhahahhaha gewonnen...!!!!...gewonnen....


mensen..thalllaw..

22-04-2004, 11:07
salaam alajakom


wallah het was de eerste keer voor mij de stadion betreden. maar een ding het is geen laatste keer voor mij
wallah ik was blij.
ten eerste omdat de marokanen zich masha allah hebben gedragen (zoals altijd)
Ten tweede Het geld ging naar De slachtoffers die het hebben overleeft.
Ten derde Het sfeer dat je je thuis voelt
Ten vierde dat ze hebben gewonnen

en wie de shirt van ali bosaboun wil hebben moet bij mij zijn want ik heb hem gerkegen hij is te koop voor € 1.000.000,00

Broeders en zusters we hebben veel voor de overlevden gedaan ( meer kan nog altijd bij) en vergeet de doden niet daarvoor kunnen we ook veel doen du3a.
In elk gebed doe du3a voor ze dat allah al hun slechte daden zal vergeven.

Wasalaam alajkom
jullie broeder uit Denhaag

22-04-2004, 11:10



Citaat:
Origineel gepost door elmoettaqi
salaam alajakom


wallah het was de eerste keer voor mij de stadion betreden. maar een ding het is geen laatste keer voor mij
wallah ik was blij.
ten eerste omdat de marokanen zich masha allah hebben gedragen (zoals altijd)
Ten tweede Het geld ging naar De slachtoffers die het hebben overleeft.
Ten derde Het sfeer dat je je thuis voelt
Ten vierde dat ze hebben gewonnen

en wie de shirt van ali bosaboun wil hebben moet bij mij zijn want ik heb hem gerkegen hij is te koop voor € 1.000.000,00

Broeders en zusters we hebben veel voor de overlevden gedaan ( meer kan nog altijd bij) en vergeet de doden niet daarvoor kunnen we ook veel doen du3a.
In elk gebed doe du3a voor ze dat allah al hun slechte daden zal vergeven.

Wasalaam alajkom
jullie broeder uit Denhaag
Mooi gezegd

Mokhtari Girl : Let jij nou maar op de spelers hoe ze eruit zien

22-04-2004, 11:15
wollah ila...mooi gezegd..elmoettaqi...masha'allah...

22-04-2004, 11:16
Hey hey het was zeker een geslaagde wedstrijd en wat zeuren jullei nou MAROKKO heeft gewonnen en net alsof jullie zo goed voetbal spelen en zeggen dat Boularouz een fout heeft gemaakt.... foei foei maar ja....Ik vond ze echt goed vooral Diba met al zijn trucjes hahahaha op het bgein d8 ik zo van ja speel die bal nou maar over maar vond het wel mooi op te zien..... en Boussabon heeft zich ook wel bewezen hoor...


Kortom het was zeker een geweldigggggge wedstrijd en ik had het reuze naar mijn zin....!!!!!

p.s. het was GEEN buitenspel...

Dikke kuszzzzzz Bennie

Pagina's : [1] 2 3